malt rugbrød
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-06 13:44

Hejsa

Jeg har fået fat i meget mørkt malt. Det vil jeg gerne bruge i rugbrød, men
kan ikke finde nogen opskrifter. Kan nogen hjælpe?

Andre opskrifter ville også være gode, også til lyst malt.

mange hilsner
Charlotte

Fra : Anders

Dato : 28-07-06 09:17

2 eller 3 sp. tsk. i en portion dej virker fint...(til ca. 3 store brød)

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-06 22:24

Anders wrote:
> 2 eller 3 sp. tsk. i en portion dej virker fint...(til ca. 3 store
> brød)

Tak for svar, ved du også hvad det skal gøre godt for?

Fra : Ole Christiansen

Dato : 31-07-06 07:24

> Tak for svar, ved du også hvad det skal gøre godt for?
>

> Smagen. !

Ole