Mht Bo Warming
Fra : Gamle

Dato : 09-04-06 23:27

Hvorfor skal man enten elske Bo Warming eller hade ham?
Han har sine meninger og meningers mod til at fremkomme med sine
synspunkter. Al ære og respekt for det. At der så sidder en masse som ikke
sympatiserer med BW, gør da ikke hans synspunkter mere eller mindre rigtige.
Ønsker man virkelig nyhedsgrupper, hvor rigtigheden af det sagte afhænger af
flertallet?
Det ville sgu blive kedeligt.
Bo du er en knold, men det ville blive kedeligt, hvis vi ikke havde dine
indlæg.
Meget sludder? meget sandt, og så er det det vi skal diskutere. Ikke
personen.
Bo er nok klogere end flertallet af O S som bruger nettet.
Når du siger noget jeg er enig med dig i, er jeg for dig og omvendt.
Men jeg er klog nok til ikke at rakke dig ned.

Mvh.
Torben

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 00:15

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> wrote in message
> Hvorfor skal man enten elske Bo Warming eller hade ham?

Gid folk ville gå efter bolden og angribe det, der er er uforståeligt
eller ikke-overbevisende, så jeg kunne forbedre min stil

> [...]
> synspunkter. Al ære og respekt for det. At der så sidder en masse
> som ikke sympatiserer med BW, gør da ikke hans synspunkter mere

Hvis nogens pis kommer i kog ved, at jeg håner deres livsværdier(fx
sidste salgsdato hysteri, eller nazifobi, eller
turistdiare-er-om-ulandsuhyeijne-overtro), så tænk på hvor mange
milliarder gange værre det er, at en normaldansker køber biografbillet
til en kedsommelig "Soap" eller "Veronica" dogmefilm og føler sig nødt
til at blive siddende fulde to timer fordi partneren ikke syns man kan
gå midt i filmen. At vide at skattepenge er brugt på inkompetent
indoktrinering med nul underholdningsværdi - det er et problem.
Internettet er en vidunderlig opfindelse, og folk kan flygte fra mig
på et sekund ved at taste "Delete" og JEG KAN ALDRIG VÆRE ET PROBLEM

> [...]
> afhænger af flertallet?
> Det ville sgu blive kedeligt.
> Bo du er en knold, men det ville blive kedeligt, hvis vi ikke havde

Jeg er glad for indlæg som "Gamle"s men endnu gladere for ædruelige
indlæg, der forklarer "knold"

> [...]
> Når du siger noget jeg er enig med dig i, er jeg for dig og omvendt.
> Men jeg er klog nok til ikke at rakke dig ned.

Jeg ser just nu "Smagsdommerne" i DR2 og de fortæller om Bangladesh
skuespillere på det kgl teater, hvis chefer straffer dem korporligt
hvis de gør fejl, og det gør dem perfekte.
Jeg ville næppe værdsætte at blive hevet i ørerne, men hvis modparter
på usenet kunne rive tæppet væk under mine selvbedrag, ville det være
skønt

Iøvrigt mener jeg at Josth Cartron "Triple sec" fra Højbro Vin overgår
både Cointreau og Grand Marnier med 300% hvorimod fineste cognac'er
fra samme snobbede OG gode vinhandel kun overgår Aldis cognac med 10%.
Og triple-sec'en er endda billigere

Fra : Gamle

Dato : 10-04-06 00:36

> Jeg er glad for indlæg som "Gamle"s men endnu gladere for ædruelige
> indlæg, der forklarer "knold"

Du går på en mark. Der er en knold. Du kan prøve at sparke den væk, eller gå
udenom.
Hvad gør dig gladest?
Der er en årsag til, at knolden er der. Og den kom før dig. Så jeg lader den
være.
Ligesom med mus. De var her før mig og jeg kan ikke udrydde dem alle
alligevel.
Og så er de sgu meget søde, når det kommer til stykket.
Og Bo, hvis du træder mig over tæerne, skal jeg nok træde igen. Indtil da,
er det det mellem ørerne der skal afgøre tingene.
Og så er det bare ærgerligt, der er så mange med hul mellem ørerne.

Mvh.
Torben
Og ja, lad os bare få lidt debat om man har lov at komme med sine
synspunkter her på nettet, eller om det skal være som i Kina, hvor man kun
kan komme på nettet, hvis det passer magthaverne.

Fra : Martin Bak

Dato : 10-04-06 00:53

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gå udenom.
> Hvad gør dig gladest?
> Der er en årsag til, at knolden er der. Og den kom før dig. Så jeg lader

Se det var smukt..
Og nu forsynder jeg mig imod mit eget princip om, ikke at skrive i tråde som
Bo har oprettet. Men han spørger jo så mindeligt om en forklaring på
hvorfor vi alle har det sådan og ignorerer hans indlæg.

Jeg taler for mig selv, Bo. Men grunden til, at jeg som oftest springer dine
indlæg over er, at de i reglen er konstrueret til provokation (efter alt at
dømme) .
Du kan have mange gode pointer, og jeg er overbevist om, at mange
usenetskribenter har lyst til at kommentere dine ofte skarpe iagttagelser.
Men afholder sig fra det fordi vi ved, at du meget hurtigt løber af sporet.

Og din garniture.... Den gør det specielt belastende. Dig og alle dine
citater.. Dine gentagne postulater. er de beregnet til at provokere
eventuelt nye usenetbrugere?
Du ved jo at vi ikke falder for det, hvis vi ikke svarede dig første gang.
Seneste eksempel, hvor du gentagne gange skriver dine meninger om gammelt
kød. I indlæg der handler om noget helt andet.. pyhh. Det er lidt trættende
i længden..

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 01:29

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message
> "Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Se det var smukt..
> Og nu forsynder jeg mig imod mit eget princip om, ikke at skrive i
> tråde som

Min far kaldte alle principper for princiPIP

> Bo har oprettet. Men han spørger jo så mindeligt om en forklaring
> på

"Gamle" har startet denne tråd, ikke mig

> [...]
> usenetskribenter har lyst til at kommentere dine ofte skarpe
> iagttagelser. Men afholder sig fra det fordi vi ved, at du meget

Der skal to til et skænder,i og en mand kan ikke løbe noget af sporet,
og hvad der er hovedspor er en smagssag

> [...]
> Seneste eksempel, hvor du gentagne gange skriver dine meninger om
> gammelt kød. I indlæg der handler om noget helt andet.. pyhh. Det er

Jeg ønsker ikke at nogen skal "falde for" min argumentation, men se
nysgerrigt på den, analysere, angribe.
Og hvis man trættes, så griber-man-efter-tastaturet ej revolveren.

