Itunes
Fra : Bjarke Vejby

Dato : 09-01-01 21:54

Fuldstændig suverænt musikprogram.

Fra : Reynard Fox

Dato : 10-01-01 10:03

In article <B68138E2.B9C%vejby@vejby.dk>, Bjarke Vejby <vejby@vejby.dk>
wrote:

> Fuldstændig suverænt musikprogram.

Jeg har lige hentet det selv. -Software af den bedste slags; Freeware
som fungerer og er let at bruge.

Mvh
Reynard …;>

--
Guru meditation.

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 11-01-01 01:37

Reynard Fox wrote:

> Jeg har lige hentet det selv. -Software af den bedste slags; Freeware
> som fungerer og er let at bruge.

Jeg har (i dag) prøvet at hente den fem gange (fra forskellige sider:
apple.com, download.com, puremac.com m.fl), men filen kan ikke encodes der
kommer en fejl -39

Er der nogen der har links til sider hvor filen er ok?

/Ulrich

Fra : MacMac

Dato : 11-01-01 01:47

I brevet "3A5D0004.143B161B@telia.com" skrev Ulrich Oswald
(Ulrich@telia.com) den 11/01/01 1:36:

> [...]
> kommer en fejl -39
>
> Er der nogen der har links til sider hvor filen er ok?

www.macxpres.dk kan du få tilsendt en gratis CD med opdateringen.

Venlig hilsen
Morten

Fra : Reynard Fox

Dato : 11-01-01 08:12

In article <3A5D0004.143B161B@telia.com>, Ulrich@telia.com wrote:

> [...]
> kommer en fejl -39
>
> Er der nogen der har links til sider hvor filen er ok?

Den der apple.com adresse, var det denne her?:
http://www.apple.com/itunes/download/index.html
Filen du får d/l'et er en StuffIt, den skulle pakkes fint ud med StuffIt
Expander 5.5 (det gjorde den i hvertfald hos undertegnede).
Prøv eventuelt at åbne den pakkede fil inde fra StuffIt Expander 5.5, så
du undgår at MacOS prøver at pakke arkivet ud med en ældre version af
StuffIt.

Mvh
Reynard …;>

--
Guru meditation.

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 11-01-01 20:55

Reynard Fox wrote:

> [...]
> Prøv eventuelt at åbne den pakkede fil inde fra StuffIt Expander 5.5, så
> du undgår at MacOS prøver at pakke arkivet ud med en ældre version af

Jeg har endnu en gang prøvet det - og jeg har encoded binhexfilen med Stuffut
Expander 6.0 (!) (som jeg har hentet desforinden) - 5.5 duede ikke hos mig -
don't ask me why…

/Ulrich

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-01-01 21:06

Ulrich Oswald <Ulrich@telia.com> wrote:

> Er der nogen der har links til sider hvor filen er ok?

Da du under alle omstændigheder skal bruge MacOS 9 for at kunne bruge
den kan du hente den fra din iDisk - Hvis ikke du er oprettet som iTools
bruger skal du selvfølgelig lige gøre dette.

NB. iDisk er efterhånden blevet rimelig hurtig, jeg har i al fald ikke
længere besvær med at dowloade med 5k på et 56K modem.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Ledig lejlighed? Jeg er boligløs i København - Hjælp!