Røgalarm tilsluttet strømforsyningen
Fra : Jan Holm

Dato : 06-06-06 13:05

Hej

Ifbm udnyttelse af tagetage har vi fået en byggetilladelse. I denne er der
et
krav om at der installeres en røgalarm der er tilsluttet strømforsyningen
og
med batteri backup.

Jeg kender disse "almindelige" røgalarmer med 9V batteri, men hvor pokker
skaffer man en der kobles til strømforsyningen ?

Mvh
Jan Holm

Fra : kews

Dato : 06-06-06 13:55

Hejsa,

Jeg er ved et uheld kommet til at smadre en rude i vores dør. Nu vil jeg
gerne skifte glasset og i den forbindelse skal jeg have glaslisterne af.
Hvordan får jeg dem taget af uden det kan ses på listerne/døren? De
sidder sømmet fast.

/kews

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-06-06 14:09

"kews" <kewinpNOSPAM@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan får jeg dem taget af uden det kan ses på listerne/døren? De sidder

Sæt nye lister på.

- Martin

Fra : kews

Dato : 06-06-06 14:12

kews wrote:
> [...]
> gerne skifte glasset og i den forbindelse skal jeg have glaslisterne af.
> Hvordan får jeg dem taget af uden det kan ses på listerne/døren? De

Sorry, den kom forkert afsted

Fra : jones_net

Dato : 06-06-06 14:05

"Jan Holm" <no@spam.tia> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kender disse "almindelige" røgalarmer med 9V batteri, men hvor pokker
> skaffer man en der kobles til strømforsyningen ?

Du kan finde dem på www.greenline.dk - Løs el - alarm - øverste produkt.ca.
325,- stykket incl. moms.
Hvis du vil sikre hele huset, så skal du have fase, nul, jord og
signalledning med rundt.

Læg mærke til, at du kan montere dem i en orange PL dåse

/J

Fra : Jan Holm

Dato : 06-06-06 16:26

"jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> skrev
> Du kan finde dem på www.greenline.dk - Løs el - alarm - øverste
> produkt.ca. Læg mærke til, at du kan montere dem i en orange PL dåse

Fantastisk og helt perfekt - har tilfædigvis lige sådan en dåse siddende
det helt rigtige sted, og den er ledig !!

Mange tak for link

Mvh
Jan Holm

Fra : jones_net

Dato : 07-06-06 09:42

> [...]
>
> Fantastisk og helt perfekt - har tilfædigvis lige sådan en dåse siddende
> det helt rigtige sted, og den er ledig !!

Det var så lidt

Du må meget gerne skrive lidt om den, hvis du køber den, for jeg står nemlig
og skal bruge 12 stk., og kunne godt tænke mig at vide lidt om den, inden
jeg bruger 4.000,- på dem...

/J