Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skift af Picasa interface language
Fra : Trans

Dato : 16-04-06 20:10

Jeg har netop downloaded Picasa. Det ser ud til at være et fint
program. Imidlertid har jeg et problem. Interface language er stillet
på thai. Jeg vil gerne skifte det til engelsk. Hvordan bærer jeg mig
ad med det? Der står noget om, at jeg skal stille sproget på drop
down meny 6. Den kan jeg ikke finde. I hvert fald ikke med nummer på.
Den drop down meny, jeg formoder er nr. 6, er der ingen liv i.

Jeg er i Thailand, men jeg ved ikke, hvorfor i alverden interface
language for Picasa er på thai. Jeg har stillet Google interface
language på engelsk.

Hvordan kan det for resten være, at teksten er så helvedes lille, at
man man dårligt kan tyde den?

Bent

Fra : Anders Sørensen

Dato : 16-04-06 20:52

Den 16 Apr 2006 12:09:32 -0700, skrev "Trans" <kongaead@my-deja.com>:

> [...]
>down meny 6. Den kan jeg ikke finde. I hvert fald ikke med nummer på.
>Den drop down meny, jeg formoder er nr. 6, er der ingen liv i.

På min Picassa 2 er det menu 7 nederst. Der er en drop-down menu hvor
sproget kan vælges.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Trans

Dato : 16-04-06 21:00

Anders Sørensen wrote:

> På min Picassa 2 er det menu 7 nederst. Der er en drop-down menu hvor
> sproget kan vælges.

Tusind tak! Det virkede sandelig.

Bent

Fra : Anders Sørensen

Dato : 16-04-06 21:50

Den 16 Apr 2006 13:00:05 -0700, skrev "Trans" <kongaead@my-deja.com>:

>Tusind tak! Det virkede sandelig.

Det var så lidt. Hvad med teksten, er den blevet større?

Fra : Trans

Dato : 17-04-06 06:16

Anders Sørensen wrote:

> Det var så lidt. Hvad med teksten, er den blevet større?

Nej, men jeg kan godt aflæse den, når den er på engelsk. Godt nok
kan jeg læse og skrive thai (jeg arbejder faktisk som oversætter),
men jeg foretrækker meget at have computerprogrammerne på engelsk,
frem for at man forsøger at "localise" dem.

Bent

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 17-04-06 18:15

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
Anders Sørensen wrote:

> Det var så lidt. Hvad med teksten, er den blevet større?

Nej, men jeg kan godt aflæse den, når den er på engelsk. Godt nok
kan jeg læse og skrive thai (jeg arbejder faktisk som oversætter),
Det forklarer så dit "nick"
Jeg var liiige ved at blive bekymret eller ..... øhh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger