Endnu et unlock spørgsmål.
Fra : Jakob

Dato : 03-04-06 09:43

Jeg har såvidt jeg ved 2 unlocks stående men kan ikke finde ud af hvad
de skal bruges på.

Jeg spiller mest specops hvor jeg har 2 unlocs. Derudover har jeg 2
medic unlock og den første assault.

Er lidt i tvil om hvad vej jeg skal gå. Spiller for det meste
squadleader og tænkte på at support måske var en ide, men det ser ikke
ud til at der er den store forskel på de forskellige support våben.

Jeg er til præcission i et våben, håber nogen kan hjælpe.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : JYH

Dato : 03-04-06 11:09

Jakob wrote:
> [...]
> ud til at der er den store forskel på de forskellige support våben.
>
> Jeg er til præcission i et våben, håber nogen kan hjælpe.

Hvilket spil drejer det sig om?

Fra : Jakob

Dato : 03-04-06 13:29

In article <4430f3d0$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, jyh@no.spam
says...

> Hvilket spil drejer det sig om?

Teksten fortæller evt spillere at det er BF2 :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 03-04-06 13:48

> [...]
> ud til at der er den store forskel på de forskellige support våben.
>
> Jeg er til præcission i et våben, håber nogen kan hjælpe.

Jeg har selv unlocked PKM (support), og det er jeg meget glad for ;)
Den er ikke super præcis, men hvis du skyder enkeltskud kan du godt prikke
den uopmærksomme sniper ihjel inden han når at stikke af...

Den er meget effektiv på korte og mellemdistancer, og hvis du står lige i
ansigtet af fjenden så holder du bare aftrækkeren i bund! - Desuden har du
uendeligt ammunition på dig, så den er perfekt til granatkastning!
(Support generelt)

Brian

Fra : Jakob

Dato : 03-04-06 15:22

In article <e0r5j2$2u4$1@news.net.uni-c.dk>, geronimo@-ABCDE-
mobilixnet.dk says...

> [...]
> ansigtet af fjenden så holder du bare aftrækkeren i bund! - Desuden har du
> uendeligt ammunition på dig, så den er perfekt til granatkastning!

OK jeg tror sgu det bliver den. Jeg spiller meget squadleader hvor jeg
holder mig lidt i baggrunden og er spawn mens mine buddies ryger på
flaget så den må da kunne bruges til noget coverfire :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 03-04-06 22:37

> OK jeg tror sgu det bliver den. Jeg spiller meget squadleader hvor jeg
> holder mig lidt i baggrunden og er spawn mens mine buddies ryger på
> flaget så den må da kunne bruges til noget coverfire :0)

Det er den udemærket til! :) - Og hvis fjenden kommer stormende rundt om
hjørnet, ja så har du ammo nok til at pløje jorden op under ham, og begrave
ham ;)

Plus, du får jo point for at give ammo til folket!

Brian

Fra : Jakob

Dato : 03-04-06 22:46

In article <b150f$443194e2$55da9c33$16480@news.galnet.dk>, geronimo@-
FORKERT-mobilixnet.dk says...

> Plus, du får jo point for at give ammo til folket!

Den er valgt så må vi se om jeg kan ramme noget med den :0)

--
Venlig hilsen

Jakob