At spise meget hvidløg
Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-06 10:34

En vittighedstegning i EB idag viser en
bokser der holder en hanske for munden og ser kvalm og sur ud +
en bokser der demonstrativt ånder ham i hovedet +
en dommer der vredt siger
"Det er meget usportsligt at spise så meget hvidløg før en kamp"

Da jeg lige var kommet hjem fra ulandene var jeg meget vegetarisk og
troede på myten om at hvidløg forebygger forkølelse og lignende og jeg
åd hele hvidløg og den første gang jeg var på biblioteket og læste
aviser på læsesalen, sagde bibliotekaren at jeg måtte sætte mig hen i
hjørnet så ikke jeg de andre læsende - som ikke havde vist tegn på
ubehag - skulle skades af passiv inhalation af duften.

Når jeg har gæster spørger jeg ofte om der er lugt i hjemmet - og hvis
jeg tørrer løg så roses den, og hvis det er min sure bror så åbner han
vindue og siger der stinker indelukket og af kat (min kone havde 12 da
han var her sidst) og de fleste incl hjemmehjælpere siger at mange
steder er der mere person-odeur i et hjem.

Mon ikke alle der væmmes ved lugt fra medmennesker tænker
1 og har ret i at om ½ minut tænker jeg ikke over det længere
2. ELLER fryder sig over at de har noget på personen.

Jeg er nok den eneste person i verdenhistorien hvor en stor
landsdækkende avis har opdigtet en total løgnehistorie om at personens
udsmidning af sit parti "skyldtes klage over hans kropslugt"

Kan man ikke indvende noget mod facts og logik fra mig, så gør man i
bagvaskelsens skønne teamwork en fjer til 5 høns - men er
kreditforeninger og banker ikke professionelle og ved at politisk
dekoration på mit hus kan fjernes på under ½ dag og selv hvis
kattelort lå i krogene i den af husets lejligheder, som jeg bor i, så
kan et rengøringsteam desinfecere alt væk på kort tid?

99,9% af indvendinger mod mine indlæg er af typen "han sagde at man
kan i smug pisse i en plastikkontainer med skruelåg, som medbringes i
biografen, uden nogen opdager det" eller "man kan ha sjov ud af at
trainsurfe" - altså "opfordrer han til noget sindsygt og smagløst" og
burde som Oscar Wilde fængsles i årevis, for han opfordrede til
bøsseri , og det var tilsvarende smagløst i 1895....

Wilde opfordrede som mig TIL TOLERANCE vedr afvigelse. Men en fjer
bliver til fem høns

Fra : CarstenGP

Dato : 12-04-06 14:52

> KLIP>

FUT news:dk.snak.offtopic

Fra : Orange Blossom

Dato : 12-04-06 23:42

"CarstenGP" skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" skrev i en meddelelse
>

> FUT news:dk.snak.offtopic

Hvorfor skulle de uskyldige mennesker i dk.snak. dog belemres med det?

Orange Blossom

Fra : CarstenGP

Dato : 12-04-06 14:54

> KLIP>

Og det var selvfølgelig:

FUT news:dk.snak.off-topic

Fra : Bo Warming

Dato : 13-04-06 07:45

Om katten er sort eller hvid
er ligegyldigt - sagde Mao og hans efterfølgere. BARE DEN FANGER MUS

Helt ligeså med om en bokser lugter af hvidløg eller mit hus ikke har
totalnormal finish vedr yderste ½ mm maling. Bare bokseren slår
hurtigt og kraftfuldt. Bare maling hindrer vandindtrængning og det har
den altid gjort de årtier, jeg har boet her. Men samfundet incl
pengeinstitutterne er sindsyge, irrationelle,
snobbe-ondskabsfuldt-mobbende som nazier mod jøder.

Tilsvarende med mad - at der ikke er bakterietoksiner som i
undersaltede botulismus-sild er ALT - BarfoedThulin-fryseskader er
intet.

Fra : B. Enny

Dato : 13-04-06 11:37

--

B. Enny

Fra : preben nielsen

Dato : 13-04-06 14:23

> Wilde opfordrede som mig TIL TOLERANCE vedr afvigelse. Men en
> fjer bliver til fem høns

Og forbrydere vil gerne have straffrihed. Og ja, alle afvigere vil
vel gerne accepteres... Og hvis din bror mener der stinker, ja, så
stinker der sikkert.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-04-06 15:10

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Og forbrydere vil gerne have straffrihed. Og ja, alle afvigere vil

Der bør kun straffes vedr vold, tyveri, tyvsk bedrag - at der
uvægerligt i et hjem lugter af ejeren, ligegyldigt hvor grundigt der
rengøres, skal man være værre-ned-nazi intolerant for at ønske
straffet

> vel gerne accepteres... Og hvis din bror mener der stinker, ja, så
> stinker der sikkert.

