fyn-jylland
Fra : Christina Rudkjøbing

Dato : 17-06-01 21:50

Hejsa. Jeg står og skal på en længere tur på min 45-scooter til sommer.
Først skal jeg over Storebæltsbroen, hvor jeg har fundet ud af, at man
vistnok skal bruge en bus.
Men hvad med Lillebæltsbroen? Hvordan kommer man over den? Er der evt. åbent
for 45-scootere på den gamle lillebæltsbro?
Og er der evt. nogen som har idéer til den nemmeste rute, når jeg skal fra
Valby til Tommerup (ved Odense) og derfra videre til Århus?

På forhånd tak
Christina

PS: Er der nogen der ved, om Suzuki Zillion er gået ud af produktion eller
hvad? Jeg synes aldrig, at jeg ser nogle scootere magen til min. (Som
selvfølgelig er en Zillion- fed scooter iøvrigt).

Fra : RpR

Dato : 17-06-01 22:00

> Men hvad med Lillebæltsbroen? Hvordan kommer man over den?

Ved ikke om 45'ere er tilladte på broen, ellers er der færgen fra Boyden til
Fynshav.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Mich@el H.

Dato : 17-06-01 22:10

Du skal bare over den gamle lillebæltsbro, det er jo almindelig vej...

Fra : gaffe

Dato : 27-06-01 12:12

Alt må køre over den gamle bro bare det ikke er for tungt ...
og det tvivler jeg på at en 45er den er ....så kør du bare over den ...
og prøv pølse/is huset på fyns siden ....den har DKs bedste is

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-06-01 00:52

> Men hvad med Lillebæltsbroen? Hvordan kommer man over den? Er der evt.
åbent
> for 45-scootere på den gamle lillebæltsbro?

Ja, det er normal vej med tilhørende cykel/gangsti.. Så man kan også gå
over.
Det er kun den nye bro, der er motorvej på.

> Og er der evt. nogen som har idéer til den nemmeste rute, når jeg skal fra
> Valby til Tommerup (ved Odense) og derfra videre til Århus?

Hmm.. Det er jo langt. Men hvis man bare følger skiltene på landevejene, så
går det vel nok? De plejer da at pege i den rigtige retning.

signing off.. Martin Sørensen