Martin Bak har ret i at Gamles KNOLD OG MUS er ikke fuldemandssnak men
*SMUK* MORTEN KORCK og god pædagogik og - det er endda nietzschesk
elsk-din-skæbne og det har jeg nogle gode citater om, som Bak ikke bør
irriteres mere over, end han irriteres over at en af sektionerne i din
søndagsavis gider du ikke bladre og læse i.

" Den, som fortvivler over menneskenes vilkår, er fej; men
den, som nærer håb for dem, er en nar. Albert Camus

Destiny grants us our wishes, but in its own way, in order to
give us something beyond our wishes. Goethe

Et genialt menneske begår ikke fejl. Dets fejltagelser er porten
til nye opdagelser. James Joyce

Jeg selv vil nærmest sige, at man er fri, når man er i stand
til at elske love, som ens tilværelse er underkastet. Karen
Blixen

Kvinder går ikke med hvad de kan lide. De kan lide, hvad de går
med. Christian Dior

Livet er et spørgsmål om at blive forelsket i sin skæbne.
Karen Blixen.

Lykke er lige så meget at kunne lide, hvad du gør, som at gøre,
hvad du kan lide. Charles Schultz

Lyksalig er den mand, der glemmer med forstand, hvad han ej
ændre kan. Thomas Kingo

Man bør beherske sin skæbne som sit helbred: nyde det gode,
være tålmodig med et dårlige

Menneskenes lykke og ulykke afhænger ikke mindre af deres sinds
stemninger end af skæbnen. La Rochefoucauld

Mennesket bliver det, som det har planlagt at være. Jean-Paul
Sartre

Mennesket bliver kun til syneladende draget forfra - i
virkeligheden bliver det skubbet bagfra. Schopenhauer "Verden som
vilje" 1851

Når lasterne forlader os, smigrer vi os med, at det er os, der
forlader dem .Duc de La Rochefoucauld

Sejren var Guds, men jeg var med. Nis Petersen

Skæbnen retter adskillige fejl hos os, som fornuften ikke ville
være i stand til at rette. La Rochefoucauld

The formula for greatness is man is amor fati.(kærlighed til
sin skæbne) Nietzsche

Tilfredshed er de vises sten. Tilfredshed forvandler alt, den
berører, til guld. Benjamin Franklin

Vi tror, vi bestemmer vores egen skæbne, men det er den der
styrer os. Denis Diderot

Who is wise? He that learns from everyone. Who is powerful? He
that governs his passions. Who is rich? He that is content. Who is
that? Nobody. Benjamin Franklin

If all our misfortunes were laid in one common heap, whence everyone
must take an equal portion, most people would be contented to take
their own and depart. Socrates

Intet rammer noget menneske, som vedkommende ikke fra naturens side er
rustet til at bære. Marcus Aurelius

Kloge mænd forstår at betragte alt, hvad de gør, som fornuftigt, også
selv om de er tvunget af omstændighederne til at handle, som de har
gjort. Niccoló Niccolo Machiavelli(1469-1527)

Har man ikke det, man elsker, må man elske det, man har.
Corneille
Hvor jeg er, er paradis på jord. Francois de Voltaire
"Den som angrer er dobbelt ulykkelig"
"At hjælpe en ulykkelig er en fornuftshandling, som ikke behøver
støtte af medlidenheden"Spinoza+Spinoza

Frihed er at vide hvad ens skæbne vil - og gøre det.
Johannes Hohlenberg

Hvis man tager puklen fra den puklede, tager man hans ånd fra ham.
Således lærer folket. Og hvis man giver den blinde synet, ser han alt
for mange slemme ting på jorden, så at han blot forbander den, der
helbredte ham. Men den, som får den lamme til at gå, volder ham den
værste men, thi næppe har han lært at løbe, førend hans laster løber
løbsk med ham, således lærer folket om krøblinge. Og hvorfor skulle
Zarathustra ikke også lære af folket, når folket kan lære af
Zarathustra. Nietzsche
Hvem skulle have haft tålmodighed med mig, hvis jeg ikke havde haft
det selv? Goethe

Fra : Gamle

Dato : 10-04-06 02:20

> [...]
> folket, når folket kan lære af Zarathustra. Nietzsche
> Hvem skulle have haft tålmodighed med mig, hvis jeg ikke havde haft det

Fortiden er åh så god. Fremtiden så romantisk. Men hvad med os der lever i
nutiden.
Jeg kan beundre Bo for hans viden og være misundelig derpå. Hans evne til
citater. Der er jo en mening med at citaterne er skrevet af de forskellige
personer.
Men jeg har så nok noget han vil være misundelig på. Ellers var han jo ikke
et menneske.
Vi er nødt til at lære at acceptere hinanden og hinandens viden, for at
blive klogere. Tror faktisk det er det Bo prøver at lære os.
Og grin så bare.
Uden at sammenligne i øvrigt. Hvad havde menneskene gjort uden Pasteur,
Niels Bohr, Einstein, og desværre Werner von Braun. Mens NB's A-bombe kunne
vi godt have undværet. Nå ja, så Pia Kærsgård??
Se det er min mening. Den er sikkert ikke rigtig, men så vil en ordentlig
forklaring hjælpe på min forståelse, i stedet for at jeg evt. bliver rakket
ned.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 10:05

> Vi er nødt til at lære at acceptere hinanden og hinandens viden, for
> at blive klogere. Tror faktisk det er det Bo prøver at lære os.

"Jeg er altid villig til at lære, selv om jeg ikke bryder mig om at
blive belært" .Winston Churchill

Vi vil hellere selv finde sandheden, end få den grydeklar af andre.

Når jeg samler citater om trådens emne, håber jeg at folk lettere kan
afveje og beslutte om deres egen personlige sandhed.

Fra : Gamle

Dato : 10-04-06 01:47

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og din garniture.... Den gør det specielt belastende. Dig og alle dine
> citater.. Dine gentagne postulater. er de beregnet til at provokere

Hej.
Jeg ringede til Bo, fordi jeg ville prøve at lodde stemningen, hvorfor så
mange er imod ham.
Bo er en utrolig sød og velbegavet person, som spurgte mig om hvad han
gjorde galt. Så ville han prøve at gøre det anderledes.
Og så tænker jeg på HC Andersen's den grimme ælling. Den skulle kanøfles da
den var anderledes.
Må man ikke være anderledes her i Danmark?
Og i så fald hvem har bestemt det?
Bo har en viden på så mange områder, at det kun er de færreste som kan
matche den. Og så skal han kanøfles.
Mht. gammelt kød. Pudsigt nok ser vi i TV en udsendelse, hvor man spiser
levende larver og noget andet som var stegt. Det vender sig i maven, når man
ser det.
Men de spiser det med velbehag. Ingen fødevarestyrelse til at fortælle, at
det skal man ikke spise.
Vi i vesten væmmes ved det, mens de selv opfatter det som delikatesse. Hvem
har ret?
Hvem kan bevise, det gamle kød er sundhedsskadeligt.
Ja men jeg er da ikke bare enig med Bo, men han har da lov til at have sin
mening, og det ikke for at provokere. Han vil bare gerne have en debat om
tingene. Det får han så ikke, men bliver nedgjort istedet.
Men desværre er det blevet sådan på usenettet, at for mange sviner for mange
til. De har åbenbart ikke hjerne (eller tid) til en uddybende debat.
Og se, det var egentlig det internettet blev udviklet til. At udveksle
ide'er og viden.
Giv mig så klø for mine meninger.

