Hjælp til dos spil under XP
Fra : Jim

Dato : 20-05-06 11:26

Hej NG

Jeg håber virkerlig at i kan hjælpe mig her,

Jeg savner at spille det gamle Ultima7, og har da stadig spillet fra det
gamle årtusinde, men da det er dos, virker det jo logisk nok ik i XP,

Kan nogen hjælpe mig med en dos emulator, eller noget som helst andet der
kan få det spil til at virke igen ??

Hilsen jim

Fra : Rene Schnoor

Dato : 20-05-06 18:26

Her er noget som formentlig kan hjælpe:

http://www.bootstrike.com/Ultima/Online/u7dosbox.html

Rene

Fra : Arcana Dragon

Dato : 21-05-06 12:30

"Jim" <migselv_6@msn.dk> wrote in news:446eeeca$0$38650
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Kan nogen hjælpe mig med en dos emulator, eller noget som helst andet der
> kan få det spil til at virke igen ??

Exult er lavet specielt til Ultima7, og er MEGET bedre end DosBox til dette
spil. Hentes gratis på http://exult.sourceforge.net/

May your journeys be safe, Avatar!

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Jim

Dato : 21-05-06 18:43

mange tak for hjælpen, nu kan jeg spille det igen

Godt klaret af et 16 år gammelt spil.

Fra : Arcana Dragon

Dato : 22-05-06 14:34

"Jim" <migselv_6@msn.dk> wrote in news:4470a68a$0$38731
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> mange tak for hjælpen, nu kan jeg spille det igen

> Godt klaret af et 16 år gammelt spil.

- som stadig er uovertruffent...