Kaffe
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-06-06 00:07

Hej i gruppen.

Er der nogen der ved hvor man kan købe ægte Jamaican Blue Mountain i
Københavnsområdet?
Jeg har googlet så det stod efter, men kan ikke rigtigt finde noget.
På forhånd tak for enhver hjælp.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : lonekjaer@hotmail.co~

Dato : 28-06-06 07:45

Det forekommer mig, at jeg har set det i Føtex: pose med 100 gr. til
omtrentlig kr. 130.

Fra : ASKF

Dato : 01-07-06 18:28

lonekjaer@hotmail.com ytrede sig i
<1151477093.007058.154190@75g2000cwc.googlegroups.com> med dette:

>Det forekommer mig, at jeg har set det i Føtex: pose med 100 gr. til
>omtrentlig kr. 130.

Netto har af og til tilbud på 100g for 100kr, men de har som regel meget
begrænsede partier af dem og det er ikke et sted hvor man kan regne med
at købe dem til dagligt.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Kim Grandjean

Dato : 28-06-06 09:55

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev

> Er der nogen der ved hvor man kan købe ægte Jamaican Blue Mountain i
> Københavnsområdet?
> Jeg har googlet så det stod efter, men kan ikke rigtigt finde noget.
> På forhånd tak for enhver hjælp.

I centrum af København kan det normalt fås her: http://www.risteriet.dk/
(direkte link til Blue Mountain: http://www.risteriet.dk/x.jama.htm)

Det ser ud til at de p.t. har udsolgt, men du kan jo høre dem hvornår de har
den på lager igen.

Venligst
Kim

Fra : Marianne

Dato : 28-06-06 10:55

> Er der nogen der ved hvor man kan købe ægte Jamaican Blue Mountain i
> Københavnsområdet?

Østerlandsk Thehus ved Nørreport Station har i hvert fald haft det.

mvh
marianne

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-06-06 15:27

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> wrote in message
> [...]
> Københavnsområdet?
> Jeg har googlet så det stod efter, men kan ikke rigtigt finde noget.

Hej allesammen.

Mange tak for den hurtige respons, jeg prøver mig frem.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Søren

Dato : 28-06-06 17:09

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Københavnsområdet?
> Jeg har googlet så det stod efter, men kan ikke rigtigt finde noget.

GB bryggeriet i Roskilde har en stout med Blue Mountain.

Søren

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-06-06 19:30

"Søren" <leaveme@alone.dk> wrote in message
> "Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> GB bryggeriet i Roskilde har en stout med Blue Mountain.
>
> Søren

Hej Søren.

Nu rører jeg ikke alkolhol, men tak for oplysningen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 28-06-06 21:44

Hvad er det nu verdens dyreste kaffebønne hedder? Er det ikke Blå
Timor - eller???

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 29-06-06 05:22

Karsten Jensen skrev:

> Hvad er det nu verdens dyreste kaffebønne hedder?

Er det mon kopi luwak du tænker på?

   http://en.wikipedia.org/wiki/Kopi_Luwak

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
SubZeroNet, Copenhagen, Denmark

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-07-06 12:47

On Thu, 29 Jun 2006 04:21:31 +0000 (UTC), Klaus Alexander Seistrup
<klaus@seistrup.dk> wrote:

>Er det mon kopi luwak du tænker på?
>
>   http://en.wikipedia.org/wiki/Kopi_Luwak

Synes godt nok ikke lige det var dét navn... Mener det var noget med
"blå" / "blue".

Fra : Gainsbourg

Dato : 29-06-06 03:02

Har købt det nogle gange hos Emmerys.