Lamelhegn
Fra : LH

Dato : 24-07-06 15:40

Jeg skal bruge en del lamelhegn. Er der forskel på de billige til 88 kr. i
Bauhaus og de dyre til 220 kr. i Råd & Dåd? Der er jo en del at spare, men
kan det betale sig. Har nogen erfaringer med denne forskel og om det er dét
værd? Vi snakker om størrelse 180 gange 180 hvis det er af betydning.

Med venlig hilsen
LH

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 24-07-06 23:55

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse news:44c4dbd4$0$20256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> snakker om størrelse 180 gange 180 hvis det er af betydning.

Det er jo begrænset hvor mange punkter de kan afvige fra hinanden på :

Billig hegn er tit dårligt træ (løst ved) og gran (hvilket kan være godt nok),
men som man "normalt" ikke antager at være så god at trykimprægnere.

Typen af træ og evt. typen af imprægnering. (evt. bare dypimprægneret)

Tykkelse på ramme og lameller

Samlekvalitet og finish.