Mvh.
Torben

Fra : Martin Bak

Dato : 10-04-06 02:24

> Hej.
> Jeg ringede til Bo, fordi jeg ville prøve at lodde stemningen, hvorfor så
> mange er imod ham.
> Bo er en utrolig sød og velbegavet person,

Det er jeg slet ikke i tvivl om.

> som spurgte mig om hvad han
> gjorde galt.

Sikkert. jeg prøvede at give min forklaring på, hvorfor jeg ikke orker
debatter med ham.

> Så ville han prøve at gøre det anderledes.

Det vil jeg så tillade mig at tvivle på at han vil og kan.

> [...]
> Og i så fald hvem har bestemt det?
> Bo har en viden på så mange områder, at det kun er de færreste som kan

Bo bliver ikke kanøflet. Måske af nogle få skribenter, som han selv kanøfler
ligeså ihærdigt. Bo bliver ignoreret. Det er der givetvis ligeså mange
grunde til, som der er usenetskribenter.

> [...]
> mange til. De har åbenbart ikke hjerne (eller tid) til en uddybende debat.
> Og se, det var egentlig det internettet blev udviklet til. At udveksle

Vel vil jeg da ej. Jeg er sikker på at både du og Bo er udmærkede og gode
mennesker.
Du falder imidlertid selv i grøften her og blander to debatter ind i
hinanden. en typisk Bo-ting, -for så kan man altid hævde, at man ikke er OT.

Snakken om kød og egnetheden af denne som menneskeføde er en diskussion, men
denne kiksesnak er noget andet. og indrømmer jeg ret OT i forhold til
gruppen. men i betragtning af Bo´s aktivitetsniveau i denne gruppe så går
det vel, og er i gruppens interesse at få belyst.

Martin

Fra : Gamle

Dato : 10-04-06 02:43

> [...]
> gruppen. men i betragtning af Bo´s aktivitetsniveau i denne gruppe så går
> det vel, og er i gruppens interesse at få belyst.

Tak.

Men måske lidt provokerende engang imellem.
Skal man ikke have lov til det.
Nu skal jeg snart have en hjerteoperation, og det ville da være ærgerligt om
ikke der var nogen der sagde, gudskelov så blev vi fri for ham, hvis det går
galt.
Men jeg har altså ikke sagt at jeg mente det gamle kød var egnet som
menneskeføde. Men derfra og så til om det er sundhedsskadeligt, er der da
også et stykke vej. Jeg ville ikke selv sætte mine tandstumper i sådan noget
kød, hvis jeg kunne blive fri, ej heller i en lækker larve, nå ja, det
kommer an på hvordan hun ser ud.
Men hvorfor skal livet være så kedeligt?
Vi kan jo sagtens få gang i den herinde.

Mvh.
Torben

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 09:46

> [...]
> Nu skal jeg snart have en hjerteoperation, og det ville da være
> ærgerligt om ikke der var nogen der sagde, gudskelov så blev vi fri

" There is no man so blessed, that some who stand by his deathbed,
won't hail the occasion with delight Marcus Aurelius

> [...]
> menneskeføde. Men derfra og så til om det er sundhedsskadeligt, er
> der da også et stykke vej. Jeg ville ikke selv sætte mine

Sundhedsskadelighed opstår kun hvis temperatur har muliggjort
bakterievækst
Harskning kan måles men ikke smages hvis ti år i dybfryser

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 10:00

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message

> Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Men nogen vil ikke ud af deres vildfarelse om, at jeg er et
pædofilnazimonster, og hvis de ikke skriver anonymt, og jeg nævnte at
den og den havde ringet til mig (hvad jeg ikke ville gøre) så ville de
måske føle, at de havde plettet sig .

> Sikkert. jeg prøvede at give min forklaring på, hvorfor jeg ikke
> orker debatter med ham.

Jeg kan forstå, at man ikke svarer trods uenighed, hvis

1. man står fjernt - helt forskellig "referenceramme" 2. hvis jeg er
uforståelig 3. hvis emnet ikke er interessant nok

Vedr 1. og 2. har jeg fået gode impulser, så jeg har justeret min
stil til det bedre, ved at folk har ringet, mailet, besøgt mm i de
sidste ti år

> Det vil jeg så tillade mig at tvivle på at han vil og kan.

Der er grænser, men "imorgen er første dag i resten af livet"

> Bo bliver ikke kanøflet. Måske af nogle få skribenter, som han selv
> kanøfler ligeså ihærdigt. Bo bliver ignoreret. Det er der givetvis
> ligeså mange grunde til, som der er usenetskribenter.

Jeg har det fint med verbal kanøfling - det er bedre at blive
gennemskuet end at blive overset, og hvad ej nedbryder, styrker

Hin enkelte individ ved hvad er godt for ham. Kun skjult mikrobe-fare
bør der være regler og statskontrol imod.
Og det er slet ikke et problem af stor betydning i vor tid - smiley om
bagerbutikken er fejet rent, er også pjat - der er aldrig nogen der er
blevet syg af bagværk

> [...]
> Du falder imidlertid selv i grøften her og blander to debatter ind i
> hinanden. en typisk Bo-ting, -for så kan man altid hævde, at man

Regler om OT er
- ligesom megen statslig lovjungle -
SKADELIGE
Den enkelte har interesse i at skrive, hvor det er relevant, og
straffer sig selv, hvis for meget havner i helt forkerte ng

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 10-04-06 16:00

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
>"Martin Bak"
><m_bak@vip.stjert.cybercity.dk>
>wrote in message
>news:e1cc2k$821$1@newsbin.cybercity .dk...
??????

Jeg er-

>Jeg kan forstå, at man ikke svarer
> [...]
Før hjemmehjælp og fluer? Eller er de bare blevet væk?

>Der er grænser, men "imorgen er
>første dag i resten af livet"
Skal vi så, igen, læse dine egne indlæg og egne svar-nå nej det
er heldigvis fivilligt.

