Risotto opskrifter søges!
Fra : YJ

Dato : 17-07-06 19:32

Hej

Jeg er glad for at lave risotto.

Jeg varmer olie og løg og kommer derefter 1.5 dl ris i sammen med 1 dl
vermouth.
Når det er kogt ind kommer jeg chili, peber og 6 dl varmt grøntsagsbuillon
vand på og lader det koge på øverste blus til det er kogt ind.
Så smider jeg en klat smør i og noget friskrevet parmesan.

Fantastisk smag og mæthedsfornemmelse det giver!

Men man må kunne variere en del i indholdet?
Hvad vil I foreslå?

YJ

Fra : Ole Christiansen

Dato : 18-07-06 07:28

"YJ" <sdf@dsf.sdf> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fantastisk smag og mæthedsfornemmelse det giver!
>
> Men man må kunne variere en del i indholdet?

Fra google:
http://www.google.com/search?hl=da&rls=GGLR%2CGGLR%3A2006-25%2CGGLR%3Aen&q=opskrift+risotto&btnG=S%C3%B8g&lr=lang_da

/Ole

Fra : 3140 Bjørgheim