Hvis en flot, sexet, sød pige smiler liderligt til dig , og hun når du
kommer på ½ meters afstand så fornemmer du at hun må være indsmurt i
lort, så glemmer du alt om lorten, ligesom bokseren i min trådstarts
vittighed er ret ligeglad med hvidløgsstank, det er knock out der er
the name of the game.

Hvis min bror fornemmer en anelse odeur, og ikke har andet på mig, så
gør han målrettet hen til min dagligstues haveudgang og slår den på
vid gab og mopser PiaKjærsgaardagtigt "her lugter indelukket"

Hvordan bliver folk sindsyge? Ved sådan mobning. Heldigvis er jeg
immun for skolegårds-drillerier, bølle-adfærd og usaglighed

Hvorfor svarer du på mit indlæg nu? -
- fordi andre indlæg har du ønsket at modsige, men ikke evnet at
sætte ord sammen, der havde relation til min logik og mine facts. Men
her syns du, at du havde noget på mig. Kom igen.

Mener du at afvigere som Columbus, HCA og Luther skal udstødes af
samfundet?
Hvad får dig til at paralelisere extraordinær kvalitet med
forbrydelse? Afslørede du her en værre-end-Stalin intolerance? At
gruppepres er din gud. At du som muslimer øsnker kæft-trit-og-retning
og volds-diktatur og aparte-skal-kanøfles?

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 13-04-06 15:44

> Der bør kun straffes vedr vold, tyveri, tyvsk bedrag - at der uvægerligt i
> et hjem lugter af ejeren, ligegyldigt hvor grundigt der rengøres, skal man
> være værre-ned-nazi intolerant for at ønske straffet

Det er vist en værre-eller-lige-så-slem-som-Bo-Warming overdrivelse.

> [...]
> er ret ligeglad med hvidløgsstank, det er knock out der er the name of the

Personligt ville jeg nu næppe kunne glemme det. Jeg bryder mig ikke meget om
tæt samkvem med personer indsmurt i fækalier. Men vi skal jo ikke have samme
smag.

Kun en værre-end-Putin intolerance. :)

Klaus

Fra : Bo Warming

Dato : 13-04-06 16:12

"Kjeld Nielsen" <knloanNOUSE@hotmail.com> wrote in message

> Det er vist en værre-eller-lige-så-slem-som-Bo-Warming overdrivelse.

Hvis du er en virkelig flink dreng mht at vaske dig dagligt og skifte
skjorte, så ser du det som verdens fineste moral, og synes at de der
ikke er som dig, skal straffes
"Er man god med en hammer, oplever man alle problemer som søm" Abraham
Maslow

Lederne har altid ønsket let-manipulerbare masser. Derfor er medier og
skoler gearet til at gøre os overtroiske mht rationelle forenklinger,
så loves virkning er let at forudsige.

"Undersåtternes rationalitet er altid de regerendes våben" Zygmunt
Bauman i "Modernity and Holocaust" 1987

> Personligt ville jeg nu næppe kunne glemme det. Jeg bryder mig ikke
> meget om tæt samkvem med personer indsmurt i fækalier. Men vi skal
> jo ikke have samme smag.

Alle foretrækker parfume eller renhed men at få den dumme i klemme er
altså ret høj prioritet for mange mænd når de ikke er overvågede og du
ikke skal skamme dig over at hun var under din stand fx lugtede.

> Kun en værre-end-Putin intolerance. :)

Intolerant er det ihvertfald at ønske folk udstødt, blot fordi de ikke
er som folk flest. Og jeg generer ikke nogen ved at _ydre finish_ på
mit hus ikke er "som huse flest". Faktisk lægger extremt mange
mennesker deres vej omkring Bjelkes Alle , ofte for at forarges,
oftere for at nyde at dette er en lys og solrig vej - og børnehaver
der tvangsindlægges omkring mit serværdigheds-hus belæres ofte af
deres pædagog at "er det ikke fantastisk at der ligger så små søde
huse her midt i Nørrebros slum"

Mit martyrium er så selvvalgt som Jesu, Sokrates, Oscar Wilde - eller
ynkelige sprængstof-Harry (Preben Kaas) i Olsenbanden går amok, 1973
"Det er det jeg altid har sagt. Svigtet bliver man. Ensom og forladt.
Alle mennesker tænker kun på sig selv. Den eneste der tænker på mig -
det er mig"

Når jeg i årtier har pisset på medborgerne og bevist, at man kan være
glad uden at være normal, gå i bare tæer og shorts året rundt osv, så
ligger jeg som har redt, og omsider får jeg min retfærdige straf,
ikke?
Hvad har vi ellers banker og kreditforeninger til, hvis ikke til at
mobbe "dem de andre ikke må lege med"?