Du bliver nok aldrig en smuk svane, og sammenlignet med HC
Andersen, ja så tænker jeg kun på at han ikke skriver mere.

God påske-
"Allways look at the bright side of life"

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-04-06 10:47

> [...]
> gruppen. men i betragtning af Bo´s aktivitetsniveau i denne gruppe så går
> det vel, og er i gruppens interesse at få belyst.

Det er da ikke OT at vi har en regering som sparer så meget på
forbrugerområdet at forbrugerne bliver udsat for at komme til at spise kød
jeg ikke engang ville give til en hund.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 10:51

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> forbrugerområdet at forbrugerne bliver udsat for at komme til at
> spise kød jeg ikke engang ville give til en hund.

At du er rablende irrationel og ikke vil give perfekt luksuskød til
din hund, er da ikke grund til at overveje at fyre en minister.

TRist at Krarup og Langballe ikke har magt i DF til at hindre Pias
værre-end-KimLarsen stupiditet

At "GAmle" ikke tør spise kød der er en dag over sidste salgsdato og
ikke tør spise larver som andre normale mennesker spiser, er ikke tegn
på intelligens, tværtimod

Fra : kk

Dato : 11-04-06 14:42

> [...]
>
> At "GAmle" ikke tør spise kød der er en dag over sidste salgsdato og ikke
> tør spise larver som andre normale mennesker spiser, er ikke tegn på

Hej,
Husk nu, Bo Warming, at du ofte roser dig af at du altid går efter bolden
og aldrig manden.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 15:07

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message
> Husk nu, Bo Warming, at du ofte roser dig af at du altid går efter
> bolden og aldrig manden.
> mvh

Jeg er ikke på valg og at holde mig fri af selvmodsigelser er ikke det
vigtigste på usenet

Ingen har noget at bruge det til, at afveje om jeg lever efter de
regler jeg roser - eller om jeg kaster med sten og bor i glashus. Det
er brainstormingens grundlov jeg lever efter:

"Sig hvis du tænker idag med ord så hårde som kanonkugler og sig
imorgen hvad imorgen tænker med hårde ord igen, også selvom det
modsiger hvad du sagde idag". Ralph W Emerson, Amerikansk filosof
1803-1882
SANDHED ER ALT, PERSON ER INTET .- og at nå sandhed kræver at
forskellige vinkler forsøges.

Iøvrigt mudderkaster jeg ikke ved at bruge en debatør som CASE til at
illustrere et SYNSPUNKT
Der er ikke vandtætte skodder mellem bold og mand i alle tilfælde

Tag fx den spritkørsels-sigtede , bombestrussels-aktivistiske Ahmed
Akaris nære og ukritiske kollega Abu Laban. Ham bør man se nuanceret
på - han har kvaliteter der kan gøre gavn i hjemlandet, så vi bør
udvise. Koranen er også OK i de muslimske lande - har også kvaliteter.
Ting har *nuancer*.
Men i DK bør alt muslimsk fejes væk i tide, med nogle få
dispensationer

"Ud over sandheden, hvad kan der være tilbage undtagen fejltagelse.
(Koranen 10:32)

"Jeg holder mig inden for lovens grænser og udfordrer enhver til at
bevise, at det forholder sig anderledes. Jeg deler ikke Rahmans og
Qassims fortolkning af islam. Det nytter ikke noget at sprænge bomber
eller slå politikere ihjel. Det er ikke frugtbart. Muhammed kom ikke
til magten ved et militærkup. " Abu Laban, imam, Information 11.4

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-04-06 21:33

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej,
> Husk nu, Bo Warming, at du ofte roser dig af at du altid går efter bolden
> [...]

Dejligt at se Bo Warming rulle sig ud på de skrå brædder )

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 11-04-06 10:59

> Det er da ikke OT at vi har en regering som sparer så meget på
> forbrugerområdet at forbrugerne bliver udsat for at komme til at spise kød
> jeg ikke engang ville give til en hund.

Nej, ikke i dk.politik, men her er det nu.

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-04-06 11:06

"Jakob Nielsen" <jni@no.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, ikke i dk.politik, men her er det nu.

Ja jeg kan kun undskylde at Bo Warming laver al den rådne X-post, det var
jeg ikke opmærksom på, hvilket jeg burde have været. Mit indlæg var alene
beregnet på dk.politik. I følge Usenets regler ønsker man ikke X-post mellem
dk.politik og andre nyhedsgrupper hvilket Bo Warming skider konsekvent højt
og flot på.

--
Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 11-04-06 11:39

> Ja jeg kan kun undskylde at Bo Warming laver al den rådne X-post, det var
> jeg ikke opmærksom på, hvilket jeg burde have været.

Hmnja.. jeg så det heller ikke lige i farten, så jeg postede jo også bredt
:-/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-04-06 12:44

> [...]

> indlæg over er, at de i reglen er konstrueret til provokation (efter alt at

Provokation kan være fint nok, hvis det sker på et blot nogenlunde
intelligent grundlag.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 13:31

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Provokation kan være fint nok, hvis det sker på et blot nogenlunde
> intelligent grundlag.

Hvormed du antyder at der er selvmodsigelser, dårlig logik, fejlagtige
facts.

Hvis der er lidt seriøs libertarianer i dig, så påpeg præcis hvad du
finder uintelligent

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-04-06 18:36

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
> facts.
>
> Hvis der er lidt seriøs libertarianer i dig, så påpeg præcis hvad du

Uintelligent = ikke opfordrer til nogen interessant eller spændende
tankevirksomhed hos læseren.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 00:27

> Uintelligent = ikke opfordrer til nogen interessant eller spændende
> tankevirksomhed hos læseren.

Perlsø skriver ofte klogt men her afslører han at han ikke kender
forskel på intelligens og HANS EGEN SMAG

Tråden udarter som så ofte til lodrette løgne om at jeg har benægtet
jødeudryddelser.

ALDRIG evner nogen at citere ordret.

Aldrig har der været antisemitisme i mine indlæg, men folk digter frit
og tror at hvis to har opfundet samme skrøne, er den sand.

JEg har såmænd byretsdom for ikke at have jødemodvilje i mine indlæg -
ikke at dommere er sandhedsvidner, men fjolser der troede jeg kunne
kaldes antisemit var helt gal på den

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-04-06 00:32

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
>
> Perlsø skriver ofte klogt men her afslører han at han ikke kender
> forskel på intelligens og HANS EGEN SMAG

Sikkert :)

> Tråden udarter som så ofte til lodrette løgne om at jeg har benægtet
> jødeudryddelser.

