dk.edb.mac FEST!
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 17:44

Hej alle! Jeg har overvejet at holde en dk.edb.mac fest. Intet er
planlagt endnu da jeg lige vil tjekke om der er nok folk til at holde en
fest. Meningen med festen er at vi alle kan komme til at se hinanden IRL
(In Real Life). Det er ikke et net-party så det bliver uden computere.
Derimod vil der være mad og drikke osv. Jeg vil også se om ikke de er
muligt at måske skaffe nogle foredrag etc. Hvis i er interesseret så
skriv venligst tilbage, skriv også hvor i landet i bor (by) samt hvilken
periode/dato i helst vil have festen til at finde sted i.

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 18-06-01 23:17

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> [...]
>
> Mvh Mark
>
> --
> The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Storkøbenhavn. Hvis medio juli gerne dagtimer. Hvis senere kun weekend
og aften, dog ikke onsdag.
Hvis ideen skal være bæredygtig, bør der også være noget lødigt
Macrelevant at samles om. Samarbejde med Macbruger foreslås. Man kan
udvælge nogle af de problemfelter, der jævnligt optager gruppen her og
lade en kyndig person præsentere dem på storskærm og invitere nogle
professionelle til at komme med løsningsforslag.
Derefter gerne nogle kulinariske oplevelser.

Ove Steen Smidt

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 23:21

> [...]
> professionelle til at komme med løsningsforslag.
> Derefter gerne nogle kulinariske oplevelser.

Endelig en interesseret! . Hele "festen" vil være en mac fest. Jeg vil -
hvis nok folk er interesserede - skaffe samarbejde med forskellige grupper
etc. Jeg vil også prøve at overtale prof's til at måske holde et lille
foredrag etc. Hele aftenen vil være med festlig mad etc. Der er absolut intet
planlagt endnu men hvis nok folk er interesserede så vil jeg trække i nogle
tråde og få det til at blive in realitet.

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 19-06-01 07:51

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Hele "festen" vil være en mac fest.

Jeg vil være interesseret.

I øvrigt planlægger jeg selv at holde en indvielsesfest, når jeg nu
snart får min lejlighed i orden.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Ben Knudsen

Dato : 19-06-01 07:15

mark@tv.dk,Ny-Internet writes:

>Endelig en interesseret!

Dem er der nok flere af, vil jeg tro. Mig inklusive

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 19-06-01 10:15

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Dem er der nok flere af, vil jeg tro. Mig inklusive

Ditto, slutingen af juli starten af august lyder meget fint. Jeg
residerer på Frederiksberg 2000

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi Erase HARDDRIVE to mail me

Fra : Ulrik Mailand

Dato : 19-06-01 10:46

God ide'

count me IN....

Bor på Vesterbro i København.

Ulrik Mailand

Fra : Dan Henriksen

Dato : 19-06-01 11:42

Count me in....

Dan Henriksen

Fra : Michael Florentin Ni~

Dato : 20-06-01 11:45

In article <B754F910.B0FF%dan@adsistance.dk>,
Dan Henriksen <dan@adsistance.dk> wrote:

> Count me in....

me too, me too...

Bevares, jeg har mestendels vaeret i lurker-mode pa det seneste, men der
huserer stadig folk pa dk.edb.mac fra min tid, sa ma jeg ikke nok vaere
med til jeres fine fest, pleeez, arh sode, plageplage (osvosv).

Jeg bor pa Frederiksberg og efter juli er glimragende.

-mf

--
-mf = Michael Florentin Nielsen = erik@itu.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-06-01 11:47

> pleeez, arh sode, plageplage (osvosv).

Arhh.... jeg ved nu ikke rigtig... det er jo dig....... arhh hvad fanden?
lad gå ,O)

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : aske andersen

Dato : 19-06-01 18:54

On Tue, 19 Jun 2001 11:45:52 +0200, Ulrik Mailand <umailand@tribalddb.dk> wrote:
>God ide'
>
>count me IN....
>
>Bor på Vesterbro i København.
>
>Ulrik Mailand

Jeg har hørt du har fadøls anlæg - så ville det måske være oplagt at holde det
i din lejlighed

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 19-06-01 12:29
Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 19-06-01 13:00

Jeg er med efter 6 august...:)

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 19-06-01 13:46

> [...]

> skriv venligst tilbage, skriv også hvor i landet i bor (by) samt hvilken
> periode/dato i helst vil have festen til at finde sted i.

