Varme Hveder
Fra : bent bundgaard lause~

Dato : 10-05-06 06:44

Nogen der kender en fedtfattig opskrift på hveder da jeg skal tabe mig 20
kg. men ikke ret gerne vil undvære de varme hveder ?

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-05-06 07:02

bent bundgaard lausen wrote:
> Nogen der kender en fedtfattig opskrift på hveder da jeg skal tabe
> mig 20 kg. men ikke ret gerne vil undvære de varme hveder ?

Du skal blot æde hveder en enkelt dag. Der er ikke mere end omkring fem gram
fedt i en hvede, og med mindre du har i sinde at æde 15-20 stykker, skal du
absolut ikke bekymre dig om noget som helst.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Peter Westh

Dato : 10-05-06 07:45

"bent bundgaard lausen" <bentlausen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender en fedtfattig opskrift på hveder da jeg skal tabe mig 20
> kg. men ikke ret gerne vil undvære de varme hveder ?

Der er ikke ret meget fedt i hveder. Det er smørret ovenpå der er synderen -
og det er jo desværre også den der er den virkelige attraktion ved varme
hveder.

/P

Fra : Max

Dato : 10-05-06 07:59

Hej bent

> Nogen der kender en fedtfattig opskrift på hveder da jeg skal tabe
> mig 20 kg. men ikke ret gerne vil undvære de varme hveder ?

Hvis man ikke kan spise dem som de er, er det så ikke bedre
at undvære ?

Mvh Max

Fra : alten

Dato : 10-05-06 10:46

http://www.altomkost.dk/NR/exeres/8743B90A-F1E7-4E88-850C-880407C9D970.htm?NRMODE=Unpublished

Du kan også finde forskellige opskrifter på den side.

mhv
Henrik