Glistrups legen drengen i kejserens ny klær kostede ham år i Horserød
Statsfængsel. Jeg er heldig , jeg fattiggøres blot med nogle millioner
kroner. Uforskyldt og uretfærdigt, syns jeg, og ingen på internettet
kan argumentere for en retfærdighed, men matriarkatet ved bedst
"Cleanliness is next to godliness" Dronning Viktoria

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 13-04-06 23:02

> Hvis du er en virkelig flink dreng mht at vaske dig dagligt og skifte
> skjorte, så ser du det som verdens fineste moral, og synes at de der ikke
> er som dig, skal straffes

Det er nu din forslidte værre-end-nazi floskel jeg mener. Hvis du vil have
et godt råd til at skrive mere læseligt og til at blive taget seriøst, så er
det din skriftlige fremstilling du skal kigge på.

> Alle foretrækker parfume eller renhed men at få den dumme i klemme er
> altså ret høj prioritet for mange mænd når de ikke er overvågede og du
> ikke skal skamme dig over at hun var under din stand fx lugtede.

Hvis din undertrykte seksualhunger er så stærk at du vil springe på en
fækalieindsmurt pige burde du nok overveje at få noget snart og hurtigt på
anden måde. Med mindre du da tænder på urin/afføring. Det er en ærlig sag.

> Intolerant er det ihvertfald at ønske folk udstødt, blot fordi de ikke er
> som folk flest.

Du mister igen fokus. Jeg er ironisk.

> [...]
> serværdigheds-hus belæres ofte af deres pædagog at "er det ikke fantastisk
> at der ligger så små søde huse her midt i Nørrebros slum"

Jeg har ikke min daglige gang i København så jeg ved det ikke.

> [...]
> uden at være normal, gå i bare tæer og shorts året rundt osv, så ligger
> jeg som har redt, og omsider får jeg min retfærdige straf, ikke?

Jeg vil nu tro at der er en god del paranoia indblandet. Jeg kan ikke
forestille mig at der er en konspiration imod dig, dertil er du for uvigtig.

> Hvad har vi ellers banker og kreditforeninger til, hvis ikke til at mobbe
> "dem de andre ikke må lege med"?

Min genbo kunne heller ikke låne hos kreditforeningerne (Totalkredit),
selvom hans Aalborg-bolig burde være masser af penge værd men dens stand var
så ussel at de ikke vil løbe nogen risiko. Det betyder da ikke at de var
efter ham.

> [...]
> argumentere for en retfærdighed, men matriarkatet ved bedst
> "Cleanliness is next to godliness" Dronning Viktoria

Sæt dit hus i stand, gør rent og ryd op. Ingen, heller ikke vurderingsmænd
og kreditforeninger, gider komme i ildelugtende semi-ruiner. Jeg ved ikke om
dit hus _er_ en ruin eller bare misligeholdt men det er bestemt ikke
unormalt at det gør at kreditterne udebliver.

Kjeld

Fra : B. Enny

Dato : 13-04-06 23:18

--

B. Enny

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-06 03:10

"B. Enny" <b.enny@b.enny> wrote in message
> [...]

Huset er funktionelt 100% i tip top stand.

Oprydning ku klares på ½ time, og hvis sadisterne var seriøse, ville
de erkende det og abstrahere fra det.

Jeg har skadet livskvalitet allerede ved at forny velfungerende
badeværelse men løftebryderne ville så alligevel ikke låne

Der er intet ildelugtende - kun har EB løjet om lugt som
partiudsmidningsgrund

Definer "semi-ruin".
Christiania da det blev stjålet af autonompsykopaterne?
Der var også tætte tage og godt fundament, ubrudte murstensvægge,
solide gulve, nul råd, hul igennem i VVS hvor der skulle være det, men
medierne løj det til ruin.

