Kinesisk And - hvordan?
Fra : Ursula

Dato : 17-04-06 19:24

Jeg har en and i fryseren som jeg gerne vil lave. Det skal bare ikke være
"jule and".

Er der ikke nogen der har en god ide´ eller opskrift på hvad jeg laver ud af
den. Det må MEGET gerne være et eller andet kinesisk....

På forhånd tak

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-04-06 20:16

"Ursula" <hjjdxsj@.dk> wrote in message
> [...]
af
> den. Det må MEGET gerne være et eller andet kinesisk....

Hej Ursula.

Tøf på biblioteket og lån bogen "Kinesisk kogekunst" i serien "Alverdens
Kogekunst", redigeret af Ellis Tardini, der er en opskrift på Hsiang-su-ya,
Sechuan and.
Eller kig her:
Peking-and:
<http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_land.php?id=3216>

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 21:58

Hej,

> af

Jeg fandt en opskrift på Peking and i kuglegrill. Det ser rimelig absurd
ud

http://www.illuminati.dk/?itemid=12

--
/ Kristian