Hurtig hjælp..Pastasalat..
Fra : Heidi B. Petersen

Dato : 20-06-06 17:08

Hej NG

Håber i kan hjælpe mig med en pastasalat jeg skal bruge til glaseret
hamburgerryg... Der må gerne være en eller anden form for dressing i eller
til...

På forhånd tak

Mvh Heidi

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 20-06-06 17:52

"Heidi B. Petersen" <~hb@petersen.tdcadsl.dk~> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber i kan hjælpe mig med en pastasalat jeg skal bruge til glaseret
> hamburgerryg... Der må gerne være en eller anden form for dressing i eller

Sidst jeg lavede pastasalat tog jeg bare noget creme fraishe, blandede
paprika, salt, peber og karry i og en lille smule sukker.

Du skal huske at hælde koldt vand på pastaen når du har hældt vandet fra
(altså vandet det har været kogt i) så det ikke klistrer sammen

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 20-06-06 18:49

Heidi B. Petersen <~hb@petersen.tdcadsl.dk~> skrev:
> [...]

Knorr har en udmærket dressing mix til pastasalat, skal kun
røres op med creme fraiche, og så koster den kun ca. 12,- for 3
poser. Med pasta, broccoli (let kogt)og sprød bacon, passer det
fint til hamburgerryg, drys evnt. bredbladet persille over.
I`m A Survivor