Måske en lille smule off-topic
Fra : Ib

Dato : 02-08-06 12:31

Jeg er i gang med at renovere stue og da jeg havde taget det gamle gulv op
fandt jeg en tom, sammenrullet pakke rød King´s cigaretter, 10 stk.
Nu er det at jeg ville høre om der var nogen der kunne, huske hvornår en
sådan pakke kostede 3,75, som der står på pakken. Dette ville give mig et
fingerpeg om hvornår gulvet sidst er renoveret ( læs: klampet sammen ).
På forhånd tak.
Ib

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 02-08-06 14:27

"Ib" <ib@balle-bredsten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan pakke kostede 3,75, som der står på pakken. Dette ville give mig et
> fingerpeg om hvornår gulvet sidst er renoveret ( læs: klampet sammen ).

Jeg vil sige midt i halvfjerdserne, eller måske 72.

Steen.

Fra : Stig Bang-Mortensen

Dato : 02-08-06 14:49

Steen Jakobsen wrote:
> "Ib" <ib@balle-bredsten.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg vil sige midt i halvfjerdserne, eller måske 72.

Er Rød Kings ikke et nyt fænomen.

Hvis det er en almindelig hvid pakke Kings siger jeg også først i 1970´erne.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Ib

Dato : 02-08-06 18:37

> Er Rød Kings ikke et nyt fænomen.

Det er jo nok en pakke hvid King´s jeg har gang
i....................skriften er rød
Som det jo nok fremgår så er det langt tid siden jeg har røget ( ikke udfra
hvor gammel omtalte pakke er, men mere det generelle "kendskab" til
cigaretemballage )
Tak for svar, først i 70´erne passer meget godt med min vurdering af alderen
på den omgang sjusk nogen har belemret min stue med !!!

Ib