Ang. preformance i C&C Generals Zero Hour
Fra : Thomas G

Dato : 03-04-06 21:13

Hey NG.

Jeg vil gerne kunne spille C&C Generals Zero hour men der er øjensynlig en
flaskehals i mit system der gør at det ikke køre særlig optimalt efter 10.
mins spil.

Jeg køre en rimelig høj opløsning. Noget med 11XX et eller andet. Jeg sætter
gerne "speed'en" på spillet helt op.

Min PC består at følgende:
2800+ AMD Barton
GeForce TI4600 128 mb
512 pc3200 ram
Et Soltek bundkort som jeg ikke lige kan huske navnet på men tror næppe det
er der fejlen ligger..

Det der egentlig undre mig mest er at lige når jeg starter spillet op, kører
det rigtig godt men efter nogle minutters spil begynder det at gå
langsommere og langsommere og nogle gange begynder det også at hakke.

Nogen der ved hvorfor systemet ikke kan følge med?

Mvh. Thomas

Fra : jens

Dato : 03-04-06 21:26

"Thomas G" <bossgis@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvorfor systemet ikke kan følge med?

næe det er ikke rigtigt noget jeg har forstand på, kan bare sige at jeg har
spillet det en del, på en pc der var betydelig mindre.

Jens

Fra : Diablo

Dato : 03-04-06 21:38

Jeg vil tro, at det er din proc som bliver for varm, C&C er "rimeligt"
tungt, specielt Zero Hour. Prøv at lur i din bios, når du har bootet, og
prøv efter et crash....

Måske kan du nøjes med at sætte tærskelen op for dit system, dette ment som
temp på proc inden systemnedbrud..

Mvh. Diablo

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 03-04-06 22:14

> Jeg vil gerne kunne spille C&C Generals Zero hour men der er øjensynlig en
> flaskehals i mit system der gør at det ikke køre særlig optimalt efter 10.
> mins spil.

Jeg har nøjagtigt samme problem. Det er lige før, man kan stille uret efter
det crash der kommer. Jeg har gennemtrævlet nettet efter en løsning...uden
held. Men til gengæld er der mange andre der har samme problem. Jeg troede
til slut, at det var min gl. PC der var for lille. Jeg opgraderede derfor
til en P4 2800 GHz. samt 1 GB RAM + et GeForce GT6600 grafikkort. (hvad
skulle jeg gøre... min dreng der spillet det, var ulykkelig

Hvis det skal spilles, sådan at det holder til mere end 10 min., kan jeg max
køre 1024x768, uden synderlige gode effekter. Men jeg véd fra andre, at det
kører fint på deres PC, som har mindre kræfter. Men det underlige er, at det
virker som en programmeringsfejl eller lign. Det er som om, at den ligesom
samler grafikken ind i en "kasse", den uheldigvis glemmer at tømme igen.
Derfor føles det som om, at det kører fint i 10 min. hvorefter "grafikken"
i kassen flyder over. På min gl. PC fik jeg med 100% garanti et crash, mens
jeg med den nye, oplever at der opstår en pause på flere minutter, hvorefter
spillet vågner igen, men kører elendigt. Der er ikke nogen officiel
forklaring på problemet fra EA, men jeg er da sikker på, at de er klar over
det, da nettet bugner med folk der leder efter en løsning.

Men held & lykke. Og jeg vil meget, meget gerne høre fra dig, hvis du skulle
komme nærmere en løsning.

Mvh

Jasper

Fra : Hagar

Dato : 04-04-06 00:27

> [...]
> langsommere og langsommere og nogle gange begynder det også at hakke.
>
> Nogen der ved hvorfor systemet ikke kan følge med?

Jeg har selv samme spil, dog ikke installeret, endnu Men da jeg spillede
det, så havde jeg en lang svagere pc end i dag. Jeg mener dog der var noget
med at der fandtes en patch for dem med amd cpu monteret, men der er jo
flere her i tråden der kører med Pentium. Så mon ikke der er noget i
cpu'erne i dag som gør at netop det spil ikke kører som det burde ?
Jeg er ikke sikker på det jeg har skrevet, så hæng mig ikke op på noget

Hagar

Fra : Jim

Dato : 10-04-06 13:59

Så vidt jeg ved er det ikke jeres systemer den er gal med.
Men en lille programeringsfejl, efter ca 10 min spil er der en del enheder i
spillet, og det er skruet lidt skidt sammen, jo flere enheder, jo tungere
blir d.

Har selv en
Amd 4000+ San Diego
3 GB 3200 ram
ATI x800

og der sker det samme når jeg spiller med en ven.

Men jeg høre også gerne, hvis der en dag kommer en løsning.