Tomb Raider Legend.
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 18:47

Hvad gør man i den scene hvor der kommer en stor kugle ned af nogle trapper
og foran er der nogle spyd man skal forbi.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : CasperR

Dato : 11-04-06 19:03

> Hvad gør man i den scene hvor der kommer en stor kugle ned af nogle
> trapper og foran er der nogle spyd man skal forbi.

Du kan styre laura selvom det ligner at det er en cutscene, så du skal bare
hoppe over dem og kravle under de næste.
Hvis det da er hvor jeg husker det :)
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Mogens

Dato : 26-04-06 17:03

On Tue, 11 Apr 2006 20:02:53 +0200, "CasperR" <no@thnx.com> wrote:

>Du kan styre laura selvom det ligner at det er en cutscene, så du skal bare
>hoppe over dem og kravle under de næste.
>Hvis det da er hvor jeg husker det :)

Hejsa

Så, nu sidder jeg fast samme sted, altså der hvor der i bedste
Indiana Jones stil kommer en kæmpe stenkugle rullende bagfra.
Banen hedder forøvrigt "West Africa"

Jeg har læst mig til at Lara skal hoppe over de første spyd i
højre side og derpå diagonalt til venstre for at passere de
næste spyd i venstre side af tunellen.

Problemet er bare at jeg ikke synes jeg kan få Lara til at
reagere ordenligt i denne sekvens. Efter cutscenen der viser
stenen står hun lige midt for spyddene og jeg kan ikke få
hende til højre hvor der kun er et spyd i knæhøjde.
Uanset hvad jeg prøver, så hamrer Lara direkte ind i spyddene
og bliver hentet af stenkuglen brøkdelen af et sekund senere.

Har I nogen forslag til hvad jeg skal trykke på af taster for at
komme videre her ? Jeg synes jeg har prøvet alt. :o\

På forhånd tak for hjælpen

mvh Mogens