Opdatering
Fra : Martin Helbo

Dato : 24-05-06 15:17

Hej

Jeg har hørt en del om, at der skulle være nogle problemer med apples
nye opdateringer til OS/X, og har af samme grund ikke hentet den.

Er der nogen der kan af/bekræfte det jeg har hørt, tør man installere de
nye opdateringer?

/Martin Helbo

Fra : Jon

Dato : 24-05-06 15:26

Martin Helbo <helbo@FJERNthedude.dk> wrote:

> Hej
>
> Jeg har hørt en del om, at der skulle være nogle problemer med apples
> nye opdateringer til OS/X, og har af samme grund ikke hentet den.

Det er alltid _noen_ som har problemer, det skjer med alle
oppdateringer. Og det er jo dem vi hører fra, ikek alle de som ikke har
problemer - det er logisk. Jeg tror langt, langt de fleste ikke har
problemer i det hele tatt. Jeg har 10.4.6 og siste
sikkerhetsoppdatering, og har ikke problemer med det.

> Er der nogen der kan af/bekræfte det jeg har hørt, tør man installere de
> nye opdateringer?

Ja. Men det er alltid En God Ide (tm) å ha backup av viktige data...
--
/Jon
For mail address, run the following in Terminal:

Fra : Karl Antz

Dato : 24-05-06 15:39

> [...]

> nye opdateringer til OS/X, og har af samme grund ikke hentet den.
>
> Er der nogen der kan af/bekræfte det jeg har hørt, tør man installere de

Der var problemer med nogle ganske bestemte startup-irems - især Adobes
versionstjekker og virex. Når de blev fjernet fra de relevante mapper
forsvandt problemerne. Tjek evt. på Macfixit.com - de har en del om det.

Hilsen ka'lw
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-05-06 18:19

> [...]

> nye opdateringer til OS/X, og har af samme grund ikke hentet den.

> Er der nogen der kan af/bekræfte det jeg har hørt, tør man installere de

Jeg er ikke stødt på andet (signifikant) end at 10.46 ikke lader
Photoshop gemme direkte på visse fileservere, uden at Photoshop går ned.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 29-05-06 21:55

> Jeg er ikke stødt på andet (signifikant) end at 10.46 ikke lader
> Photoshop gemme direkte på visse fileservere, uden at Photoshop går ned.

Har du læst tråden "Billedoverførsel"? Det er måske ikke noget
signifikant problem, med det er meget irriterende for mig. Åbenbart ikke
for andre (?)

--
Mich.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-05-06 00:35

Mich. Ottosen <Michsadr@invalid.dk> wrote:

> Har du læst tråden "Billedoverførsel"?

nej, i øjeblikket læser jeg ikke nyhdesgrupper dagligt, så der er
meget jeg ikke har fået læst.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 30-05-06 21:31

> nej, i øjeblikket læser jeg ikke nyhdesgrupper dagligt, så der er
> meget jeg ikke har fået læst.

Der skrev jeg:
"(Billedoverførsel) virker ikke efter, at jeg har opdateret til 10.3.4.
Det er et lille irritationsmoment, men alligevel.
Jeg er (var?) glad for Billedoverførsel, især for den funktion, der
hedder "overfør nogle". Der kan man i et åbent vindue vælge x antal
billeder til overførsel. Men nu i 10.3.4 lukker programmet ned efter
overførsel af et enkelt eller to billeder. Det er uhensigtsmæssigt.
Mildest talt.

Andre der har samme erfaringer? Og hvad kan man gøre for at afhjælpe
det?"

--
Mich.