Pris på gulv.
Fra : Gunnar007

Dato : 30-06-06 10:52

Hvad mener I, her i gruppen at en gang gulvafretning, samt nyt køkkenvinyls
skal koste.
Gulvafretningen kan klares med selvnivelerende masse. ca 150 kg af det.
Gulvet er 14 kvm.

Det første bud jeg har fået er på 1000 kr pr kvm, hvilket jeg syntes er lige
i overkanten, da vinylen koster 200 pr kvm. Jeg forestillede mig måske
550-650 kr pr kvm

Nogen som har fået ordnet gulv fornyeligt ?

Hilsen G

Fra : Peter

Dato : 30-06-06 16:02

Gunnar007 wrote:
> [...]
> 550-650 kr pr kvm
>
> Nogen som har fået ordnet gulv fornyeligt ?

Jeg har idag haft besøg af en tæppemand. 40m2 gulv skal afrettes og det
blev takseret til 15.000.-
De kan rende og hoppe kan de...

Mvh
Peter

Fra : Anders Majland

Dato : 30-06-06 17:20

> [...]
>
> Det første bud jeg har fået er på 1000 kr pr kvm, hvilket jeg syntes er
> lige i overkanten, da vinylen koster 200 pr kvm. Jeg forestillede mig

En tæppe/vinylk butik gav mig et overslag der hed 800kr/m2 på klart
underlag.

Da det blev til noget var det 4,5m2 gulv og 10m2 væg - Det gav vi 12731,25
kr for med moms - arbejdet includede spartling af gipspladevægge, mens
gulvet var lavet med fald - ved ikke om han spartlede skruehuller i gulvet
eller bare fyldte lim i. Det tog ham omkring 8 timer effektivt, men tilbudet
var på fast pris.