Honning Eddike
Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 16-06-06 00:46

Vi er i en desperat situation - vi er løbet tør for Honning Eddike.

Så vi ville blive meget glade, hvis der er nogen som ved hvor det kan købes
i Østjylland (eller via nettet).

Selv Chas E. i Århus samt den Italienske butik i Århus har det ikke.....
Chas E. siger det skyldes et generations skifte i et Silkeborg firma - så de
kan ikke mere skaffe det.

Og ... Honning Eddike er altså et must til salat eller stegte sild
(og i øvrigt til meget andet)

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.

Fra : Padre

Dato : 16-06-06 07:28

Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.) skrev:

> Vi er i en desperat situation - vi er løbet tør for Honning Eddike.
>
> Så vi ville blive meget glade, hvis der er nogen som ved hvor det kan købes
> i Østjylland (eller via nettet).

Metro i Kbh plejer at have Maille's honningeddike, så mon ikke Metro
på Sletvej 36 - DK-8310 Tranbjerg - også har det?

--
padre

Fra : ufo

Dato : 16-06-06 09:41

Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.) wrote:
> Vi er i en desperat situation - vi er løbet tør for Honning Eddike.

Er ikke helt klar over om Løgismose har udsalg ovre ved dig? Ellers
brug deres netbutik:

http://www.loegismose.dk/

Gå ind under kolonial > katalog delikatesse > 11042    Eddike med
Honning 250 ml.

Den er fra Cascina San Giovanni og er ret forrygende. Kan anbefales.
koster en 50'er.

hilsen Esther

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 16-06-06 14:24

Tak for linket til Løgismose - det var netop italiensk Honing eddike jeg var
ude efter.

Så der er straks blevet bestil nogle flasker ....

Tak for hjælpen

Fra : Padre

Dato : 16-06-06 11:01

> Metro i Kbh plejer at have Maille's honningeddike, så mon ikke Metro
> på Sletvej 36 - DK-8310 Tranbjerg - også har det?

Hjerneblødning ......

jeg tænkte på honningsennep

--
padre