Farve til en Suzuki Fz50
Fra : Brian Nørelund

Dato : 19-06-01 09:54

Hejza

Jeg er i gang med at sætte en Suzuki Fz50 i stand, men jeg ved ikke hvad
farve jeg skal give den.... Sååå hvis der var nogen der havde sådan en i
nogle pæne farver så mail mig lige et billede. Eller hvis i bare har et
billede og ligge.

Jeg takker på forhånd !

/Brian

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 19-06-01 10:28

Som standard eksistererer den i:
Sort
Mørkerød
Blå

Men du kan jo selv se lidt på nettet, prøv at søge på altavista.com - der
fandt jeg bl.a. den blå udgave:
http://members.tripod.com/~knallert/FZ50.html

Mvh
Christian Jørgensen/GUBBAR

Fra : Michael Bested

Dato : 20-06-01 17:14

Det ville da være kedeligt at male den i standard farve.
Den skal da have en eller anden fancy farve som pink
eller noget i den stil - hvad med sådan noget der skifter
farve ? Det er virkelig noget der giver opmærksomhed.

--
Michael Bested
michael@bested.nu

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 21-06-01 10:23

Hvor kan man købe så noget farveskiftende maling?!?
Det lyder da sejt!

Mvh
Christian

Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 21-06-01 11:37

Hej
Ja, det med farveskift lyder sejt, men hvor køber man det henne...
Hvad skal så males.... kun stelet og så stadig hvide skærme... eller sort
stel og så farve skærmende ?? Hvad er pænest ???

/Brian

Ps. Har fået ny mail !!!!!!! Worldonline stinker !!!

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 22-06-01 19:02

Jeg har en "clean" fz'er med sort stel og hvide skjolde... og de hvide
skjolde er sku ik for kønne *G*... altså det ser ik så fedt ud...

Fra : Michael Bested

Dato : 23-06-01 11:30

Hej...

Det hedder noget med kamelion, kan ikke lige huske hvordan
det staves. Jeg så engang en bil i den farve, det så virkelig godt
ud. Det kan sikkert fås ved den lokale malingforretning.
Jeg tror ikke du skal male den hvide plastic i den farve, men
en anden farve end hvid skal den have.

--
Michael Bested
michael@bested.nu

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 23-06-01 17:36

> Hej...
>
> Det hedder noget med kamelion, kan ikke lige huske hvordan
> det staves. Jeg så engang en bil i den farve, det så virkelig godt
> ud. Det kan sikkert fås ved den lokale malingforretning.

Hvis du havde kigget efter, ville du osse have set at det er svine dyrt...
Så en bil i V-Max, den var lakeret med farveskiftende lak... mener det havde
kostet omkring 10-15000 tusind for en lakering... okay det var en stor bil,
men alligevel... det koster knaster!
selvfølgelig ville det være fedt at ha såen snallert, hvis man vil ofre
pengene på det!!!

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : John Hewalo

Dato : 24-06-01 09:57

Det starter med et indlæg på 12 linier.
Dårligt qoutet svar og vi er nu oppe på 28 linier.
Dårligt qoutet svar og vi er nu oppe på 43 linier.
Dårligt qoutet svar og vi er nu oppe på 56 linier.
Dårligt qoutet svar og vi er nu oppe på 71 linier.
Dårligt qoutet svar og vi er nu oppe på 84 linier.
Dårligt qoutet svar og vi er nu oppe på 93 linier.

Lærer I det aldrig?

John
--
Intet er umuligt for den som ikke selv skal gøre det.

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 25-06-01 17:11

John - nej det gør vi ikke

Fra : John Hewalo

Dato : 26-06-01 16:05

On Mon, 25 Jun 2001 18:10:41 +0200, "Christian Jørgensen"
<gubbar@fnuck.dk> wrote:

>John - nej det gør vi ikke

Det er sgu synd for os andre at være nødt til at betale for at
hente det samme igen igen igen igen osv.

Og så er det forresten synd for "Jer" at I ikke vil blive taget
alvorligt.
Torskekvotere får ihvertfald ingen hjælp fra mig.

John

Fra : Brian N. Andersen

Dato : 27-06-01 17:54

Hej

Det er godt nok, at du siger det John, for det kan hurtig løbe op i mange
penge, men det var jo ikke det emnet lød på, vel' ??!!

/Brian

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 14-07-01 03:19

Penge my ass... få ADSL John...*g*

Christian Jørgensen

Fra : John Hewalo

Dato : 14-07-01 07:28

On Sat, 14 Jul 2001 04:18:51 +0200, "Christian Jørgensen"
<gubbar@fnuck.dk> wrote:

>Penge my ass...

Nådada, du har røven fuld af penge?

>få ADSL John...*g*

Næh, jeg har ISDN, og ingen mulighed for ADSL her hvor jeg bor.

Men du nyder åbenbart at bruge AFP?

btw, keder du dig, siden du besvarer så gamle indlæg?

John