Det er ren politik - fordi jeg ikke er godhedsindustri-fan så lyves om
mig.
Her ser pengeinstitutterne ikke på penge men på mobningslyst
Ingen tør væddemål med mig, for alle ved inderst inde, at jeg har ret.
Men at håne i kor har altid været Jer holocausteres hobby, når I på
langfredag krævede Barabas frigivet for, at den DØDIRRITERENDE JESUS
kunne blive torturhenrettet

God påskehilsen
BW, martyr

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 14-04-06 10:11

> Huset er funktionelt 100% i tip top stand.
>
> Oprydning ku klares på ½ time, og hvis sadisterne var seriøse, ville de
> erkende det og abstrahere fra det.

Så erkend det og brug den 1/2 time.

Kjeld

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-06 10:14

"Kjeld Nielsen" <knloanNOUSE@hotmail.com> wrote in message

> Så erkend det og brug den 1/2 time.

Jeg har jo erkendt men jeg vil godt vædde på, at efter oprydning er
afvisningerne præcis de samme

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-06 03:23

> [...]
> værd men dens stand var så ussel at de ikke vil løbe nogen risiko.
> Det betyder da ikke at de var efter ham.

Håndværker-brancheforeningerne har sat millioner i
HeltSolgt/Hammerslag reklame for at alt der ikke er spritnyt er lort,
kød der er een dag over sidste salgsdato er fryseskadet og
ministerfyringsgrund. Dette er ontopic i dk.kultur.mad+drikke. Net cop
go home.

Madsnobber ved de lever på en livsløgn og for at selvbedraget skal
holde, må de mobbe mig og skrige så fornuft overdøves

"ER DU IKKE SOM ANDRE, ER DU OND OG SVINSK"

Forklar hvordan Ålborg-boligen var "ussel" helt præcist
præcision har snobber aldrig

Husk at jeg bor på Venstre Seinebred
det mest TV-opreklamerede sted i DK
- ikke i en nordjysk wildwest-udørk

Flere usenettere har beset mit luksusslot og ingen kan sætte fingeren
på een eneste boligteknisk defekt.
At dette skulle fortrænges tvang dem til at blive ude på fortovet.
Man dømmer som en lynchpøbel gør det - udfra at "når vi er mange, har
vi ret". Forklar forskellen på Jer og rotter.

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 14-04-06 09:50

> [...]
> sidste salgsdato er fryseskadet og ministerfyringsgrund. Dette er ontopic
> i dk.kultur.mad+drikke. Net cop go home.

Fokuser Bo. Please. Det er en af de andre ting der gør dine posts så
ulæselige, at du har så svært ved at koncentrere dig om et emne over mere
end eet indlæg.

> Madsnobber ved de lever på en livsløgn og for at selvbedraget skal holde,
> må de mobbe mig og skrige så fornuft overdøves
>
> "ER DU IKKE SOM ANDRE, ER DU OND OG SVINSK"

Gear ned please. Hysteri gør heller ikke dine indlæg mere læselige.

> Forklar hvordan Ålborg-boligen var "ussel" helt præcist
> præcision har snobber aldrig

Manglende vedligehold i almindelighed. En skorsten der er på nippet til at
falde sammen (fordi ejeren tror at murværk der een gang er opført aldrig
behøver tilsyn eller vedligehold), vinduesrammer der flere steder er
halvrådne og en par snese andre ting.

> [...]
> Man dømmer som en lynchpøbel gør det - udfra at "når vi er mange, har vi
> ret". Forklar forskellen på Jer og rotter.

Rotter boller alt, selv det der lugter af lort. Det gør "vi" ikke.

Kjeld

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-06 10:09

> [...]
>
> Fokuser Bo. Please. Det er en af de andre ting der gør dine posts så
> ulæselige, at du har så svært ved at koncentrere dig om et emne over

Fokus er klar, forklar hvad du mener.

> Gear ned please. Hysteri gør heller ikke dine indlæg mere læselige.

Overdrivelse fremmer ofte forståelsen, men det er smagsspørgsmål. Alle
forstår vist min kritik af at folk aldrig fokuserer. De generaliserer
og siger at når mad ikke er smuk, er den nok farlig og når græsset
ikke er slået, så er huset nok ved at falde sammen

> Manglende vedligehold i almindelighed. En skorsten der er på nippet
> til at falde sammen (fordi ejeren tror at murværk der een gang er
> opført aldrig

Nærved og næsten slår ingen mand af hesten. Den faldt ikke. Så ussel
var løgn, ikke?

> behøver tilsyn eller vedligehold), vinduesrammer der flere steder er
> halvrådne og en par snese andre ting.

Hvilke andre ting? Kom der vand ind i stuen gennemhalvråddent
vinduesramme - eller træk?

