hvor kan man dowloda mp3 musik
Fra : @privat,,dk

Dato : 29-04-06 09:26

hvor kan man dowloda mp3 musik til en rimlig penge

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 29-04-06 09:39

http://irate.sourceforge.net/

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-04-06 10:20

http://www.apple.com/dk/itunes/

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 29-04-06 10:29

Henry Lerche Madsen wrote:

> http://www.apple.com/dk/itunes/

mp3?

/JD

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-04-06 12:00

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> http://www.apple.com/dk/itunes/

Eller The Internet Archive <http://www.archive.org/>. Der findes mange
gyldne optagelser som er opensource.

Fra : Leif Neland

Dato : 29-04-06 12:16

"@privat,,dk" <""niels-poulsen\"@privat,,dk"> skrev i en meddelelse
> hvor kan man dowloda mp3 musik til en rimlig penge

www.mp3search.ru (ikke mp3search.com, der ser ud til at være en p2p-ting)
www.alltunes.com

Og så er det ikke kopibeskyttet.

Leif

Fra : @privat,,dk

Dato : 29-04-06 14:30

Leif Neland wrote:

> www.mp3search.ru (ikke mp3search.com, der ser ud til at være en p2p-ting)
> www.alltunes.com
>
> Og så er det ikke kopibeskyttet.
>
> Leif

Næ nu begynder jeg og huske der har værret en debat hvor vidt det var
lovlig eller det modsatte og det bliv gruppen inge om at det var det

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 29-04-06 16:33

<"@privat> wrote:

> Næ nu begynder jeg og huske der har værret en debat hvor vidt det var
> lovlig eller det modsatte og det bliv gruppen inge om at det var det

Enige?... det tror jeg ikke:

Om det er lovligt eller ej vil jeg ikke kloge mig på, men med de priser
de russiske sites tager for mp3 filerne, som jo heller ikke er beskyttet
på nogen måde, så kan man vel næppe tro at salget sker med
musikproducenternes velsignelse.

--
Mvh Martin

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-04-06 16:48

<"@privat> wrote:

> hvor kan man dowloda mp3 musik til en rimlig penge

ENten Apple iTunes Store eller brug et P2P program såsom Xfactor.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 30-04-06 08:48

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> ENten Apple iTunes Store eller brug et P2P program såsom Xfactor.

Nope.

/JD

Fra : Niels Poulsen

Dato : 03-05-06 13:24

Jimmy Damsgård wrote:

> Nope.
>
> /JD
Det hedder ITMS under over over skriften og der var en temmelig stoe
debat her i gruppen
--
Niels Poulsen
Bovangen 57 B