Oblivion Patch
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-05-06 14:02

Elder Scrolls IV: Oblivion Patch v1.1.425 [BETA]

http://kortlink.dk/fileplanet/2pbn

Der er en lang liste over opdateringer, jeg vil ikke klippe/klistre det ind
i denne besked. Man kan så undre sig over hvorfor der udgives en BETA af en
patch. Jeg vil ihvertfald ikke installere denne Beta fordi det kører ok for
mig.

--
np: KAITO - Color Of Feels [stopped]
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-05-06 14:13

Thomas Jespersen wrote:
> [...]
> patch. Jeg vil ihvertfald ikke installere denne Beta fordi det kører ok for

Det meste af den er faktisk en liste af workarounds på kendte
problemer

Releasenotes kan ses her:
http://www.elderscrolls.com/downloads/updates_patchnotes5.htm

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Kenneth

Dato : 03-05-06 16:33

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind
> i denne besked. Man kan så undre sig over hvorfor der udgives en BETA af

For at få den testet om den virker korrekt på en masse
forskellige computere.

Mvh Kenneth

Fra : JL

Dato : 03-05-06 17:10

"Kenneth" <admin.removethis@dwmnet.sytes.removethis.net> wrote in message
> "Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> For at få den testet om den virker korrekt på en masse
> forskellige computere.

Netop...

Købte spillet for et par dage siden. Har ikke umidelbart haft problemer.

Forresten, hvor ligger der en Thiefs Guild henne? Jeg faldt over lidt
sølvtøj jeg skal have solgt.

Fra : Peter T.

Dato : 03-05-06 17:56

JL udviste en rettidig omhu og skrev:

> Forresten, hvor ligger der en Thiefs Guild henne? Jeg faldt over lidt
> sølvtøj jeg skal have solgt.

Den kan du ikke bare finde, som du finder de andre guilds. Spoiler kan
findes på www.elderscrolls.com under forums da jeg ikke selv lige husker
hvordan jeg kom i kontakt med dem.

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-05-06 17:58

On Wed, 3 May 2006 17:33:07 +0200, Kenneth wrote:

> For at få den testet om den virker korrekt på en masse
> forskellige computere.

Men det er jo derfor man sender i patch ud i første omgang, fordi spillet
er testet på en masse computere og der var fejl.

--
np: (Foobar 2000 is not active
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Bruno

Dato : 03-05-06 18:58

Thomas Jespersen wrote:
> Men det er jo derfor man sender i patch ud i første omgang, fordi spillet
> er testet på en masse computere og der var fejl.

Ja, men det er svært og skriv fejlfri kode så det er da fornuftigt de
laver en beta først.

Tænk at mange spillere har rigtig mange timer investeret i deres figur,
så hvis der er en fejl og den indvirker på stats eller ander figur
halløj kan det blive rigtig slemt. Det er noget lidt andet med en patch
til de mange spil, hvor der ikke er så meget tid investeret i en enkelt
save-fil.

Mvh

Bruno

Fra : Arcana Dragon

Dato : 04-05-06 16:02

"Kenneth" <admin.removethis@dwmnet.sytes.removethis.net> wrote in

> For at få den testet om den virker korrekt på en masse
> forskellige computere.

Nej, det er faktisk fordi patchen skal være 100% som den skal, inden den
frigives til XBox'ere.

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Kenneth

Dato : 04-05-06 17:55

"Arcana Dragon" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Nej, det er faktisk fordi patchen skal være 100% som den skal, inden den
> frigives til XBox'ere.

Nu er det her så ikke en patch til xbox og den retter en del
fejl som udelukkende har at gøre med PC.

Hvis du tænker quest fixes så kan du have ret i at de
også kan bruges til at rette fejl i xbox udgaven.

Mvh Kenneth

Fra : Arcana Dragon

Dato : 05-05-06 07:53

> Hvis du tænker quest fixes så kan du have ret i at de
> også kan bruges til at rette fejl i xbox udgaven.

Ja, det er vist det der er meningen.

Fra : Arcana Dragon

Dato : 04-05-06 16:01

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in

> http://kortlink.dk/fileplanet/2pbn

Hent den dog direkte fra elderscrolls.com - der er ingen registrering eller
noget.