Spml til Nano Ipod
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 27-03-06 16:04

Håber ikke mit spml er OT.

Er der nogen ved om man kan plugge in Nano iPod i en PC og den så optræder
som et ekstra drev, eller SKAL man bruge iTunes til at overføre filerne?

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-03-06 19:04

Thomas Schreiber <FORNAVN-EFTERNAVN@hotmail.com> wrote:

> Håber ikke mit spml er OT.
>
> Er der nogen ved om man kan plugge in Nano iPod i en PC og den så optræder
> som et ekstra drev, eller SKAL man bruge iTunes til at overføre filerne?

For at afspille musikken på iPod'en skal du bruge iTunes (til mac eller
pc)

Du kan deruodver sagtens overføre filer via USB som extern harddisk, du
kan bare ikke "se" dem via iPod'en eget interface.

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 27-03-06 20:23

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message
> [...]
>
> Du kan deruodver sagtens overføre filer via USB som extern harddisk, du
> kan bare ikke "se" dem via iPod'en eget interface.

For lige at pensle det ud i pap: Jeg kan ikke bare smide mp3'ere over på
ipod og afspille dem UDEN at bruge itunes?

Fra : Esben

Dato : 27-03-06 21:33

> [...]

> For lige at pensle det ud i pap: Jeg kan ikke bare smide mp3'ere over på
> ipod og afspille dem UDEN at bruge itunes?

Så skal du bruge 3.parts software - noget med skjulte mapper og deslige.

prøv www.ilounge.com - som er STEDET, hvad iPod angår

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-03-06 20:42

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Så skal du bruge 3.parts software - noget med skjulte mapper og deslige.

men hvorfor dog det ... iTunes gør et glimragende job ...

> prøv www.ilounge.com - som er STEDET, hvad iPod angår

det er så rigtigt, kanon site.

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 27-03-06 20:40

"Thomas Schreiber" <FORNAVN-EFTERNAVN@hotmail.com> writes:

> For lige at pensle det ud i pap: Jeg kan ikke bare smide mp3'ere over på
> ipod og afspille dem UDEN at bruge itunes?

Korrekt, iPod afspiller kun de filer, der er registreret i dens
database. Databasen vedligeholdes af iTunes eller tilsvarende
program.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 28-03-06 08:53

"Thomas Schreiber" <FORNAVN-EFTERNAVN@hotmail.com> writes:

> "Thomas Bjorn Andersen" <tbamacnewsNOSPAM200508@gen-v.net> wrote in message
>

> Skod. Jeg kører med Linux (Ubuntu) og gider derfor ikke rode med noget som
> helst der minder om iTunes. Drag and drop er vejen frem imho Nå. Så må
> jeg finde en anden mp3 afspiller. Tak for hjælpen.

gnuPod såvel som gtkpod fungerer fint for mig, når jeg bruger
Linux. Der er garenteret endnu flere programmer. Det er ikke derfor,
at du skal finde en anden mp3 afspiller.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH