bakskuld på Sjælland? ?
Fra : Erling Hansen

Dato : 21-06-06 20:40

Er der nogen af jer der ved, hvor man kan skaffe sig adgang til en
håndfuld bakskuld - på Sjælland?
Eller eventuelt en fiske-pusher i det jyske, der er villig til at sende
nogle kilo til Korsør.
Mvh
Erling

Fra : Marianne

Dato : 21-06-06 20:56

> [...]
> håndfuld bakskuld - på Sjælland?
> Eller eventuelt en fiske-pusher i det jyske, der er villig til at sende

Hos min fiskhandler (kbh) kan man bestille alt muligt,som han så tager med
fra fisketorvet den kommende hverdag.

Måske kan du bare gøre det samme i Korsør.

mvh
Marianne

Fra : Erling Hansen

Dato : 21-06-06 21:16

Marianne <handel@lundbak.dk> wrote:

> [...]
> fra fisketorvet den kommende hverdag.
>
> Måske kan du bare gøre det samme i Korsør.

Jeg har prøvet at spørge den lokale, men hun siger 'jamen nej'. Hun skal
tage så store portioner hjem, at hun ikke mener hun kan sælge dem.
Ellers tak.
Erling

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 22-06-06 06:46

> Jeg har prøvet at spørge den lokale, men hun siger 'jamen nej'. Hun skal
> tage så store portioner hjem, at hun ikke mener hun kan sælge dem.
> Ellers tak.
> Erling

Hej.

Hvad med at ringe til en fiskehandler i Esbjerg, der er jo lige ved at ku'
sendes i en prøvepose.
Ellers så smager de godt.

Kurt J.
Odense

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-06 14:07

Erling Hansen wrote:
> [...]
>>> Erling

> Jeg har prøvet at spørge den lokale, men hun siger 'jamen nej'. Hun
> skal tage så store portioner hjem, at hun ikke mener hun kan sælge
> dem. Ellers tak.
> Erling

Hej erling
Har du prøvet "fiskehuset"?

mange hilsner
Charlotte

Fra : Erling Hansen

Dato : 22-06-06 14:45

"Charlotte" <taarnborgvej snabel a gmailcom> wrote:

> Hej erling
> Har du prøvet "fiskehuset"?
>
> mange hilsner
> Charlotte

Hej Charlotte.
Jeg prøvede fiskehuset for et års tid siden. Jeg spurgte om de
kunne få bakskuld hjem, og de sagde ja. Så inviterede jeg 15 folk til
kaffepunch og bakskuld. Da jeg kom ned for at hente dem var det sgu bare
isinger de selv havde røget, og de smagte af alt andet end bakskuld!
Så jeg ringede lige til dem, men de kunne ikke svare på om de kan få
nogen hjem fra det vilde vesten. På tirsdag ved han det, måske....
Venlig hilsen
Erling - havnearkaderne

Fra : hedelyngen@gmail.com

Dato : 22-06-06 11:20

Kurt E. Jensen wrote:

> Hej.
>
> Hvad med at ringe til en fiskehandler i Esbjerg, der er jo lige ved at ku'
> [...]

Hej Erling
Jeg har flere gange købt dem i Netto. Men måske det bare har været
'éngangs vare'
Du kan forøvrigt finde en opskrift på bakskuld hér:
http://www.fiskeopskrift.dk/sider/bakskuld.html

Hilsen Jørgen.