spise i Juelsminde
Fra : jenny og søren

Dato : 03-08-06 20:14

Hej Ng

Vi skal sammen med sviger her på lørdag til juelsminde for at se
friluftsspil ved palsgaard, og vi skal i den forbindlelse ud at have noget
at spise først men er der nogen herinde der har noget sted at anbefale
dernede ??
og nævn også gerne steder vi absolut ikke skal gå ind at spise, da sviger
mener han er kendt i områdets restaurenter men desværre for 10 år siden, og
meget er jo sket siden hen....

mvh

Søren Brix Nielsen

Fra : Max

Dato : 03-08-06 20:45

Hej Søren

> noget at spise først men er der nogen herinde der har noget sted at
> anbefale dernede ??

Kik på indlæget "Spisested søges" fra den 30-7-06, det indlæg
belyser netop madsteder i det område.

Mvh Max

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 03-08-06 20:46

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> friluftsspil ved palsgaard, og vi skal i den forbindlelse ud at have noget
> at spise først men er der nogen herinde der har noget sted at anbefale

Hvis man er til fisk, kunne fiskebistroen (www.fiskebistro.dk) på havnen
være et bud. De har fx fiskegrill i weekenden, som jeg da i hvert fald godt
kunne overtales til.

MVH Mette (der spiste frokost der i går)