Gasgrill
Fra : mogge

Dato : 19-06-06 18:50

Jeg er glad for min weber kuglegrill, men har tænkt mig at anskaffe en
gasgrill som sublement, eller når det skal gå stærkt.

Der findes mange modeller og priser. Weber gasgrill høre til i den dyre
ende, men er de prisen værd. Måske der er nogen der kan give nogle gode råd
ved anskaffelse, og måske anbefale nogle mærker og modeller.

Hilsen Ole

Fra : Max

Dato : 19-06-06 20:18

Hej Ole

> nogle gode råd ved anskaffelse, og måske anbefale nogle mærker og
> modeller.

Jeg købte for 3 år siden en australsk gasgrill hos BPgas, fabrikater
hedder vidst Sunshine og modellen Legend.3000

http://www.sunshinegrills.com/products.shtml

Den er forsynet med nogle keramiske sten der ligger oven på gasbrænderne
og de sørger for at den opføre sig som en almindelig grill. Jeg har brugt
den
her i aften og det er vel 25 gang i år, vi bruger den næsten året rundt, i
vinter
halvåret er den ikke gemt længere væk end man nemt kan komme til den
hvis man får lyst til nogle ordentlige oksebøffer. Jeg bære dækketøj ud til
terassen, tænder grillen og går ind og henter kødet og går ud og smider det
på grillen, så hurtigt og nemt er det. Naturligvis er den ikke gratis, men
det
er nok nogle af de bedste penge jeg har givet ud.

Mvh Max

Fra : Q

Dato : 21-06-06 00:16

> Hej Ole

> Jeg købte for 3 år siden en australsk gasgrill hos BPgas, fabrikater
> hedder vidst Sunshine og modellen Legend.3000
>
> http://www.sunshinegrills.com/products.shtml

Silvan har een næsten magen til til 12-1500,- fra Campinggaz ( hedder vist
Adelaide 3 ).... Glimrende maskine som også bærer en slående lighed med dem
de sælger i Jysk, Bilka osv til samme priser..

/peter