> Rotter boller alt, selv det der lugter af lort. Det gør "vi" ikke.

Du giver mig altså ret i, at vedr lynchpøblens MAGT ER RET, er vi som
rotter.
Og kun sådant ligger bag nægtelse af lån til mig.

Der er forskelle mht intelligens hos rotter og os. Men moral?
Du har kun påpeget at de har anden smag mht lugt. Fokuser på det
relevante.

Du er uforståelig ikke blot smagsdommeragtigt - i dine indledende
MEGET GENERELLE kritikpunkter vedr mine indlæg
Jeg ville mægtig gerne forstå, for du har sikkert ret i noget om
fokus, selvom du selv ikke fokuserer, men dit forhåbentlige næste
forsøg foreslår jeg pr mail eller telefon 35861000
------------------------
Gørdetselv-malings-narkomani er smitsomt

I over ti år har jeg udlejet del af huset, undertiden som lejlighed
ellers som værelser.

Når folk begejstres for stedets charme og håber at slippe af med
huslejedepositummet før andre kommer først, lyder det ofte "Må vi
male?"

Jeg sagde i starten "Fint så betaler jeg materialerne" men jeg fristes
næsten til at sige "Ja for titusind kroner ekstra"

Folk er religiøse mht renlighed og tror at tidligere beboers snavs vil
smitte dem. Og de elsker at sætte deres fingeraftryk via "meningsfuldt
fysisk resultatgivende arbejde"

Silvan er opium for folket.

Hvis en jernbro ellers ruster, er det klogt at pensle over med noget
beskyttende.

Hvis dårlig ventilation, kan ydre trækonstruktioner få
evigheds-livsforlængning af maling.

Hvis god ventilation, er det ren æstetik - og det er det altid
indendørs.

Fra : B. Enny

Dato : 14-04-06 10:31

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-06 10:49

> --
> B. Enny

Altid er indendørs maling uden praktisk gavn, enig? Er det derfor du
gentager mit indlæg uden kommentar, B.Enny?

Er vi dresserede aber når vi maler for at male, uden at det har
funktionel fordel?
Er vi slaver af ensfarvede hvide flader, som om de er smukkere end en
plæne med ukrudt?
Vi har lært ikke at MALE OVER STREGERNE I MALEBOGEN, og gå i lige
linier under march. Kontrol for kontrolens skyld. Til glæde for
magthaverne så de kan nyde "Ha,ha - vi har pillet hjerne og
livsglæde ud af dem og gjort dem til ukreative robotter"

Når vi sir "fryseskadet kød er fy" så udsmider de, selvom smag, lugt
og sundhed er uden forringelse

RealKredit Danmark løj via Danske Bank at de ville give lån hvis der
kom splinternyt badeværelse. Så det investerede jeg i. Og de ville
alligevel ikke give lån. De nyder at torturere og få skabt VVS-job

Fra : B. Enny

Dato : 14-04-06 10:31

--

B. Enny

Fra : B. Enny

Dato : 14-04-06 10:30

Fra : SB

Dato : 13-04-06 20:57

> Kun en værre-end-Putin intolerance. :)
>
> Klaus
Kunne du ikke være lige så flink som andre herinde og klippe det BW skriver
ud inden du svarer ham?
Så slipper os der forlængst har smidt tossen på ignorer at se det

Søren

Fra : B. Enny

Dato : 13-04-06 23:18

--

B. Enny

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 14-04-06 12:55

>--
>

>B. Enny

Kunne i ikke gå lidt videre og lad være at svare ham, han vil
have det sidste ord, er uden for pædagogisk rækkevidde, hovedet,
og hjemmet, fuld af fluer og billig "væske" fra Aldi, ja selv
hjemmehjælpen! har opgivet ham.
Husk i dag er første dag af resten af dit liv, og det skal BW
vel ikke ødelægge.

Fra : B. Enny

Dato : 13-04-06 16:24

Bo Warming wrote:
> [...]
> Afslørede du her en værre-end-Stalin intolerance? At gruppepres er din
> gud. At du som muslimer øsnker kæft-trit-og-retning og volds-diktatur og

jah jah - vi har ondt af dig

--

B. Enny

Fra : B. Enny

Dato : 13-04-06 16:22

preben nielsen wrote:

> Og forbrydere vil gerne have straffrihed. Og ja, alle afvigere vil
> vel gerne accepteres... Og hvis din bror mener der stinker, ja, så
> stinker der sikkert.

dét tror vi

--

B. Enny