Sims 2 problemer
Fra : Nyheder

Dato : 10-04-06 15:01

Hej NG

Jeg har et underligt problem med Sims 2.

Jeg har det instaleret på flere maskiner og har oplevet følgende.

På en maskine fryser musen når man kommer ind i spillet, har valgt by.....
Man kan godt bryge musen men curseren sidder på samme sted hele tiden.....

På flere maskiner kan jeg lige pludselig ikke instalere nightlife.... Den
gennemføre hele instalationen og til sidst beder den om disk 4 fra sims 4,
man sætter den i og så kommer der en meddelse om at der er sket en fejl
hvorefter den afinstalere hele Nightlife igen..... Har været instaleret før
uden problemer....

Er der nogen der kan komme med en god forklaring og gerne hvad jeg evt. kan
gøre???

Hilsen

Sten

Fra : Kim

Dato : 11-04-06 08:35

"Nyheder" <virker.ikke@svar.til.gruppen.dk> skrev
> Er der nogen der kan komme med en god forklaring og gerne hvad jeg evt.
> kan gøre???

Lyder umiddelbart som om din PC ikke kan trække spillet.

Mvh Kim

Fra : Nyheder

Dato : 11-04-06 08:54

> Lyder umiddelbart som om din PC ikke kan trække spillet.
>
> Mvh Kim

Hej Kim

Nix maskinerne er riglig store.

Sten

Fra : Kim

Dato : 11-04-06 13:19

"Nyheder" <virker.ikke@svar.til.gruppen.dk> skrev

> Hej Kim
>
> Nix maskinerne er riglig store.

Ja med hardwaren måske.

Min datter har spillet Sims2 i meget lang tid uden problemer,
også med den der University pakke, dog ikke med nightlife ( endnu ).

Hun har en:
ASRock - SP4VM8 / 478 - vga/lyd/ddr
Intel Celeron - 2,2 GHz - Fsb 533
Legacy 2 * 512 Mb DDR ram 400 Mhz
Geforce FX 5200 - 128 Mb
Strømforsyning NorthQ NQ4001EX
Papst 80mm 8412N2GLE 12dB

Måske der ligge en del snavs på dine maskiner,
nå du skriver at det er pet samme på flere maskiner
problemet er.

Eller der er installeret så meget software at det konfligter
med hinanden. Eller en eller anden har pillet lidt ved Regedit
eller andre systemprogrammer.Eller drivere der ikke kan sammen.
Hvis ikke ville jeg nok lave en ren install på C drevet,
husk backup af div ting og så sørge for at have styr på hvem
der piller og installerer på maskinerne.
Jeg har set det mange mange mange gange.

Mvh Kim

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 11-04-06 19:30

"Nyheder" <virker.ikke@svar.til.gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg har et underligt problem med Sims 2.
>
> Jeg har det instaleret på flere maskiner og har oplevet følgende.

Jeg kender ikke rigtig til Sims2, men jeg kender en del til The Sims, og har
oplevet nogenlunde samme problem.

Hvis jeg har installeret The Sims på min pc (Uanset udvidelser eller ej) og
af en eller andre grund, vil starte forfra, og derfor har afinstalleret The
Sims igen, har jeg oplevet at pc'en melder fejl ved installering, eller
simpelthen nægter at starte spillet, efter installering.
Jeg fandt så på www.sims.dk en patch, der netop løste mit problem.
Det viser sig at The Sims ikke blev afinstelleret 100% i
registreringsdatabasen. Men når jeg har kørt dne patch, efter
afinstalliring, så er der ingen problemer med at gen-installere The Sims.

Så måske skulle du kigge på Sims2's officielle websted www.sims.dk eller
www.sims2.com

VH Pernille