Har du ikke talrige gange været fortaler for at antallet af døde jøder
er væsentligt lavere end de officielle tal, samt at mange af dødsfaldene
har skyldtes "naturlige årsager"?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 01:05

> Sikkert :)

Den argumentløse lander på smileys og humor og giver op overfor at
forklare og bruge fornuft

"Vær pjat" skrev Kierkegaard om useriøse debatører

Er der egentlig fundamental forskel på dit forgæves forsøg på at mobbe
og tyskernes mobning af jøder? Er man aparte, blir man kanøflet.

Intelligens er om kombinationsevne og hukommelse , logik og facts. Men
sådan debat tør du ikke?

Intelligens er ikke om at mene det samme som flertallet.

> [...]
> jøder
> er væsentligt lavere end de officielle tal, samt at mange af

Hvordan kan du få den skøre ide, at det er NATURLIGT at man dør af
tyfus, hvad de fleste kzfanger gjorde, når man fjernes fra sit vante
miljø i en arbejdslejr med tilstrækkelig men lidet spændende mad?

Er du ikke extremt sølle og antividenskabelig at du pr tyrkertro
hylder 6 mio tallet men ligesom andre usenettere er du helt uden viden
om hvordandet tal er opstået - du er RELIGIØST TROENDE.

At krigens hårdhed og nødvendighed af arbejdslejre betød at mange
jøder døde, er ikke det samme som at nazitoppen havde FORSÆT til
jødeudryddelse

Definer dine ord. Og du vil se at vi ikke er så uenige som du hygger
dig med at tro.

"MAn dutter folk en mening på/ hvis vanvid alle kan forstå" Piet Hein

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-04-06 10:54

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Sikkert :)

> Har du ikke talrige gange været fortaler for at antallet af døde jøder
> er væsentligt lavere end de officielle tal, samt at mange af dødsfaldene
> har skyldtes "naturlige årsager"?

Forstå nu onkel pædo-Bo ret. Jøderne hoppede selv ind i gaskamrene i et
selvmordsflip men sleeeeet ikke så mange som dokumenteret. Resten døde
velnærede mæt af dage i koncentrationslejrene hvor de søde
(nazi-)fangevogtere servicerede dem med alt hvad hjertet kunne begære. Jo Bo
kan det der, der fandme intelligens for alle pengene.

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-04-06 10:49

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Provokation kan være fint nok, hvis det sker på et blot nogenlunde
> intelligent grundlag.

Hvilken den hverken gør for dit eller onkel pædo-Bos vedkommende.

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-04-06 11:09

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Provokation kan være fint nok, hvis det sker på et blot nogenlunde
> intelligent grundlag.

Hvilken den ikke gør i hverken dit eller Bo Warmings tilfælde.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 06:59

> [...]
> alligevel.
> Og så er de sgu meget søde, når det kommer til stykket.

Når en usikker pige elsker med en ny fyr, sker det ofte, at hun dagen
efter får kvababelser OG VAR FORELSKET I FORELSKELSEN, ej fyren, og
skammer sig og går til politiet og får fyren buret inde for voldtægt.
Da "Gamle" forleden aften ringede mig op og skamroste mig, tænkte jeg
at tilsvarende, at så overdreven en begejstring for
Glistrup-synspunkterne var rent *spin* og ikke baseret på forståelse
af de facts og den logik, jeg skriver.
Gruppepresset fik da også hurtigt banket "Gamle" på plads, og han
beklager nu og følger trop med de, der ser PSYKOPATI i de glistrupske
meninger.
Hvad er psykopati? Som alle diagnoser i løgnevidenskaben psykiatri er
det er modeord og forlængst forladt af fagfolk. En tid kaldtes de
"afstumpede, følelseskolde, samvittighedsløse seriemorder" for MORALSK
SINDSYGE.
Nu kalder danske læger denne del af deres patient-fangst for
"karakterafvigere" eller "personlighedsforstyrrede" og erkender, at
der er ikke objektive kriterier. Det har intet med síndsyge at gøre.
Vi kan alle kaldes karakterafvigere og personlighedsforstyrrede, udfra
de lægelige kriterier, for det er rent smagsdommeri

Fra : Anders Truelsen [824~

Dato : 10-04-06 09:09

Bo Warming wrote:

> Internettet er en vidunderlig opfindelse, og folk kan flygte fra mig på
> et sekund ved at taste "Delete" og JEG KAN ALDRIG VÆRE ET PROBLEM

Amen, mit junkfilter kan endda klare det for mig

/anders

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-04-06 06:32

Gamle wrote:

> Bo er nok klogere end flertallet af O S som bruger nettet.

Det er da ikke videre klogt at hævde at der ikke fandt jødeudryddelse sted,
eller at et projektil der forlader mundingen på en pistol har
stuetemperatur, eller at påstå man er usenets største ikke-racist når man
samtidig skriver om "halenegre" og deslige. Bo har kun en mission i livet:
berømmelse. Desværre er Bo, udover at være ret uintelligent, ret ligeglad
med om berømmelsen skyldes godt eller dårligt, og det ses tydeligt på hans
medieluderopførsel. Hans primære drivkraft er had, had mod enhver
anderledestænkende.

Selvfølgelig kan man diskutere personen, stort set ethvert indlæg fra Bo
indeholder anklager mod alt fra een til flere milliarder personer, han selv
er ikke hellig, omend han ganske givet tror det.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-06 09:42

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk>
wrote in message

> [...]
> en pistol har stuetemperatur, eller at påstå man er usenets største
> ikke-racist når man samtidig skriver om "halenegre" og deslige.

Hvorfor lyves lodret? Jeg har intet sådant skrevet om
projektiltemperatur -
- og jødeudryddelse er der ingen, der benægter vedr 1942-45, men der
er en videnskabelig strid om omfang, fortsæt og metode.
Her bruger jeg min cand.scient grad til at fejlrette, vedr bl.a.
ZyklonB, der ville have efterladt spor i mursten og de spor er der
ikke.

Når muslimer er primitivt dyriske i tanke, ord og især handling er det
folkelig slang at bruge haleneger-ordet
Racisme er at tro de har medfødt hjerneskavank

> [...]
> eller dårligt, og det ses tydeligt på hans medieluderopførsel. Hans
> primære drivkraft er had, had mod enhver anderledestænkende.

Berømmelse er redskab til at få et vigtigt, samfundsgavnligt budskab
ud.
At være slave af om journalistfjolser ser det som positiv eller
herostratisk berømmelse er livet for kort til.
Guds rige er i os, og moral skal komme indefra, og at ligge under for
gruppepres er ikke mig

> Selvfølgelig kan man diskutere personen, stort set ethvert indlæg
> fra Bo indeholder anklager mod alt fra een til flere milliarder
> personer, han selv er ikke hellig, omend han ganske givet tror det.