Hej Mark

Glimrende initiativ. Jeg har selv prøvet at stable et tilsvarende
arrangement på benene for nogle år siden, men det blefv aldrig til
noget.

Hvad med at holde det hos Apple i Søllerød ? De har en gammel
patriciavilla, som har huset Søllerød Rådhus tidligere, så der er fin
plads.

Der er også en fantastisk have, hvor der uden problemer kunne opstilles
et par store grillsteder og så er slutningen af august jo oplagt.

Problemet er jo at det er i København, men der er jo Bro bizz ?!

Bor selv i Hellerup.
--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-06-01 18:35

Tue, 19 Jun 2001 14:46:08 +0200, "Jesper Haaber Gylling"
<jesper@gylling.net>:

> [...]
> Der er også en fantastisk have, hvor der uden problemer kunne opstilles
> et par store grillsteder og så er slutningen af august jo oplagt.

Åben himmel, griller og et gammelt rådhus lyder som de fede rammer. Især
for et "unplugged"-arrangement, og så er der jo en hvis overenstemmelse
mellem detagerne og indehaveren af haven. Det' mam!

Dog synes jeg vi skal være påpasselige på, at det er et IRL-arrangement
for brugerne af denne nyhedsgruppe; ikke noget reklamefremstød for Apple i
snæver forstand. Alt for mange Apple-balloner og plastiklir og "kom og se
vores glade brugere spise blå kage" er umam!

-j

PS: Ølstafet omkring en Coler Classic?

--
________________________
Men are from Earth.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 22:21

In article <20010619.193451.1106059479.13606@netcetera.dk>,
"Janus Sandsgaard" <janus@netcetera.dk> wrote:

> Ølstafet omkring en Coler Classic?

Hvis det er i orden at jeg fælder samtlige hårde genstande i en omkreds
af 200m, så er det OK. Det er øllet man skal få hovedpine af - ikke
lygtepælene.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Christian Flintrup

Dato : 20-06-01 01:00

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Det' mam!

Christian... Nej... Ikke kommentere...

--
Christian

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 22-06-01 00:04

Christian Flintrup <junk@osxhacks.com> wrote:

> Christian... Nej... Ikke kommentere...

Agge!

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Martin Bech

Dato : 20-06-01 08:27

In article <20010619.193451.1106059479.13606@netcetera.dk>, "Janus
Sandsgaard" <janus@netcetera.dk> wrote:

> PS: Ølstafet omkring en Coler Classic?

Eller længdekast med pc :)

/Martin

Fra : Joakim Nygård

Dato : 20-06-01 13:19

In article <mbech-B7E5A0.09271020062001@news101.telia.com>, Martin Bech
<mbech@usa.net> wrote:

> Eller længdekast med pc :)

Eller diskoskast med winblows installationscder...

Det lyder som en god ide med en apple-fest, selv vil jeg foretrække
sjælland, er bosat på frederiksberg.

--
Joakim NygÂrd | http://jokke.dk | Pulling the trigger at port 80

"I got bored, typed rm -rf htdocs/ and this is what happened"

Fra : Peter Perlsø

Dato : 23-06-01 10:56

Martin Bech <mbech@usa.net> wrote:

> Eller længdekast med pc :)
>
> /Martin

Blev afholdt på Frederiksberg for nogle år tilbage. Eventet blev dækket
af TV Stop. Rekorden i kast af 386'er (m/ skærm) fra vognlad var vistnok
5 meter, af 2 mennesker.

Unipro blev vist bare lidt sure. Ingen havde fortalt dem at det var
deres butik der skulle levere remdierne... :)

--
- Peter
http://haxor.dk - Mac news portal

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-06-01 22:47

> [...]
> et par store grillsteder og så er slutningen af august jo oplagt.
>
> Problemet er jo at det er i København, men der er jo Bro bizz ?!

Er Apple mon med på den? Det kunne jo være super-perfekt!

--
René

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 19-06-01 14:33

> [...]

> skriv venligst tilbage, skriv også hvor i landet i bor (by) samt hvilken
> periode/dato i helst vil have festen til at finde sted i.

Jeg er helt klart også med på ideen. Bor i Århus og kører gerne hvis der
er lidt flere der vil med fra jylland

Overnatning?

--
MVH Nicolai Brandt

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 19-06-01 18:15

Nicolai Brandt <roldborg-brandt@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Overnatning?

