NFSU2 hakker
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 19-05-06 18:28

Hej Ng

Jeg har et underligt problem...

Jeg har lige installeret nfsu2 og når jeg har spillet i ca 10 minutter
begynder spillet at hakke... umiddelbart ville jeg tro det var et
varmeproblem, men eftersom at hvis jeg går ud af spillet og ind igen, kan
jeg fint spille 10 minutter igen uden problemer...

Jeg har hentet den sidste nye patch fra EA til spillet, og de sidst nye
detonator drivers...

mit system:
Asus P4P800 SE
Pentium 4 2.4ghz northwood
1gb dual channel ram. fordelt over 4x256mb blokke.
2x80gb seagate sata diske i raid 1.
nvidia geforce fx 5700 256mb ram.

nogen der har nogle ideer ?

Mvh Jacob

Fra : Jim

Dato : 20-05-06 11:23

Ved ikke om det hjælper, men prøv en lidt ældre driver,
Det er ikke altid at de seneste drivere virker bedst.

Og det kan oxo være at dit grafikkort blir lidt for varmt, d køler jo ned
idet du går i windows og derfor ik belaster det.

Som sagt, kan ik garantere at det hjælper, men det skader ikke at prøve.