At gå efter bold ej mand, giver god debat

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-04-06 10:25

Bo Warming wrote:
> "Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk>
> wrote in message

> Hvorfor lyves lodret? Jeg har intet sådant skrevet om
> projektiltemperatur -

Lad mig citere: "Når projektilet forlader revolveren har det ca
stuetemperatur. " - skrevet af dig, Bo Warming, den 2. december 2005.

http://groups.google.com/group/dk.videnskab/tree/browse_frm/thread/179338e2daaaf626/89c098ef02e45975?rnum=21&hl=en&q=projektil+warming&_done=%2Fgroup%2Fdk.videnskab%2Fbrowse_frm%2Fthread%2F179338e2daaaf626%2Fedd10e62a1bf0fac%3Flnk%3Dst%26q%3Dprojektil+warming%26rnum%3D3%26hl%3Den%26#doc_9933a61893c1a766

Resten af dit vrøvl kan tilbagevises på samme vis, men da du jo er totalt
faktaresistent er det spild af tid - ovenstående blot for at dokumentere
dine løgne overfor andre, så de forhåbentlig forholder sig yderst skeptisk
overfor dine udgydelser.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-06 10:45

> [...]
> dine løgne overfor andre, så de forhåbentlig forholder sig yderst skeptisk

Hørt !

/Juel

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 10-04-06 11:34

Juel <xSnAbElAstarchild.dk> skrev:

>Hørt !
>
>/Juel

Vi slipper aldrig fra BW og hans fluevrøvl, nu da han har
opdaget han har 1 fan - og det er ikke hans hjemmehjælp jeg
hentyder ti.
"Allways look at the bright side of life"

Fra : Johnny Andersen

Dato : 10-04-06 16:21

> Hvorfor lyves lodret? Jeg har intet sådant skrevet om
> projektiltemperatur -

Nu lyver du igen - er det en sygdom du lider af?

> - og jødeudryddelse er der ingen, der benægter vedr 1942-45, men der er en
> videnskabelig strid om omfang, fortsæt og metode.

De eneste som mener,at man kan diskuterer det, er dine venner i Greve og
ligesindede.

> Her bruger jeg min cand.scient grad til at fejlrette, vedr bl.a. ZyklonB,
> der ville have efterladt spor i mursten og de spor er der ikke.

Ufatteligt så lidt man skulle forstå på din tid for at få en cand.scient
grad.

/Johnny

Fra : Gamle

Dato : 10-04-06 16:50

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligesindede.

> Ufatteligt så lidt man skulle forstå på din tid for at få en cand.scient

For det første er jeg absolut ingen fan af BW. For det andet har jeg
egentlig ikke læst så mange af hans indlæg.
Alle uforskammethederne har nok skræmt mig.
Jeg har skrevet mit indlæg som en slags provokation samt bekræftelse på, at
det åbenbart er lettere at svine til end at tale pænt til/om hinanden.
Mht. Jødeudryddelserne er der da ingen der kan tvivle på at de har fundet
sted.
Jeg har i k k e læst BW's påstande som I hævder.
Men pæn snak på usenettet er åbenbart af ældre dato.
Jeg tog mig den frihed at ringe til BW fordi jeg efter havde fået den
opfattelse, at det var en ubegavet person.
BW er en yderst begavet person, som bare har svært ved at udtrykke de
meninger andre vil høre, men han siger, vi skal fortælle ham, hvad han gør
forkert.
Der er visse dele af hans opfattelsesevne som ikke står mål med hans ønsker.
Men han skriver og taler i et nobelt sprog. Altså ingen eder og forbandelser
og dårlig tale om andre.
Det er i hvertfald, hvad jeg har fået ud af at læse nogle af hans indlæg,
samt en enkelt tlf.samtale med ham.
Og så var der lige den med det gamle kød og urfolket som spiser levende
larver. Det var faktisk en ironi som man burde kunne forstå. De ville nok
spise det gamle kød med største velbehag, da de ikke har nogen
fødevarestyrelse til at fortælle dem, at det var uegnet til menneskeføde. Så
længe de ikke dør af det, kan det altså spises.
Men alle har jo ret til at ytre sig på nettet, men jeg synes også man har en
ret til ikke at blive svinet til p.g.a. divergerende opfattelser.
Og helt rigtigt, jeg kommer desværre aldrig til at skrive som H C A. Heller
ikke til at spille fodbold som Laudrup'erne, men derfor kan jeg da godt
bruge dem i visse sammenligninger.

Torben

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 10-04-06 17:10

> [...]
>aldrig til at skrive som H C A. Heller
>ikke til at spille fodbold som
>Laudrup'erne, men derfor kan jeg da godt

Tillykke Gamle med din computer - skal du også udveksle
hjemmehjælper historier med BW? Hvordan vil du få fat i alle
fluerne?
"Allways look at the bright side of life"

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-04-06 17:26

Gamle wrote:
> [...]
> på, at det åbenbart er lettere at svine til end at tale pænt til/om
> hinanden. Mht. Jødeudryddelserne er der da ingen der kan tvivle på at de

Jo da. Blandt andre Bo Warming. Han tvivler ikke blot, han benægter.

> [...]
> ønsker. Men han skriver og taler i et nobelt sprog. Altså ingen eder
> og forbandelser og dårlig tale om andre.

Ehm, det kan vitterligt ikke være meget du har læst. :)

> [...]
> Og så var der lige den med det gamle kød og urfolket som spiser
> levende larver. Det var faktisk en ironi som man burde kunne forstå.

Du tager fejl. Bo Warming bruger ikke ironi. Man tror det umiddelbart, man
tror han tager gas på folk. Men nej, han tager lige så lidt gas på folk, som
han hævder Hitler gassede jøder. Bo ligger og skider i sin seng, fordi han
synes det er smart. Ned i et marmeladeglas med lorten. Bo er fortaler for
urinering i marmeladeglas i biografen, folk der ikke synes urinering i
marmeladeglas i biografen er smart, er selvhadere. Bo blev smidt ud af
Fremskridtspartiet, fordi han var for rabiat (og lugtede).

> [...]
> Men alle har jo ret til at ytre sig på nettet, men jeg synes også man
> har en ret til ikke at blive svinet til p.g.a. divergerende

Jeg tror faktisk ikke du finder nogen person på usenet, som sviner andre til
i så høj grad som Warming. Læs hans indlæg.