Der bliver nok en mulighed hos mig.

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-06-01 00:12

Nicolai Brandt <roldborg-brandt@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Jeg er helt klart også med på ideen. Bor i Århus og kører gerne hvis der
> er lidt flere der vil med fra jylland

Triller du ind omkring Esbjerg og tager mig med?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 20-06-01 23:16

> Triller du ind omkring Esbjerg og tager mig med?

Øhhhh... Er det ikke lige ved siden af Århus? Kan man ikke mødes på halv
vejen

Faktisk har jeg tit været i Esbjerg for at besøge min mor, så jeg kender
da vejen... Men lad os da følge op på det når vi har en dato

--
MVH Nicolai Brandt

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-06-01 15:53

Mon, 18 Jun 2001 18:44:03 +0200, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>:

> Hvis i er interesseret så
> skriv venligst tilbage, skriv også hvor i landet i bor (by) samt hvilken
> periode/dato i helst vil have festen til at finde sted i.

Lyder af OK mam.

Jeg er på, men tåger sikkert rundt på en ladvogn i Østeuropa det
meste af juli og kigger på får og geder og den slags.

-j

--
________________________
Men are from Earth.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-06-01 17:57

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> og kigger på får og geder og den slags.

sålænge du kun kigger på dem er det fuldt ud acceptabelt

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-06-01 18:13

Tue, 19 Jun 2001 18:56:45 +0200, "Morten Reippuert Knudsen"
<reippuert@mac.com>:

> sålænge du kun kigger på dem er det fuldt ud acceptabelt

Nu ved jeg ikke, hvad du har i tankerne (?) - men jeg agter skam at gøre
mere og andet end blot at kigge på de kære kræ.

Ved lejlighed skal jeg scanne og publisere nogle fotos fra forrige efterår
på Bornholm, hvor jeg havde den fornøjelse at bo i et træskur ved siden af
en å med en fåreflok. Hver morgen havde jeg store glæde af at fodre og
klappe dyrene mens jeg nød friskbrygget kaffe og lod morgensolen varme mit
ansigt. I disse gyldne timer savnede jeg ikke min PowerBook.

.... og så er det ikke engang løgn!

-j

--
________________________
Men are from Earth.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 18:39

In article <20010619.191240.661761152.13606@netcetera.dk>,
"Janus Sandsgaard" <janus@netcetera.dk> wrote:

> men jeg agter skam at gøre mere og andet end blot at kigge på de kære
> kræ.

Hmm.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-06-01 19:01

Dén bad jeg vist selv om!

-j

--
________________________
Men are from Earth.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-06-01 20:14

> Nu ved jeg ikke, hvad du har i tankerne (?) - men jeg agter skam at gøre
> mere og andet end blot at kigge på de kære kræ.

så vil vi sgu se nogen bileder... Det lyder mere interessant end Jans
familie fest.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 22:19

In article <1ev9mmh.4dh2sv6rxahqN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> Det lyder mere interessant end Jans familie fest.

Det skal du nu ikke være helt sikker på.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 20-06-01 11:53

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> så vil vi sgu se nogen bileder... Det lyder mere interessant end Jans
> familie fest.

Jans familiefest?

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-06-01 20:56

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-06-01 12:35

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> så vil vi sgu se nogen bileder... Det lyder mere interessant end Jans
> familie fest.

Som ønsket:

http://janus.dk/grafik/bornholm_geder_1999/Janus_geder_bornholm99_1.jpg
http://janus.dk/grafik/bornholm_geder_1999/janus_geder_bprnholm_99_2.jpg

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 23-06-01 10:56

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> http://janus.dk/grafik/bornholm_geder_1999/Janus_geder_bornholm99_1.jpg

Det er sku da en Yak okse.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 19-06-01 18:18

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Lyder af OK mam.

Så kommer jeg også! :)

--
Christian

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-06-01 18:39

Mon, 18 Jun 2001 18:44:03 +0200, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>:

> Hej alle! Jeg har overvejet at holde en dk.edb.mac fest.

Kommer Henrik Münster (på cykel)?
Hám vil jeg fanme gerne møde IRL!

-j

--
________________________
Men are from Earth.

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-06-01 09:06

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Kommer Henrik Münster (på cykel)?
> Hám vil jeg fanme gerne møde IRL!

