AC/DC live...igen ;-)
Fra : Kong Kent

Dato : 16-06-01 21:54

I morgen tidlig afgår undertegnede fra Aalborg Rutebilstation kl. 09.00 for
at se AC/DC spille live i Hannover, Tyskland. Igen med www.koncert-ture.dk

Sidste gang, i november i Leipzig (Riesa), var det Backyard Babies der
varmede op. Det var sgu ikke nogen succes, men denne gang er det intet
mindre end MEGADETH der varmer os op. Det bliver stort...rigtig stort!!

Jeg regner med at poste en anmeldelse på siden, eller på JubiiRock, når jeg
kommer hjem. Men hvis der er nogen herinde der skal med på denne tur, så er
det altså den langhårede i en blå Jubii jakke, som for 2. gang på mindre end
ét år der skal se rockGUDERNE spille live i Europa

Nu når de ikke gider valfarte til Danmark (læs: ROSKILDE!) så må vi jo rejse
efter dem...

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Mads Breddam

Dato : 16-06-01 22:31

Jamen det er jo kanon.

Som du muligvis kan huske skal jeg til Hamborg d. 1-7 og se dem. Men kom
endelig med et referat.

God tur.

Back in Black er i øvrigt også pisse fede.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 17-06-01 09:29

Reverend "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk>, High Priest of Bollocks
Talking mumbled:

> [...]
>ét år der skal se rockGUDERNE spille live i Europa
>
>Nu når de ikke gider valfarte til Danmark (læs: ROSKILDE!) så må vi jo rejse

Jeg så Megadeth som opvarmning til Iron Maiden i Hamborg i 99. De var
en _anelse_ uinspirerede og lidt for professionelle.

Fra : Kong Kent

Dato : 17-06-01 12:30

> I morgen tidlig afgår undertegnede fra Aalborg Rutebilstation kl. 09.00
for
> at se AC/DC spille live i Hannover, Tyskland. Igen med www.koncert-ture.dk

argh!! FUCK noget lort. Der gik ged i planlægningen og tidspunkterne på
billetterne, og det betød at jeg stod klar i Aalborg kl. 09.00 mens jeg
ifølge deres rejseplan burde have stået der kl. 08.00

Det betyder at jeg er taget hjem igen uden koncerttur. Jeg fik dog rejsen
refunderet i form af en koncert med AC/DC senere, nemlig d. 1. juli i
Hamborg. Så helt skidt er det ikke, men forestil jer lige at stå i Aalborg
med rygtasken pakket med boller, sodavand, aviser, Terrorizer-blade, VMax,
kikkert, pas, D-Mark, paraply og rene sokker og så kommer man ikke af sted

Min kæreste og jeg var noget slukøret da vi kørte hjem igen kl. 10.15.

Men ros til www.koncert-ture.dk
Vi indtalte nemlig en besked på deres telefonsvarer 09:35 hvori vi beskrev
vores frustration. Da vi så kom hjem til Hjørring kl. 11, lå der er en
besked på vores telesvarer. Jeg ringede tilbage og Lars Boeberg fra firmaet
beskrev fejlen, og han foreslog at vi i stedet rejste til Hamborg om 14.
dage mens han beklagede hans fejl.

Så hurtig reaktion fra hans side var det plaster på såret der skulle til for
at undgå, at nordjyden gik amok på nærmeste uskyldige Fona ekspedient