Rød peberfrugt i kartoffelsalat
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 20-04-06 16:43

Ja kan man det???

Fra : Ralph

Dato : 20-04-06 17:29

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4447abf6$0$11671$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Ja kan man det???

Jeg går udfra du mener kold kartoffelsalat, der foretrækker jeg radiser
eller ærter hvis der skal lidt ekstra i.
Men det lyder da ikke helt forkert selvom mine børn helt sikkert ville
sortere det fra - det gjorde de iøvrigt også med ærterne.

--
venligst
Ralph

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 20-04-06 18:14

> [...]
> Men det lyder da ikke helt forkert selvom mine børn helt sikkert ville
> sortere det fra - det gjorde de iøvrigt også med ærterne.

Jeg puttede også noget i og tænkte at jeg jo bare kunne tage det op igen
hvis det ikke smagte godt. Men det gjorde det
Tror jeg vil prøve med avocado næste gang

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 20-04-06 17:53

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev:

> Ja kan man det???

Ja da. Kold kartoffelsalat med peberfrugt, agurk og tomat smager
glimrende.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 20-04-06 18:32

Linda Hedegaard Jensen <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev:
>Ja kan man det???

Ja du har jo prøvet, men hvis ikke du brugte de halvsøde snack
peber, så har du en endnu størreoplevelse tilgode, og lige i
øjeblikket er der frisk peber fra italien og spanien, de er også
lækre.Advokado lyder også lækkert, men hvad med det
helt "vilde" - papaya?
I`m A Survivor

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 21-04-06 16:56

"Thomas Peter Bitsch (slet O2RR7)" <vitsbreaks@O2RR7sol.dk> skrev i en
meddelelse news:11455545410.817859408051845@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> øjeblikket er der frisk peber fra italien og spanien, de er også
> lækre.Advokado lyder også lækkert, men hvad med det

Uh, er helt vild med de snack peberfrugter. Namme nam

Linda

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 20:33

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4447abf6$0$11671$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Ja kan man det???

Du kan komme lige præcis det i en kold kartoffelsalat, som du synes smager
godt i..

Er du i tvivl om det vil smage godt, så tag en lille portion kartoffelsalat
fra, og bland den "nye" ingrediens i, og smag så på det. Smager det godt,
jamen så ned i resten af kartoffelsalaten med det, og smager det skidt, så
er det kun de få skefulde kartoffelsalat der er gået tabt.

Tina

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 21-04-06 16:55

"Tina A." <wunjo ( a ) webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jamen så ned i resten af kartoffelsalaten med det, og smager det skidt, så
> er det kun de få skefulde kartoffelsalat der er gået tabt.

Jeg skar også bare et stykke peberfrugt af og stak det ned i "dressingen" og
fandt ud af at det sagtens kunne gå sammen.

Linda