Det kan være, jeg skulle få mig en fan-klub. Så er vi da to
medlemmer. Nå ja, og så er der min mor
Der er desværre en ting der bekymrer mig ved den fest. Jeg har
hørt, at der er en stor risiko for, at man bliver skuffet, når man møder
folk, som man ellers kun kender fra nettet. Jeg læste engang om det i
Internet Starter Kit for Macintosh af Adam C. Engst fra TidBITS. Han
skrev, at man skulle være forsigtig med at mødes med folk, man skrev
sammen med på nettet. Han havde selv prøvet det flere gange. I nogle
tilfælde havde det ført til stærke venskaber, men i mange tilfælde viste
det sig, at man slet ikke kom godt ud af det sammen. Den anden person
var helt anderledes, end man havde forestillet sig. Mærkeligt nok ebbede
skriverierne via e-mail som regel stille og roligt ud bagefter, selv om
de havde skrevet sammen i årevis. Når man først har billedet af en
person, som man ikke harmonerer med, i hovedet, er det jo svært at blive
ved med at skrive sammen med vedkommende. Vi risikerer måske, at vores
lille hyggelige nyhedsgruppe falder sammen, når vi finder ud af, at de
andre er nogle usympatiske fjolser.
Jeg er nu alligevel villig til at løbe risikoen, og jeg vil
meget gerne med til en "dk.edb.mac-fest", hvis jeg har tid den dag. Jeg
tager gerne til København. Det er nok der, de fleste bor. Men jeg er som
sagt bange for, at vi kan blive lidt skuffede over hinanden. Det er jo
meget almindeligt, at man lyver sig yngre, smukkere og rigere på nettet.
Det har jeg da selv gjort Jeg har nu fået det indtryk, at I andre
ikke ligefrem behøver lyve jer yngre. Jesper er f.eks. lige blevet
student, og han er vist ikke ligefrem den eneste unge. Jeg kommer
sikkert til at virke som en gammel dødbider. Men bevares, så kan man jo
se på vores x-faces, at andre heller ikke er helt unge - og jeg skal nok
lade være med at nævne navne. De pågældende ved nok, hvem jeg mener
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-06-01 10:43

> [...]
> sikkert til at virke som en gammel dødbider. Men bevares, så kan man jo
> se på vores x-faces, at andre heller ikke er helt unge - og jeg skal nok

Jeg tror nu ikke det går så galt (håber jeg ikke). Det ville være noget
andet hvis nu at man bare var een enkelt person som skulle over og møde en
anden person. Her er vi trods alt en samlet gruppe så hvis der er en man
blive skuffet over :) så går man da bare over til nogle andre ,O)...

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 20-06-01 10:55

> Vi risikerer måske, at vores lille hyggelige nyhedsgruppe falder sammen,
> når vi finder ud af, at de andre er nogle usympatiske fjolser.

Jeg tror faktisk at der er ganske mange her i gruppen, der allerede har
mødt hinanden op til flere gange.

Københavnerne vel i MacBruger ...

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-06-01 11:51

> Jeg har nu fået det indtryk, at I andre
> ikke ligefrem behøver lyve jer yngre. Jesper er f.eks. lige blevet
> student, og han er vist ikke ligefrem den eneste unge. Jeg kommer
> sikkert til at virke som en gammel dødbider.

Du kan umuligt være mere dødbiderisk en mine forælde )). Nu bliver folk
sikkert bange hvis jeg nævner min alder

www.fotx.net/orca

Hehe... nu tænker i sikkert "hvad tænker den unge lille knægt på?!?"
"hvordan har han tænkt sig at arrangere dette?!?" - bare rolig, jeg får
lidt hjælp .

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Christian Bech

Dato : 20-06-01 14:49

> [...]
> sagt bange for, at vi kan blive lidt skuffede over hinanden. Det er jo
> meget almindeligt, at man lyver sig yngre, smukkere og rigere på nettet.

Nu er det jo ikke alle, der benytter studenterbilledet som x-face, vel?

Desuden er din bekymring gjort til skamme af dk.kultur.sprogs
sammenkomst. På http://home1.stofanet.dk/pinnerup/obese/ stråler glæden
over at møde så mange andre smukke, unge mennesker ligefrem ud af
deltagerne. At de så har brugt tiden efter til at skændes om, om det var
et FIDUSO- eller et dk.kultur.sprog-arrangement er noget helt andet.

