jordbær..
Fra : (-Peter-)

Dato : 15-06-06 10:26

hej..

har lige fået en bakke tyske jordbær til 10 kr..

hvad skal de bruges til hvis jeg ikke når at få dem spist rene inden i
kommer med ideer ??

mvh
peter

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 15-06-06 14:13

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> wrote in news:e6r930$ut6$2
@news.net.uni-c.dk:

> har lige fået en bakke tyske jordbær til 10 kr..
>

> hvad skal de bruges til hvis jeg ikke når at få dem spist rene inden i
> kommer med ideer ??

Min favorit (hvis det er nye senga'er): ½ liter fløde, en skål og en ske,
lidt sol og en god bog.

Hæld evt. lidt baileys over dem eller dyp dem i smeltet mørk chokolade.

Du kan også blende dem med vanilleis, koldskål eller hvad du nu
vil lave din milkshake/smoothie/whatever af :)

Kog dem og lav syltetøj af dem (de er alligevel udenlandske).

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : (-Peter-)

Dato : 15-06-06 14:31

Lars Gjerløw Jørgensen skrev:
> [...]
> vil lave din milkshake/smoothie/whatever af :)
>
> Kog dem og lav syltetøj af dem (de er alligevel udenlandske).

tak for de gode tips... is er jo en mulighed :)

/peter

Fra : Ole Laursen

Dato : 15-06-06 16:28

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> writes:

> hvad skal de bruges til hvis jeg ikke når at få dem spist rene inden i
> kommer med ideer ??

Lagkage med jordbær på.

--
Ole Laursen
http://www.cs.aau.dk/~olau/

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 17-06-06 19:49

(-Peter-) <garfieldpbj@mail-online.dk> skrev:
>hej..
>
>har lige fået en bakke tyske
>jordbær til 10 kr..
>

>hvad skal de bruges til hvis jeg
>ikke når at få dem spist rene inden i
>kommer med ideer ??
>
>mvh
>peter

1 bakke til en tier og tyske- æd dem du kan, og smid resten ud,
det er jo kun 500 gr. vi taler om.
I`m A Survivor

Fra : Erling Hansen

Dato : 18-06-06 15:01

Thomas Peter Bitsch <vitsbreaks@XHMBTsol.dk> wrote:

> 1 bakke til en tier og tyske- æd dem du kan, og smid resten ud,
> det er jo kun 500 gr. vi taler om.
> I`m A Survivor

Næste gang: Køb en håndfuld 1.-klasses danske, en flaske tør Asti
Spumante...og invitér konen på dessert i lagenerne.
Mvh
Erling

Fra : Lars Remmen

Dato : 18-06-06 05:25

(-Peter-) skrev:
> hej..
>
> har lige fået en bakke tyske jordbær til 10 kr..
>

> hvad skal de bruges til hvis jeg ikke når at få dem spist rene inden i
> kommer med ideer ??

Nu er de sikkert spist, men næste gang kan de bruges som tilbehør til en
god bøf, gerne sammen med melon, mango og papaya - alle skåret i mindre
stykker. Et forfriskende tilbehør i stedet for de evindelige grønne
salater/bagte kartofler.

Lars

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 03-08-06 11:37

(-Peter-) skrev:
> [...]
>
> har lige fået en bakke tyske jordbær til 10 kr..
>

> hvad skal de bruges til hvis jeg ikke når at få dem spist rene inden i

Skiv dem, dryp med en GOD cremet balsamisk eddike og drys lidt sukker over.

Jesper