Forslag til "creme" til stegt laks med nye~
Fra : TT

Dato : 12-07-06 09:38

Jeg leder efter en ide til en dressing/creme jeg kan lave til min stegte
laks i aften, den skal serveres med nye kartofler, grønne dampede asparges
og en advocado salat, nogle forslag til noget lækkert der kan røres sammen
??

Pft.

Torben

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 12-07-06 14:03

TT wrote:
> [...]
> stegte laks i aften, den skal serveres med nye kartofler, grønne
> dampede asparges og en advocado salat, nogle forslag til noget

Blend:

1 fed hvidløg, 1/2 skalotteløg,, 1 æg, 3 æggeblommer, 4 steskefulde
hvidvinseddike, 50 gram parmasan, salt og peber, og tilsæt så 2 deciliter
olie i en tynd stråle.

Lad den forstærkede mayo samle sig et par timer i køleskabet inden
indtagelse. Lav for guds skyld rigeligt

--
¸.·´¯)