Hvilken RAM til Mac 450 Dual?
Fra : Peter Dalgaard

Dato : 08-01-01 11:59

Hej alle jer med en stor viden om stort og småt til Mac-

Jeg skal ud og købe en Mac 450 dual senere I denne måned og jeg vil gerne
vide om jeg kan købe noget billigt ram til den I en PC forretning?

Hvis ja - hvilke spec. skal ram'en have? Er der forskel på ram?
Og allerbedst hvor kan jeg købe det?

Med venlig hilsen og på forhånd tak for hjælpen
Peter Dalgaard

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-01-01 12:12

Peter Dalgaard <nerja@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> vide om jeg kan købe noget billigt ram til den I en PC forretning?
>
> Hvis ja - hvilke spec. skal ram'en have? Er der forskel på ram?

Prøv at hente "Apple Memory Guide" et eller andet sted på www.apple.com
- den kan være en god hjælp.
v.h.
Martin

Fra : Simon T

Dato : 08-01-01 13:53

Først og fremmest ville jeg vente lige en uge eller to ekstra, for der
bliver introduceret nye Mac'er i morgen aften (18 dansk tid). Det sker ved
Macworld Expo i San Fransisco hvor Steve Jobs (hil!) holder den indledende
keynote. Se den live på: http://www.apple.com/quicktime/qtv/mwsf01/
Der kan forventes højere processor og bushastigheder. Blandt andet er der
sandsynligvis 133MHz SD-Ram i, hvor den nuværende 450 Dual bruger 100MHz
SD-Ram. Og jo du kan sagtens købe den billige ram i en PC-forretning. Se
f.eks. www.edbpriser.dk og søg efter SD-Ram. F.eks. 256MB for 999kr.!

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 10-01-01 23:17

Simon T <c973474@student.dtu.dk> wrote:

> Først og fremmest ville jeg vente lige en uge eller to ekstra, for der
> bliver introduceret nye Mac'er i morgen aften (18 dansk tid). Det sker ved
> Macworld Expo i San Fransisco hvor Steve Jobs (heil!)

Nazist...

;)

--
- Peter