STRESS!!!!!!!!!
Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 10-01-01 22:03

Er jeg den eneste, eller syns jeg bare aktiviteten her i gruppen (og i
Macverdene generelt) er eksploderet de sidste 48 timer?

ARGH, INFORMATIONSOVERBELASTNING! MIN HJERNE EKSPLODERER!

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : Peter Gersmann

Dato : 10-01-01 22:09

In article <1en1h5f.1nkes6aux75y0N@107.ppp1-11.worldonline.dk>,
root@NOSPAM.com (DJ Supreme / Peter Perlsø) wrote:

> Er jeg den eneste, eller syns jeg bare aktiviteten her i gruppen (og i
> Macverdene generelt) er eksploderet de sidste 48 timer?
>
> ARGH, INFORMATIONSOVERBELASTNING! MIN HJERNE EKSPLODERER!

Det er totalt hyper - forsøger at holde kontakt med folk i San
Francisco, venter på en pressekonference der skulle være startet kl. 13
(22) med 3 nye produkter, opdateringer af web-sites 4x om dagen,
e-mails, direct mails, opkald - alle løber forvirrede rundt.
Leveringstider, priser, opgraderinger, specs og ændringer - har i dag
flået hovedet af mindst to kolleger

Det er MacWorld EXPO tid

//Peter

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 10-01-01 23:18

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> [...]
> e-mails, direct mails, opkald - alle løber forvirrede rundt.
> Leveringstider, priser, opgraderinger, specs og ændringer - har i dag

Det slår fandeme julen!

Selv har jeg de sidste 26 timer lagret så meget data på min harddisk
(fra nettet), som jeg gør på en måned... hvis ikke mere.

Fra : claus

Dato : 10-01-01 22:46

DJ Supreme / Peter Perlsø <root@NOSPAM.com> wrote:

> Er jeg den eneste, eller syns jeg bare aktiviteten her i gruppen (og i
> Macverdene generelt) er eksploderet de sidste 48 timer?
>
> ARGH, INFORMATIONSOVERBELASTNING! MIN HJERNE EKSPLODERER!

En stor del af aktiviteten her i gruppen skyldes dine egne indlæg (ikke
fordi jeg har noget imod det, meeeen du kunne jo overveje at økonomisere
lidt med dine "guldkorn").
--
hilsen claus

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 10-01-01 23:18

claus <claus@post.dk> wrote:

> En stor del af aktiviteten her i gruppen skyldes dine egne indlæg (ikke
> fordi jeg har noget imod det, meeeen du kunne jo overveje at økonomisere
> lidt med dine "guldkorn").

Hvad? Skal jeg? Virkelig? HVA? HVA? HVA? HVA?

;)

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-01-01 00:10

> [...]

> Macverdene generelt) er eksploderet de sidste 48 timer?
>
> ARGH, INFORMATIONSOVERBELASTNING! MIN HJERNE EKSPLODERER!

Herligt. Med denne hastighed skulle vi have 350+ indlæg om dagen i denne
gruppe. Ret godt gået, ik'?

--
René

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 11-01-01 10:55

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Herligt. Med denne hastighed skulle vi have 350+ indlæg om dagen i denne
> gruppe. Ret godt gået, ik'?

Yep. Det er sku mere end alt-zen!

hvor er den online Guiness' Rekordbog?

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 13-01-01 00:37

> [...]

> Macverdene generelt) er eksploderet de sidste 48 timer?
>
> ARGH, INFORMATIONSOVERBELASTNING! MIN HJERNE EKSPLODERER!

Jeg klikede "Nej" til ComputerWorlds "ER DU STRESSET SÅ DU KAN MÆRKE
DET" spørgsmål (eller hvordan fanden det nu var formuleret?) på CW's
hjemmeside i dag.

Jeg havde bestemt at i dag ville jeg holde tidligt fri, så kl. 14:20 løb
jeg hele huset igennem for at finde den ene person jeg lige skulle have
info fra. (var nødt til at nå en :30 bus)

Jeg fandt hende, fik lavet det hun skulle bruge og kom ud af døren (mens
jeg ikke hørte telefonen ringe) til tiden.

Jeg nåede bussen efter 400 m vildt løb, den kørte 400 m mere og gik så i
stykker! En jordvold havde revet det meste af venstre side af busen.

