Automatisk/ manuel opdatering af ipods
Fra : Henrik Enslev

Dato : 12-04-06 20:22

Hej

Jeg har nu to ipods. En alm, 40 gb 4 g, som altid har ajourørt
automatisk, og nu en lille ny shuffle, 512 mb.

På den lille vil jeg naturligvis selv definere hvilke (få) sange der
skal på, og har sat manuel opd. til.

Da jeg så ploppede den store i, sagde den, at hvis jeg slog ant. til,
vill den slette alle sange på ipod og derefter uploade alle sange igen.
Det har jeg så sagt ja til, det sker der jo ikke noget ved. Men det
tager jo en rum tid at uploade 794 sange, hvis jeg har tilføjet et
enkelt album.

Spørgsmålet er: Kan det virkeligt passe, at itunes (v 6) ikke kan
håndtere de to ipods forskelligt?

Hvis den kan, hvordan så?

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Esben

Dato : 12-04-06 21:45

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> [...]
> enkelt album.
>
> Spørgsmålet er: Kan det virkeligt passe, at itunes (v 6) ikke kan

Har du sørget for de hedder noget forskelligt? Har ikke erfaring med
det, men kunne forestille mig det ville give problemer....

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-04-06 21:52

On 2006-04-12 21:21:54 +0200, no@spam.nix (Henrik Enslev) said:

> [...]
> enkelt album.
>
> Spørgsmålet er: Kan det virkeligt passe, at itunes (v 6) ikke kan

Mine to sønner har hhv. en iPod shuffle og en nano, som de bruger på
samme computer og iTunes. Det giver ingen problemer. Begge iPod
opdateres manuelt, da de ikke kan rumme hele musikbiblioteket. Jeg kan
dog dårligt forestille mig, at det gør en forskel. Det er vel ikke bare
noget, der sker en enkelt gang, fordi et eller andet skal
synkroniseres, efter du har fået en iPod mere? Prøv at se, om den gør
det igen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik Enslev

Dato : 15-04-06 11:28

> [...]
> noget, der sker en enkelt gang, fordi et eller andet skal
> synkroniseres, efter du har fået en iPod mere? Prøv at se, om den gør

Hej

Tak til jer begge for svar. Ganske rigtigt kunne den finde ud af det ved
genforening af maskineerne. Man skal være hensynsfuld overfor de sarte
væsner