--
- Christian. "Og naar de Skillerum, der lukker om Staterne,
Nationaliteten, om føje Tid falder for den kosmopolitiske

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 19-06-01 21:02

En lille update. Jeg arbejder lige nu på en lille webside. Intet info,
intet layout. Der er nogle forskellige spørgssmål som i kan/skal svare på,
inklusiv jeres navn samt evt. tlf nummer. I spørgssmålene bliver i spurgt
lidt om hvilken destination i helst vil feste på, samt hvilken måned det
skal være. Som sagt så arbajder jeg lige på den, regner med at være færdig
senere i aften.

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 19-06-01 22:38

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> En lille update. Jeg arbejder lige nu på en lille webside.

MacSpil.dk vil gerne støtte formålet!

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-06-01 22:47

> [...]

> skriv venligst tilbage, skriv også hvor i landet i bor (by) samt hvilken
> periode/dato i helst vil have festen til at finde sted i.

Lyder vældigt godt. Hvad med en gang i ultimo august/primo september, så
er de fleste nok færdige med ferien og så er der tid til planlægning.

Jeg er fra Birkerød, så et arrangement på Sjælland vil selvfølgelig
passe mig bedst.

--
René

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-06-01 00:17

Update. Jeg har sendt en email og ringer i morgen til Apple i søllerød og
spørger om der er mulighed for udlån af deres "villa"... Jeg melder tilbage
i morgen hvad svaret bliver :).

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-06-01 16:48

In article <3B2FDD63.BCD5FE@tv.dk>, Mark S. Rasmussen wrote:

> Update. Jeg har sendt en email og ringer i morgen til Apple i søllerød og
> spørger om der er mulighed for udlån af deres "villa"... Jeg melder tilbage
> i morgen hvad svaret bliver :).

Hvad fandt du ud af?

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 25-06-01 09:20

Janus Sandsgaard wrote:

> Hvad fandt du ud af?

Sorry jeg først svarer nu, har været ude af huset i et par dage. De svarer at de
har modtaget mailen og at de lige vil vende det internt i huset og derefter vende
tilbage hurtigst muligt... Jeg venter spændt .

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 20-06-01 14:33

henrik@muenster.dk,Ny-Internet writes:

> Det kan være, jeg skulle få mig en fan-klub. Så er vi da to
>medlemmer. Nå ja, og så er der min mor
Og så mig Selv uden billede

Heldigvis har jeg ikke udgivet mig for at være yngre end jeg er. Og med
alle de "flatterende billeder Niels Riis Ebbesen har smidt på sin server
fra MacBruger workshops, så er der umuligt nogen der kan blive skuffet i
tilfælde af, at jeg skulle indfinde mig. MEN bare rolig, jeg kan ikke
komme og ødelægge jeres fest i juli.
Jeg kender da en del af dem herinde og en macbruger kan man da aldrig
blive skuffet over. De er da så flinke alle sammen! Undtagen een enkelt
gang i mellem, hvor de små får lyst til lidt mudderkastning. men som regel
går det hurtigt over og alle tilgiver hinanden.

MEN BORTSET FRA ALT DET, - SÅ VIL JEG LIGE GØRE OPMÆRKSOM PÅ AT DER D:
22. - 23.- september bliver afholdt et stort!!!! MacParty på Fyn.- Læs
på www. macfyn.dk og reserver dagene !!!!!!!!!!!!!

Her mødes unge og gamle både folk og mac-computers.

VEL MØDT!

Hilsen Hanne
Kasserer i MacBruger/service og reklame

> [...]
>se på vores x-faces, at andre heller ikke er helt unge - og jeg skal nok
>lade være med at nævne navne. De pågældende ved nok, hvem jeg mener

Skal du sejre, skal du slås med dig selv

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 21-06-01 08:55

On Mon, 18 Jun 2001 18:44:03 +0200, Mark S. Rasmussen wrote:

> Hej alle! Jeg har overvejet at holde en dk.edb.mac fest.

YESSS!

Jeg skal sejle lidt i juli måned - hvornår ved jeg endnu ikke - bare at det
er i Stockholm.

En Macfest på Sjælland i starten af august (det kunne jo være at det bliver
sommer i år og at mange Macelskere prøver at få Macabstinens og tanker
solcellerne op ved stranden ) ville ikke være så tosset - selv om Århus
ikke er at foragte.

/Ulrich