Der var Falck, Combus og alle mulige talentløse fjolser blandet ind i
det :)

Pointen er, at jeg faktisk ikke aner hvad jeg ellers har lavet hele
ugen. Hvis jeg skal fortælle nogen hvad jeg lavede i går, er jeg nødt
til at checke min Notes kalender på arbejde.

Det kan da ikke være normalt? Jeg aner ikke en pind om dagen før, kun
hvad der sker i dag og hvad jeg har/ikke har nået af opgaver i ugens
løb.

Ohhh ... Sorry det var slet ikke det du spurgte om, jeg har bare
lige brug for lidt support :-|

Mojn, Thomas

--
"Republicans understand the importance of bondage
between a mother and child."

...Governor George W. Bush, Jr.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 13-01-01 22:08

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Det kan da ikke være normalt? Jeg aner ikke en pind om dagen før, kun
> hvad der sker i dag og hvad jeg har/ikke har nået af opgaver i ugens
> løb.

.... Einstein var også glemsom :)
(hvis det hjælper :)

--
Christian

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 14-01-01 22:57

Christian Flintrup <chr@mac.com> wrote:

> ... Einstein var også glemsom :)
> (hvis det hjælper :)

Nåhh ja, det var "the missing link"

Mojn, Thomas

--
"We have a firm commitment to NATO, we are a part of NATO.
We have a firm commitment to Europe. We are a part of Europe."

...Governor George W. Bush, Jr.

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-01-01 11:14

On Sat, 13 Jan 2001 0:36:43 +0100, Thomas Boelskifte wrote
(in message <1en5cfa.kqudf3zuiq1qN%engineering@boelskifte.dk>):

<zsnap>
> [...]
>
> Det kan da ikke være normalt? Jeg aner ikke en pind om dagen før, kun
> hvad der sker i dag og hvad jeg har/ikke har nået af opgaver i ugens
<snip>
> Mojn, Thomas

Måske ligner dine dage hinanden for meget? Eller også ER du stresset. Eller
også lever du bare akut meget i nuet? Helt normalt er det vist ikke.

- David

http://david.blangstrup.dk

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 15-01-01 19:06

> [...]

> løb.
>
> Ohhh ... Sorry det var slet ikke det du spurgte om, jeg har bare

Ok, jeg har det også selv nogen gange... hvis du ikke allerede går rundt
med en kalender på dig hele tiden kan jeg anbefale dig det - det hjælper
i stressede situationer at vide at alt hvad man skal huske er på skrift.
:)

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 16-01-01 00:05

> [...]

> med en kalender på dig hele tiden kan jeg anbefale dig det - det hjælper
> i stressede situationer at vide at alt hvad man skal huske er på skrift.

BINGO!! Der var den! Min Palm har været til rep. siden før jul. Og Jul,
Nytår + manglende Palm = momentan sindsyge

Du aner ikke hvor meget du lige ramte plet. Jeg har være små-pissed over
igenting. At misse "Sopranos" på Zulu søndag eftermiddag, glemme at købe
CDR'ere dag efter dag, at glemme småting hele tiden ... osv.

Men, er det så mig der bare mangler min Palm eller er jeg blevet
afhængig af den. Hmm, er det den næste store ting, PalmDrugs

Mojn, Thomas

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 15-01-01 21:09

> [...]

> Det kan da ikke være normalt? Jeg aner ikke en pind om dagen før, kun
> hvad der sker i dag og hvad jeg har/ikke har nået af opgaver i ugens

Det er helt normal, at korttidshukommelsen ryger først.

Stig

Mailto:stigleerbeck@mac.com
http://www.SimpleSoft.dk - http://www.MacPeriferi.dk

Fra : John Lauritzen

Dato : 16-01-01 11:08

engineering@boelskifte.dk,Ny-Internet writes:
>Men, er det så mig der bare mangler min Palm eller er jeg blevet
>afhængig af den.
Kære Thomas
Det kunne godt lyde, som om du er blevet alvorligt afhængig. Men det kunne
måske også være juleferien, der ikke har virket godt nok. Hvad med at tage
på ferie og huske at tage Palm'en med?
Venlig hilsen John