Saladmaster.dk
Fra : Erik

Dato : 16-05-06 17:48

Hejsa

Er der nogle her, som har erfaring med www.Saladmaster.dk? For min kæreste
har nemlig sat en demo i gang med dem hos os.

På forhånd tak
Erik

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-05-06 18:04

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> writes:

> Er der nogle her, som har erfaring med www.Saladmaster.dk? For min kæreste
> har nemlig sat en demo i gang med dem hos os.

Et firma der ikke vil sætte priser på deres produkter, har jeg ikke
meget tilovers for.

Og når man læser på deres "hovedside" lyder det en anelse som noget
pyramidesalg. "You'll begin working more with your recruits, thereby
building a secure future for yourself and your family."

/Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 18-05-06 13:55

Hvor er det evigt latterligt at studerende ikke må benytte sig af
tilbudet om en gratis middag. Hvor ufatteligt svært det må være for dem
at forstå så er vi nu engang nogle unge, og nok også ret mange
efterhånden! Derude som ikke er ligeglad med hvilket værktøj vi bruger
til at lave mad med, som ikke er ligeglad med hvad vi spiser, og som
stiller krav til produkteterne, mad såvel som isenkram.

Fra : Erik

Dato : 18-05-06 14:57

> [...]
> som ikke er ligeglad med hvilket værktøj vi bruger til at lave mad med,
> som ikke er ligeglad med hvad vi spiser, og som stiller krav til

Ja, det er helt ud i skoven

/Erik

Fra : Max

Dato : 18-05-06 14:06

Hej Erik

> Er der nogle her, som har erfaring med www.Saladmaster.dk? For min

Er det ikke AMC under et nyt navn ?

Mvh Max

Fra : Erik

Dato : 18-05-06 14:56

> Er det ikke AMC under et nyt navn ?

Har ikke noget begreb om hvad AMC er...

/Erik

Fra : Max

Dato : 19-05-06 08:32

Hej Erik

> Har ikke noget begreb om hvad AMC er...

Et firma der førte sig frem i halvfjerdserne, de solgte gryde
ved hjemmepartys og deres store reklamenummer var at
koge kartofler uden vand. Grydernes kvalitet var såmændt
udmærket, en kraftig kobberbund pakket helt ind i rustfri
stål. Jeg har en pande med næsten ingen sider fra dem
den er perfekt til pandekager. Gryderne blev bare solgt
til en pris der nok ligger noget over markedsprisen for et
tilsvarende produkt og de havde også nogle afbetalings-
muligheder de tilbød så når man havde betalt efter 5 år
havde man gode gryder til en temlig høj pris. Forøvrigt
findes firmaet vidst endnu

http://www.amc-gryder.dk/hovedside.htm

Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 18-05-06 15:48

Hej Max
Max wrote:
> Er det ikke AMC under et nyt navn ?

Aarhus Motor Company?

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060518144830@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.