Hér lidt mere information du kan blive klogere af:
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Du kan også hygge dig med Bos kærlighedserklæring til Mogens Glistrup på
www.glistrup.com.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Gamle

Dato : 10-04-06 18:39

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> skrev i
en meddelelse news:443a8715$0$60780> Jeg tror faktisk ikke du finder

> Hér lidt mere information du kan blive klogere af:
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html
>
> Du kan også hygge dig med Bos kærlighedserklæring til Mogens Glistrup på
> www.glistrup.com.

Det ser ud til, at jeg ikke er gået glip af noget.
Det er beklageligt at kunne tage så meget fejl af et menneske.
Men hvis man ikke stikker næsen frem, risikerer man selvfølgelig heller ikke
at få en begmand.

Mvh.
Torben

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 00:34

> [...]
> du finder

> Det er beklageligt at kunne tage så meget fejl af et menneske.

Glistrup hjemmesiden blev frikendt af byretten. Mine angribere lever i
hallucinationernes uvirkelige verden

Hans Hyttel der bruger universitetspenge på at reklamere for mine
skriverier (ovenstående OSS) , tør aldrig gå i debat med mig. Så ville
alle hans angreb og plukciteringer falde fra hinanden.

Folk der ikke kan læse, tror jeg er tilhænger af pædofili. Man kan
godt være imod hekseprocesser uden at sympatisere med de særlige der
kaldtes hekse - og idag børnemisbrugere.

Læs kronikken i Politikken 10 4 om den ENORME lighed mellem fortidens
hekseprocesser og nutidens manipuleren af børn der skal opnå
tvangsfjernelser og pædofilidomme - cand.psykernes overtro og
incest-hysteri

Jeg har fået §266b-domme for at skrive hvad Danmarks Statistik skriver
om muslimer, men på folkeligt glistrupskt dansk - det har intet med
racisme at gøre

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 01:29

> [...]

Mobnings-ondskab er ikke svær at forstå.

Når lektor Hans Hyttel sidder med sine Amnesty-venner og har brug for
fjendebillede at hade, så har jeg i ti år været hans first choice.

Man kan blive enig om tosseri, når man ikke tør dialog.

Så laver man OSS og citerer ud af sammenhæng og baserer sig på
flertalsdiktaturets fordomme om, at "kætterske synspunkter er
sindsyge."

Graham Greene har en fremragende novelle, "The Destructors" om en
drengebande der river et gammel eneboers hus ned, for at overgå andre
drengebander i London.

Eneboeren troede de var væk hele weekenden, men han kommer tilbage før
tid - meddeler en vagtpost - og bandelederen får en af drengene til at
gemme sig på toilettet og råbe som om han er kommet i klemme, og
lederen går særlingen i møde og fortæller at de altid har benyttet
toilettet i dette hus, men der er sket en ulykke og særligen går fordi
det påbegyndte hærværk til toilettet, hvor de låser ham inde, og da
nogle dage senere en lastbilchafør befrier ham, er huset så hærværket
at det falder sammen, da han er kommet ud, og lastbilchaføren bryder
ud i latter, mens han undskylder "'It is not personal".

Hvis der var konsekvens og kontinitet i samfundet - fx markedsfrihed -
ville drenge være uden indhold i livet, og gå op i at overgå andre
bander i hærværk. Og IT-specialisten Hans Hyttel ville udføre
konstruktiv IT-undervisning (som er det eneste han er ansat til) og
ikke forsøg på mobning med stort forbrug af universitets-resourcer.

" There is no spectacle more agreeable than watching an old friend
fall from a roof.Confucius

"Latter er skadefryd men med god samvittighed. Nietzsche

"At føle misundelse er menneskeligt, at hengive sig til skadefryd er
djævelsk. Arthur Schopenhauer

" Spinoza beskriver den skadefro medfølelse og udeltagende
ondskab . - hvordan grusomhed kobledes til festlighed i europæisk
byliv.: "Det gør godt at se på lidelse , men endnu bedre er at skabe
lidelse- det er en hård sætning, men en gammel, mægtig menneskelig
hovedsætning. Nietzsche

" Medlidenhed er legal skadefryd. Hans
Lohberger

" Vi har en ondskab i os, der kan få det til at isne. Emerson

"Der er uhyggelig kort fra æsteticisme til barbari. Thomas Mann

If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
Voltaire - derfor bør vi stoppe med absurditeter om holocaust. Tyskere
har jo aldrig været ondere end fx danskere.

" In few men is it part of nature to respect / a friend's
prosperity without begrudging him. Aeschylus

" A person seldom falls sick, but the bystanders are animated
with a faint hope that he will die. Ralph Waldo
Emerson

" A friend's ruin is relished by friends and foes alike. La
Rochefoucauld

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 00:24

wrote in message news:443a8715$0$60780> Gamle wrote:
> [...]
> i marmeladeglas i biografen er smart, er selvhadere. Bo blev smidt
> ud af Fremskridtspartiet, fordi han var for rabiat (og lugtede).

Alle der kan læse ved at EB løj lodret
Udsmidningsgrund var politiske udelukkende og da Glistrup forlod
partiet cirka samtidigt er jeg ikke ked af at jeg blev smidt ud af det
døende parti

Selvfølgelig er det også en LODRET LØGN at jeg har anbefalet at
forrette sin nødtørft i biograf.

Kom med ordret citering

Fra : Morten Wartou

Dato : 11-04-06 08:29

Bo Warming wrote:
> [...]
> døende parti
> Selvfølgelig er det også en LODRET LØGN at jeg har anbefalet at

Det burde vel ikke være nødvendigt med mere bevisførelse (du reagerer jo
aldrig på det, når der lige pludselig kommer lidt for hårde fakta på bordet,
pivskid), men siden du insisterer, skal jeg da ikke skuffe dig - jeg regner
dog ikke med at du tager dig videre af det, da det jo kun er fakta:

Nogle citater, find selv kilden (jeg kan dog afsløre, at det er dig) på
Google Groups:

"Vedr biograf er glas med tæt låg altid godt at have med"

"De to gange jeg for eksperimentets skyld har bevist at kunne skide hhv
pisse
i glas i tæt biograf uden at nogen opdagede det, har jeg vist mig GODERE END
GODHEDSINDUSTRIEN, social, betænksom, ukritisabel, efterlignelsesværdig. "

"De to gange jeg har afprøvet at det kunne lade sig gøre uopdaget i biograf
(for sportens skyld), var jeg naturligvis opmærksom på om nogen i nærheden
vendte hovedet, men selvom det ikke skete under en cliffhanger-episode af
en spændende film, så rettede ingen opmærksomheden mod min utraditionelle
men diskrete cirkuskunst, som kunne være hverdagsbegivenhed, hvis ikke
samfundet var sindsygt og latterlig hooked på tabuer."

