Zip Lock poser
Fra : Herbert Julius Garon~

Dato : 27-07-06 09:04

Jeg er på udkig efter Zip Lock poser, som er plastic poser med gen-luk
plastic lynlås på. De er supersmarte til alt muligt.. De er over det hele i
Canada/USA, og er praktiske i køkkenet, på kanoturen etc.

Nogen der ved hvor man kan få dem i DK?

Mvh
Herb

Fra : Tina

Dato : 27-07-06 13:14

"Herbert Julius Garonfolo" <dont@write.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> plastic lynlås på. De er supersmarte til alt muligt.. De er over det hele
> Canada/USA, og er praktiske i køkkenet, på kanoturen etc.

Jeg har set dem under navnet "lynlåsposer". Kig ved frostposerne og de
øvrige husholdningsposer i de større supermarkeder, der har jeg fundet dem.

Er det et større parti du er ude efter, så er der flere producenter når du
søger på "lynlåsposer" på google.

Tina

Fra : Peter Bjoern

Dato : 27-07-06 16:43

On 27 Jul 2006 08:04:03 GMT, Herbert Julius Garonfolo <dont@write.me> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

> [...]
>plastic lynlås på. De er supersmarte til alt muligt.. De er over det hele i
>Canada/USA, og er praktiske i køkkenet, på kanoturen etc.

Ja, her : http://www.americana.dk/shopping.htm#Non_Food

Med venlig hilsen

Peter
--
If you email me, do not delete anything from the address.
It *is* the correct one.