luk af gulvvarme
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-06 19:58

Hej !

Findes der en guide på nettet til hvordan man lukker ned for fjernvarme
gulvvarme, da vi ikke har brug for den her i varmen ?

F.eks. skal man vist dreje på nogle isofix og afkoble en pumpe, men findes
der guide, så man ved, hvad man gør ?

/J

Fra : Leonard

Dato : 07-07-06 20:16

"Jørgen Ebbestrup" <8737373> wrote:

>Findes der en guide på nettet til hvordan man lukker ned for fjernvarme
>gulvvarme, da vi ikke har brug for den her i varmen ?

Er det ikke termostatstyret?
- så skru helt ned for termostaterne eller bare lad det stå for
termostaten har alligevel lukket for et par dage siden da temp. nåede
over det den står til.
--
Leonard, Kerteminde, Fyn
http://leonard.dk/micrograver/ - lille, men effektiv

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-06 20:20

> [...]
> - så skru helt ned for termostaterne eller bare lad det stå for
> termostaten har alligevel lukket for et par dage siden da temp. nåede

termostaterne lukkede vi omkring 1. maj
nej, jeg søger guide til at lukke systemet helt ned / rigtigt ned

Fra : KsK

Dato : 07-07-06 20:42

"Jørgen Ebbestrup" <8737373> skrev i en meddelelse
: >
[...]
: > --
:
: termostaterne lukkede vi omkring 1. maj
: nej, jeg søger guide til at lukke systemet helt ned / rigtigt ned
:
:
:
sluk pumpen til anlæg