Isterninger er for svagpissere, brug rejer~
Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 15:52

De sidtste måneder har jeg bøvlet med isterningmaskine til 900 kr fra
Metro og med alskens isterningposer.
Slutningen af longdrink bliver rigelig vandet.

Nej rigtige friværdi-danskere har dybfrosne rejer i fryseren og hælder
dem i drinken, forudsat at den ikke er alkohol-stærk, så opløses nok
af smagfulde fedstoffer i skaldyret, til at det kulinariske kir-impact
af veljusteret hvidvidn-creme de cassis forstyrres (en smule - men
what the hell giv os någonting koncentrerat så vi kan blie fulde i
fart, sagde min far belært af en svensk kollega men uden at mene det)

Har man nosser - og glemmer kød uden for fryseren - så fryser man
maddikerned og de er meget sjovere (lækrere) at se sejle rundt i
cocktailen.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 16:12

> [...]
>
> Har man nosser - og glemmer kød uden for fryseren - så fryser man
> maddikerned og de er meget sjovere (lækrere) at se sejle rundt i
Madonna, der kræver ny sterile toiletsæder er GAMMELDAGS

Fremtiden er at provokere usaglig overtro, fx se popsanger spilse
levende blæksprutte - fra en af de 8 ender af octapussen