Er der nogen der har Softwaren til; Micro~
Fra : torben

Dato : 18-05-06 03:30

Hej.

Min mail adresse er Coa@FJERNDETTEpc.dk. Hvis man skulle få lyst til at
sende vistnok 7 mb som jeg tror at programmet fylder (hvordan man får det
fra cd og overført pr email ved jeg ikke) Jeg tror ikke at det er ulovligt
at sende det., da jeg har købt den engang, selve rattet og pedaler. men har
kommet til at smide cd'en tror jeg.

Jeg kommer i tanke om mon Microsoft kan hjælpe mig hvis jeg ringer til dem,
det kan jeg også prøve.

Eller man kan sende cd'en til mig. Så køber jeg den gerne.

Ved ikke om det overhovedet vil lade sig installere på windows XP. Det er jo
oprindeligt til windows 98?

Rattet kører fint i windows XP men jeg skal bruge programmet til at
programmere mindst 1 af rattets knapper og tilknytte Automatgear on/off til
en knap.
Lige præcis dette kan jeg ikke i det spil jeg kører. Kun gear up og gear
down.

-
Torben

Fra : torben

Dato : 18-05-06 19:42

Hej.

Ja, det kender jeg godt. Havde prøvet at installere den inden jeg skrev
indlægget.
Men den vil ikke lade sig installere. Jeg tror at den fra cd'en der fulgte
med rattet har langt større chance for at lade sig installere. Man skal
nemlig have en SWGameEN.exe liggende i forvejen for at installere denne som
din link refererer til.
Så det er en om'er.

-
torben

"Jens Christian Mikkelsen" <jensmNoSpam@jcmikkelsenNoSpamPlease.dk> skrev i
en meddelelse news:446c06a4$0$99995$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : torben

Dato : 18-05-06 20:30

Hovsa!
Det med at det er en om'er, må jeg undskylde!

Jeg takker da for svaret.
Men jeg har nu alligevel set på den anden pc med win 98. Dér vil
SWGameEN.exe godt lade sig installere, da jeg også havde en SWGameEN
installeret lidt på forhånd og skulle bruge SWGameEN.exe til at også få
rattet med. Den del virker- på wind 98 pc'en fint.
Bare er der en lille ting der ikke virker.
Pc'en kan ikke finde wheel'et men finder en anden form for controller så
controlleren virker. Men den virker bare ikke i SWGameEN ""softwaren. Den
siger game controller is not connected udfor Microsoft sidewinder FF wheel
profilen.

Det er en USB wheel, så jeg har et problem med at få programmet (ike pc'en)
til at acceptere wheel'et.
-
torben

Fra : SB

Dato : 19-05-06 05:28

mener jeg har den CD et eller andet sted, dog uden at være 100% sikker
Smid mig en mail hvis du stadig har brug for den, så vil jeg lede i mine
gemmere og se om den ligger der

Søren

Fra : torben

Dato : 26-05-06 08:44

Hej.
Jeg har løst problemet.
Jeg har siden fundet cd'en.
SB's cd og min egen cd fik jeg alt ialt afmystifisere en hel del omkring.

Så det er den fineste hjælp alt sammen.

Hilsen