Hegn
Fra : Jan

Dato : 30-07-06 16:18

Min nabo og jeg skal have fjernet en ca. 100 år gammel tjørnehæk som står i
skel.
Vi overvejer at sætte et hegn op og vil have et klinkehegn sat op i stedet.
Jeg har et par steder set H-stolper i beton og
de nederste 30-50 cm er også en betonplade, resten opefter er så træ. Jeg
har surfet rundt på nettet men kan ikke rigtig
finde forhandlere af disse beton stolper, kan nogen fortælle hvem der
forhandler dem?

På forhånd tak
Jan

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 01-08-06 12:43

Jan wrote:
> [...]
> Jeg har surfet rundt på nettet men kan ikke rigtig
> finde forhandlere af disse beton stolper, kan nogen fortælle hvem der

Lind Beton

www.havehegn.dk

/lasse

Fra : Jan