Restaurant i Århus/Randers-området?
Fra : Lars O.

Dato : 07-06-06 20:13

Hej alle.

Jeg håber dette er den rette gruppe.

Mine forældre skal inviteres ud at spise, og det skulle gerne blive en
kulinarisk oplevelse

Jeg er ikke specielt lokalkendt i Århus/Randers-området, så derfor
søger jeg anbefalinger af restauranter.

Om det er fransk, italient, kinesisk, mexicansk eller andet er egentlig
underordnet. Det skal bare være i orden.

Hvem kan hjælpe?

/Lars

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 07-06-06 18:28

Lars O. wrote:

> Jeg er ikke specielt lokalkendt i Århus/Randers-området, så derfor
> søger jeg anbefalinger af restauranter.

Har ingen selv, men anmeldelser er altid et godt sted at orientere sig:

http://www.jp.dk/madvinliste:plc=arhus/

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Lars O.

Dato : 07-06-06 20:38

On Wed, 07 Jun 2006 19:27:40 +0200, Kevin Edelvang wrote:

> Har ingen selv, men anmeldelser er altid et godt sted at orientere sig:
>
> http://www.jp.dk/madvinliste:plc=arhus/
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

Se, det var et godt tip.
Tak for det.

/Lars

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 07-06-06 19:14

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Har ingen selv, men anmeldelser er altid et godt sted at orientere sig:
>
> http://www.jp.dk/madvinliste:plc=arhus/

Kan bestemt anbefale Thors Mølle, som de netop anmelder i denne uge. Både
atmosfære og mad er i top.