"Jeg trorm jeg med en mindre tallerken kunne udføre lortningen i en biograf
uden at sidemanden opdagede det (urinering i medbragt lille plastikkontainer
med låg har jeg udført under film). "

Ikke blot har du gjort det, du skriver også, at det skyldes sindssygdom, at
man ikke gør det.

Hvorfor har du ikke reageret på bevisførelsen mod din påstand om at du
aldrig har skrevet at et projektil har stuetemperatur når det forlader en
pistolmunding? Er det fordi du er en selvhadende kryster, ondere end
ondhedsindustrien, asocial, ubetænksom, kritisabel?

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 15:43

wrote in message

> Det burde vel ikke være nødvendigt med mere bevisførelse (du
> reagerer jo aldrig på det, når der lige pludselig kommer lidt for
> hårde fakta på bordet,

Giv et eksempel på at jeg ikke har svaret - jeg flygter aldrig, når
nogen angriber seriøst.
Overser jeg noget og du ønsker svar, så send mail - ellers har det
ikke været vigtigt.
DU PÅSTÅR AT DET BURDE IKKE VÆRE NØDVENDIGT - fordi du aldrig kan.

> pivskid), men siden du insisterer, skal jeg da ikke skuffe dig - jeg
> regner dog ikke med at du tager dig videre af det, da det jo kun er
> fakta:

MORTEN WARTOU ERKENDER ALTSÅ AT HAN LØJ LODRET OM UDSMIDNING AF PARTI
PGA LUGT
Jeg blev udsmidt af helt andre grunde. Aldrig er der dokumentation for
opdigtet

> [...]
> ikke
> samfundet var sindsygt og latterlig hooked på tabuer."

VI SER ALTSÅ AT JEG PÅ INGEN MÅDE har
"anbefalet at forrette sin nødtørft i biograf."
IGEN SER VI AT FOLK KAN KUN ANGRIBE MIG VED AT MISINFORMERE, totalt
og uundskyldeligt

I visse tilfælde er løgne ikke lodrette, men tæt ved. Hvis mine
angribere havde integritet, ville de svare straks når jeg skrev, og så
ind i sammenhængen og argumentere imod mine synspunkter.
Men de blander alt sammen i een gryde og angriber en generalisering
der er mere usand end sand.
At rapportere en videnskabelig test, incl i biograf, er ikke at sige
at dette er anbefalelsesværdigt for alle i alle situ ationer. Faktisk
præciserede jeg at urininkontinente kan have gavn af at medbringe
glas, så ikke de skal forstyrre ved at skulle på toilettet.
Men det fordrejes, for sandheden kan man ikke angribe

Prøv i fremtiden at kritisere specifikt og i situationen, jeg orker
ikke at være din støttepædagog vedr hvad du misforståd for år siden og
som ikke mange er interesseret i idag, fx pistolmunding-detaljen

Ålborg Universitet bekoster enorme summer på OSS imod mig. Men aldrig
debaterer de på rette tid og sted, og aldrig tør de dialog om deres
løgne, citatfusk, fordrejninger - som kommer når alt er forældet og
glemt. Ligesom Mortens flueknepperi. Svar som det hører sig til - læs
www.usenet.dk
Men imorgen er første dag i resten af vores liv. Lad os dyrke
eksemplarisk debat fra nu af., og hvis du forklarer hvor jeg er
uforståelig, så uddyber jeg. Men et år senere er for dumt.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 00:19

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> Greve og ligesindede.

> Ufatteligt så lidt man skulle forstå på din tid for at få en

I stedet for at digte om hvad jeg har skrevet, så bring COPYPASTE -
ordret citering

Fra : Johnny Andersen

Dato : 11-04-06 14:46

> I stedet for at digte om hvad jeg har skrevet, så bring COPYPASTE - ordret
> citering

Hvad mener du, at jeg har digtet? - citer ordret og præcist.
Får vi snart et svar på din benægtelse af det du har skrevet vedr. at et
projektil har stuetemperatur når det forlader en
pistolmunding. Morten har ført bevis for hans påstand, men du benægter
stadig. Måske pga. mindreværdskomplekser og selvhad?
Er du ved at bliver dement, siden du ikke kan huske hvad du selv har
skrevet?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 15:28

> Hvad mener du, at jeg har digtet? - citer ordret og præcist.

Det du skrev i denne tråd, at jeg sku har sagt om jødeudryddelse,
temperatur og pistolmunding var usandt

> [...]
> at et projektil har stuetemperatur når det forlader en
> pistolmunding. Morten har ført bevis for hans påstand, men du

Anstændige debatører er ærlige. Kom nu med ordret citering. JEG
GENTAGER

"I stedet for at digte om hvad jeg har skrevet, så bring COPYPASTE -
ordret
citering"

Hvilket er forvanskning af mine skriverier
Total, perfid, urimelig forvanskning

Jeg har forklaret hvorfor det er velbegrundet at formulere sig som jeg
gør , men altid flygter de der angriber mig og svarer ikke

> Hvorfor lyves lodret? Jeg har intet sådant skrevet om
> projektiltemperatur -

Og i den *sammenhæng* det er skrevet er der intet kritisabelt ved
denne formulering jeg brugte. Ring 35861000 og lad os holde op at
tale forbi hinanden.
Du er så anti-videnskabelig som Hans "OSS" Hyttel med plukcitering der
ikke medtager CONTEXT.
Det svarer til at klippe ordet "ikke" ud af en sætning og sige at de
andre ord er ordret citeret.
Vil du benægte at visse projektiler er ikke vildt varme når de
forlader en pistol?
Og det indgik i et ræsonement om noget helt andet, hvor det ikke var
afgørende med temperatur-detaljen.

Løgn er også, at jeg skulle have benægtet at nazierne havde stort
ansvar for extremt mange titusinde jøders død under krigen, hvilket
kan kaldes jødeudtryddelse.

Aldrig har jeg skrevet racisme, men ved mit virke med sæddonorhjælp er
jeg en i årtier effektiv debatør mht at BIOLOGISK ARV BETYDER IKKE
MEGET FOR PERSONLIGHEDEN - opvækst miljø er _alt_
Derved er jeg klart den mindst racisitske usenetter.

Husk at kulturracisme er ikke racisme, selvom højesteret har sagt at
de ikke gider injuriedømme rodehoveder der blander disse ting sammen

Fra : Kent

Dato : 10-04-06 17:46

> [...]
> Når du siger noget jeg er enig med dig i, er jeg for dig og omvendt.
> Men jeg er klog nok til ikke at rakke dig ned.

Godt indlæg, "Gamle"! .

Jeg kan godt se rigtigheden i det, du skriver.

Vh
Kent