Skærmen på iPod
Fra : Henrik

Dato : 02-05-06 19:26

Hej NG'er

Sad lige og skulle lade min iPod og så bemærket jeg at skærmen nederst
havde antaget nogle blå grønne flammer, lidt ligesom når en krystal
skærm er ved at gå, men når der er lys i den så er der intet at se.

Er jeg bare lidt overopmærksom? Har desværre ikke en ekstra som jeg
lige kan sammenligne med? Hvad siger i?

Hilsen Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-05-06 20:56

On 2006-05-02 20:25:51 +0200, Henrik <dyk@mil.dk> said:

> [...]
> skærm er ved at gå, men når der er lys i den så er der intet at se.
>
> Er jeg bare lidt overopmærksom? Har desværre ikke en ekstra som jeg

Det er jo lidt svært, når vi ikke har set det, men en slukket LCD-skærm
på f.eks. en mobiltelefon kan godt have et sjovt farvespil og mønstre,
hvis lyset falder ind i den på en bestemt måde. Jeg regner med, at det
skyldes lysets brydning i glasset og måske samspillet med krystallerne.
Hvis det bare er det, har jeg set det på mange små skærme, uden at det
har betydet noget.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Martin K. R.

Dato : 02-05-06 23:41

"Henrik" <dyk@mil.dk> wrote in message news:2006050220255116807-dyk@mildk...
> [...]
> er ved at gå, men når der er lys i den så er der intet at se.
>
> Er jeg bare lidt overopmærksom? Har desværre ikke en ekstra som jeg lige

Jeg har oplevet det samme. Det kan komme uden skærmen har været udsat for
noget specielt (tryk, magnetfelter eller whatever).
Efter et stykke tid går det væk igen, så...

/Martin

Fra : Henrik

Dato : 03-05-06 15:20

On 2006-05-03 00:41:05 +0200, "Martin K. R." <mr@fjerndette-get2net.dk> said:

> Jeg har oplevet det samme. Det kan komme uden skærmen har været udsat
> for noget specielt (tryk, magnetfelter eller whatever).
> Efter et stykke tid går det væk igen, så...
>
> /Martin

Tak for det, jeg tror du har ret, den har ligget i nærheden af mobilen,
væk er problemet, tak for hjælpen.

Hilsen Henrik
--
Tiden går, men jeg løber.

iBook 14" 100GB 1GB, iPod G5, Airport Express.