Aftagelig sort film til ruder
Fra : Mark Schiller

Dato : 04-08-06 21:36

Hej alle,

jeg skal have blændet et par vinduer, så man ikke kan lure ind. Jeg
har gjort det før med stor fornøjelse - mit problem er nu, at den film
jeg tidligere har brugt kan jeg ikke længere finde

Forskellen på den sorte 4% film jeg har brugt og den man normalt
bruger til f.eks. biler er, at "min" sorte film kan man lige trække af
igen med 2 fingre.

Er der nogen er jer der har set sådan en film i københavnsområdet?

/Mark

Fra : Max

Dato : 04-08-06 22:01

Hej Mark

> Er der nogen er jer der har set sådan en film i københavnsområdet?

Man bruger det bl.a. til at beskytte polerede metaloverflader med,
så prøv at kikke efter en metalsliber eller lignende i dit nabolag.
Jeg har desværre for nogle år siden smidt en rulle med et par
hundrede meter ud, så jeg kan ikke hjælpe direkte.

Mvh Max

Fra : N/A

Dato : 11-09-06 16:44

Fra : N/A

Dato : 11-09-06 16:44

Fra : N/A

Dato : 11-09-06 16:44

Fra : Mark Schiller

Dato : 11-09-06 16:44

Fri, 11 Aug 2006 12:28:04 +0200, berigede "HvB"
<Baldrian(re)@(move)get2net.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Den film jeg har købt hos T hansen, monteres med vand(!) med en smule sulfo
>i. Det holder fint og er lige til at pille af uden brug af værktøj af norgen
>art. Det holdes oppe af statik - ikke andet og vindet er let at pudse
>alligevel! Så kig lige på det igen!

Det vil jeg gøre - har du et varenummer eller et link til præcis den
vare du købte?

/Mark