Disable Windows Tasten
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 13-04-06 16:58

Jeg synes jeg har set et lille program på et tidspunkt der kan disable
windows-tasten. Den er ret irriterende når jeg spiller :/

Er der nogle der har et link, eller kan man evt. slå den fra i
Kontrolpanelet?

Desuden springer WoW også ud i windows hvis jeg holder shift nede i for
lang tid, jeg kan ikke huske hvad beskeden er fra windows, men er der nogle
der ved hvordan man slår dét fra?

Fra : René Lønstrup

Dato : 14-04-06 09:22

Thomas Jespersen wrote:
> Desuden springer WoW også ud i windows hvis jeg holder shift nede i
> for lang tid, jeg kan ikke huske hvad beskeden er fra windows, men er
> der nogle der ved hvordan man slår dét fra?

Du skal ind i kontrolpanelet og vælge "hjælp til handicappede". Der er 3
forskellige hjælpemidler med hver sine genvejstaster (deriblandt
filtertaster der kræver at du holder shift nede i 8 sekunder for at blive
aktiveret). Hvis du åbner Indstillinger for hver af dem, og fjerner
markeringen i "Brug genvej", slipper du for at blive generet af dem igen. -
Det er noget af det første jeg gør, når jeg (gen-) installerer Windows

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Christian Cederberg

Dato : 15-04-06 09:36

On Thu, 13 Apr 2006 17:58:24 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

> [...]
>windows-tasten. Den er ret irriterende når jeg spiller :/
>
>Er der nogle der har et link, eller kan man evt. slå den fra i

Jeg bruger PatchKeyboard til den slags.
Blandt andet er CapsLock tasten erstattet med en shift tast.
http://www.dirk-schwarzmann.de/patchkeyboard.de.html

Med venlig hilsen
Christian Cederberg
--
Besøg min side med damplokomotivfotos http://www.damplokomotiv.dk/
The steam locomotive teaches us that there's a viable alternative

Fra : torben

Dato : 20-04-06 02:41

> Jeg bruger PatchKeyboard til den slags.
> Blandt andet er CapsLock tasten erstattet med en shift tast.
> http://www.dirk-schwarzmann.de/patchkeyboard.de.html

Er der også en link til en på sproget zwahili?
-
Torben