Hvornår er 9 a.m. Pacific time egentligt?
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 08-01-01 00:26

Der er jo live streaming på tirsdag, men hvornår foregår det egentligt,
dansk tid?

--
René

Fra : Peter Kiil

Dato : 08-01-01 01:43

Kl 18.00...... Vi er nogen der er inviteret til satelit transmission!

/peter
--
Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 08-01-01 01:57

Peter Kiil <peterkiil@hotmail.com> wrote:

> Kl 18.00...... Vi er nogen der er inviteret til satelit transmission!

Så lad os da håbe, at det gik bedre end sidste gang!!

Mon ikke, at jeg kan få et rimeligt billede via min 256 kbit
ADSL-forbindelse?

Og tak for tidspunktet!

--
René

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 17:55

Fra : Peter Kiil

Dato : 08-01-01 17:55

Det er Apple der har været så venlige at invitere forhandlere og store
kunder...... Og der er et tilsvarende arrangement i Kbh.....

/peter

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-01-01 18:28

In article <B67FAF56.13FE%peterkiil@hotmail.com>, Peter Kiil
<peterkiil@hotmail.com> wrote:

> Det er Apple der har været så venlige at invitere forhandlere og store
> kunder...... Og der er et tilsvarende arrangement i Kbh.....

Hmm, hvor store kunder skal man være?
Vi har 250-300 Mac'er på arbejdet, og vi har da SVJV ikke modtaget nogen
invitation.

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 09:03

Fra : Peter Kiil

Dato : 08-01-01 09:03

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 08-01-01 17:09

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 08-01-01 18:09

rfn@altavista.net (René Frej Nielsen) writes:

> Viser selveste DR MacWorld? Hvordan er det staplet på benene? Er der
> noget lignende i København?

Apple lejer Rene Ord for Pengene studiet, formoder jeg. Det gjorde de
i det mindste sidste gang...

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 08-01-01 19:35

Thomas Bjørn Andersen <bjorn@daimi.au.dk> wrote:

> Apple lejer Rene Ord for Pengene studiet, formoder jeg. Det gjorde de
> i det mindste sidste gang...

Det må jeg nok sige. Apple Danmark er jo ellers ret gode til netop
_ikke_ at gøre sig bemærket...

Desværre...

--
René

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 10-01-01 22:56

Thomas Bjørn Andersen <bjorn@daimi.au.dk> wrote:

> Apple lejer Rene Ord for Pengene studiet, formoder jeg. Det gjorde de
> i det mindste sidste gang...
>
> Thomas

Som ansat på ovennævnte program må jeg sige, at jeg ikke har hørt noget
om tiltag i den retning. Men på den anden side får man jo heller ikke
alt at vide, bare fordi man er ved statsradiofonien.

Carsten

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 10-01-01 23:03

vousortmann@mail1.stofanet.dk (Carsten Ortmann) writes:

> Som ansat på ovennævnte program må jeg sige, at jeg ikke har hørt noget
> om tiltag i den retning. Men på den anden side får man jo heller ikke
> alt at vide, bare fordi man er ved statsradiofonien.

Den var nu ellers god nok. Rene Ord for Pengene (i mere end een
forstand )

Thomas