Barnedåb.
Fra : Nils Bo Hermansen

Dato : 01-07-06 09:09

Hej gruppe
Vi skal holde barnedåb og har besluttet at vi ikke orker at lave mad og vil
gerne have den fra et godt "mad ud af huset sted".
Vi har ikke holdning der skal være enorme mængder mad til ingen penge.
Hellere der hvor pris og kvalitet hænger sammen.
Jeg har set www.madkastellet.dk og det ser spændende ud. Har hørt om "den
skallede kok".
Men har absolut ingen referencer.
Har I nogle forslag hvor I ved det bare er godt og spændende ????
Vi glæder os til at høre Jeres forslag.

Nils

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 01-07-06 20:08

Nils Bo Hermansen (oz1eta@tiscali.dk) skrev :

> [...]
> "den skallede kok".
> Men har absolut ingen referencer.
> Har I nogle forslag hvor I ved det bare er godt og spændende ????

Nu skriver du ikke, hvor I bor - men vi fik mad fra Fredensborg
Selskabsservice www.fredensborgselskabsservice.dk da vi holdt barnedåb
og det var rigtigt, rigtigt lækkert.
Vi valgte "Italiensk buffet nummer 1" og lavede et tilkøb, så vi også
fik Vitello Tonnato - og sluttede af med kaffe og ameretto-kager.

Det er nu to år siden og gæsterne taler om den lækre mad endnu

Henriette Døssing

Fra : Nick

Dato : 02-07-06 18:07

"Nils Bo Hermansen" skrev i en meddelelse...
> [...]
> Vi har ikke holdning der skal være enorme mængder mad til ingen penge.
> Hellere der hvor pris og kvalitet hænger sammen.

Hej Nils,

Du bor vist i Ishøj, ikke?

Så vil jeg klart anbefale Den Hvide Kok i Ølby.

Vi holdt kombineret bryllup/barnedåb for knap et par måneder siden - og folk
var overvældede over madens kvalitet. Vi fik en kok med ud at anrette og et
par unge piger til at servere.
Du kan sagtens finde billigere steder, men Eddi har været i branchen i 20 år
og ved altså hvordan man laver den slags mad
Han er lidt sjov - f.eks. er han ikke meget for at svare på en email
skriftligt, men han ringer gerne.

Hvis du vil høre mere og få et par gode råd, så skriv til mig direkte.

/Nick